گوشی شیائومی Redmi 10X 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت | funmobile

تا دوسال گذشته در محدود مدل‌های شیائومی از چیپست‌های شرکت مدیاتک استفاده می‌شد. گرچه مدل‌هایی که از تراشه‌های این برند استفاده کردند بسیار قدرتمند ظاهر شدند، به طوری که عملکردی فراتر از کلاس قیمتیشان از خود نشان دادند. می‌توان گفت که نقطه قوت گوشی های شیائومی استفاده از سخت‌افزار قوی در کنار حداقل برچسب قیمت است که قبلاً نیز به آن اشاره شد. برای مثال چیپست‌های مورد استفاده در گوشی های شیائومی اکثراً ساخت شرکت کوالکام آمریکا بوده که قدرتمندترین و بهترین چیپست‌های موبایل را در دنیا تولید می‌کند و در زمینه تکنولوژی چیپست، پیشرو صنعت موبایل محسوب می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

Xiaomi Redmi Note 9 4/128GB Mobile Phone

گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است. با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است.

  • علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید.
  • گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند.
  • این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.
  • کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد.
  • یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد.

با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند. شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند.

Xiaomi Redmi 9 3/32GB Mobile Phone

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم مجله خبری موبایل فان را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد. MIUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود. به طوری که شما می‌توانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری