خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو | funmobile

با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید! خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند.

Samsung Galaxy M21 2021 4/64GB mobile phone

و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد . انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.

گوشی گلکسی A52 سامسونگ

ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند Galaxy S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد. سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند. همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند. کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی سامیت کیس محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. این قاب از جنس TPU است نرم و منعطف است و به دلیل قابلیت ارتجاعی و انعطاف بالایی که دارد آنتی شوک است و جلو ضربه را هم به خوبی می‌گیرد.

http://businesset.irرا در مجله خبری موبایل فان اینترنتی خود تولید کرده‌ایم و این تنوع هر روز به رشد خود ادامه خواهد داد. اما سوال مهم اینجاست که کیفیت گوشی ساخت هند با ویتنام تفاوت دارد؟ در یک کلمه خیر! همه قطعات استفاده شده کیفیت یکسانی دارند و سامسونگ حتما کیفیت آن‌ها را کنترل می‌کند و به همین دلیل هم هیچ تفاوتی بین گوشی ساخت چین، هند، برزیل، ویتنام و دیگر کشورها وجود ندارد. Qualcomm Snapdragon® 8 Gen 2 عرضه شده و با باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی (معمولی)، به‌علاوه شارژ سریع فوق‌العاده 45 واتی عرضه شده است. Super AMOLED در این گوشی باعث می‌شود همه بازی‌ها و محتوای شما باشکوه و برجسته شوند و باتری بادوام 4500 میلی‌آمپر ساعتی در آن به این معنی است که می‌توانید در تمام طول روز بدون هیچ نگرانی محتوا را با خوشحالی پخش کنید. Samsung Health به شما امکان می‌دهد تغذیه خود را زیر نظر داشته باشید، اهداف تناسب‌اندام خود را دنبال کرده و حتی مدیتیشن را تمرین کنید.

  • موضوع خروج سامسونگ از بازار لوازم خانگی و گوشی ایران واکنش های بسیاری داشت .
  • تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است.
  • یعنی اشتراک گذاری منبع نیرو در گوشی اس 21 پلاس می توانید هدست ها و ساعت هوشمند حتی گوشی های دیگر خود را شارژ کنید ، از نظر ظاهری هم این دستگاه به نظر خود شرکت سامسونگ در رنگ نقره ای برق میزند و در رنگ مشکی چشم نوازی می کند .
  • در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند.
برای خرید حضوری از فروشگاه نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب نمایندگی به شرح فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت لیست قیمت روز گوشی سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات گوشی های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع موبایل های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل موبایل سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

Samsung Galaxy Z Fold3 5G 12/512GB Mobile Phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری