پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ ایران | funmobile

تغییر و تحولات بزرگ سامسونگ هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید. این افزایش قیمت تقریبا در همه رده های گوشی های سامسونگ نسبت به سال گذشته دیده می شود . بدین منظور سرویس منهای فوتبالدیلی فوتبالسعی دارد به صورت روزانه آخرین قیمت گوشی های پرفروش در ایران را برای مخاطبان فراهم کند . با بررسی روند مصرف و واردات برندها می توان دریافت که سامسونگ همانند سال گذشته، امسال هم در بازار ایران رشد داشته است .

  • دسته دیگری از گوشی‌ های میان‌رده سامسونگ همین سری M است که البته به صورت جهانی نیست و برای مناطق خاصی تولید می‌شود.
  • تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.
  • بخشی از این افزایش قیمت را می توان ناشی از تقاضایی دانست که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان پاسخ به آن وجود نداشت .
  • هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد! همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفن‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که دنیای گوشی‌های هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترین‌ها بودن هنوز هم بسیار عالی است.

گوشی سامسونگ سری Note

بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم. با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربران‎مان و بهره‌گیری از نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم». قیمت گوشی‌های شیائومی در کل پایینتر از گوشی‌های سامسونگ با کیفیت مشابه است ولی اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار را دارید پیشنهاد ما یک گوشی سامسونگ است. با این حال، Galaxy S21 Ultra به لطف صفحه نمایش 120 هرتزی، امکان استفاده بهتر از 5G و عمر بهتر باتری، از برخی جنبه‌های دیگر، بهتر است. همچنین اگر فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، ممکن است Galaxy S21 Ultra با حافظه داخلی 512 گیگابایتی را به دلیل قیمت مناسب‌تر آن، ترجیح دهید.

http://businesset.ir

سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد. در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. ابتدا باید به مدل گوشی خود توجه کنید زیرا لوازم جانبی بر اساس مدل گوشی طراحی شده است.

سری M سامسونگ

مجله خبری موبایل فان های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. برای استفاده از این خدمات، می‌بایست اپلیکیشن Smart Tutor دانلود و نصب گردد و اتصال به کارشناسان فنی با راهنمایی آنها انجام خواهد شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A3 2017 دو سیم کارت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری