قیمت گوشی سامسونگ امروز 24 بهمن زومیت | funmobile

هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند. از اواخر دهه‌ی 1970، تلاش سامسونگ برای ورود به بازار موبایل آغاز شد و در سال 1986، با رونمایی از یک مدل تلفن خودرو نتیجه داد. دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52 4G حافظه 256 رم 8 گیگابایت

سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند. حالا نزدیک به دو سال است که گلکسی نوت 20 اولترا، لقب قوی‌ترین و بهترین گوشی Note را حفظ کرده و هنوز محصولی تازه از این سری معرفی نشده است. با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید. عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود. این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.

  • برای افرادی که بودجه آن‌ها برای خرید گوشی سامسونگ کافی است و محدودیتی ندارند، مدل گلکسی اس 21 اولترا پیشنهاد می‌شود که به عنوان بهترین و به‌روزترین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود.
  • گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند.
  • برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند.
  • اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند.
درست است که این گفته در مورد همه گوشی‌های این برند صدق نمی‌کند، ولی به طور کلی به غیر از گوشی ‌های اقتصادی سامسونگ دیگر مدل‌ها از پنل‌های سوپر امولد استفاده می‌کنند که همین مورد عامل بسیار جذابی در خرید گوشی سامسونگ است. این پنل‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند و رنگ مشکی را با عمقی بی‌نهایت به نمایش درمی‌آورند. دیگر رنگ‌ها نیز در پنل‌های سوپر امولد به صورت بسیار زنده و پویا به نمایش گذاشته می‌شوند. دستگاه تلفن همراه شما باید در تمام طول روز قابل‌استفاده باشد، بدون این که نگران تمام‌شدن باتری باشید.

کمپانی سامسونگ در مارچ سال 1938 به عنوان یک فروشگاه خواربار تجاری در کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در سال 1969 فعالیت خود را در زمینه ی تولیدات الکترونیکی آغاز کرده و تلوزیون های سیاه و سفید جزء اولین تولیدات این برند پرطرفداربود. کمپانی سامسونگ خیلی سریع تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیوایس های الکترونیکی در کشور خود شده و محبوبیت بالایی در میان کاربران به دست آورد. آنچه در این گزارش می خوانید قیمت انواع گوشی های سامسونگ در روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ در بازار موبایل ایران است .

http://businesset.ir

G5 فوق‌مجله خبری موبایل فانع به این معنی است که آماده دانلود فایل‌های بزرگ‌تر، پخش محتوا بدون تأخیر و بهره‌مندی از مزایای بسیار بیشتر در آینده هستید. انسان‌ها موجودات عادت هستند و حفظ عادات زمانی که مستلزم تلاش زیاد نباشد آسان‌تر است. Private Share، یک فناوری به‌اشتراک‌گذاری فایل ایمن که بر روی بلاک‌چین ساخته شده و به شما امکان می‌دهد محدودیت‌های زمانی و تاریخ انقضا را برای فایل‌های به اشتراک گذاشته شده بدون اسکرین‌شات یا اشتراک‌گذاری مجدد تعیین کنید. اطلاعات و خدمات بازاریابی Samsung.com ، اعلامیه های محصول و خدمات جدید و همچنین پیشنهادهای ویژه ، رویدادها و خبرنامه ها. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

حافظه RAM

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری