سری Galaxy A مرور گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | funmobile

به دلیل اینکه این گوشی‌ها با بهترین امکانات برای قشر مرفه طراحی و تولید شده است و قیمت گوشی سامسونگ در این سری‌ها بسیار بالا است. از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد. اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید. اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید کنید.

  • همچنین لازم است به نوع سیستم عامل و پردازنده آن نیز توجه شود تا بتوان سیستمی قدرتمند با کارایی بالا داشت.
  • به نوعی هرچقدر موجودی یک گوشی در بازار بیشتر باشد اختلاف قیمت دلاری آن با قیمت ریالی کاهش پیدا کرده و محصول با قیمت منطقی‌تری به فروش می‌رسد.
  • اکنون ارزان ترین گوشی هایی که در بازار وجود دارد، از حداقل حقوقمان هم گران تر هستند .
  • شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد به تولید گوشی‌های گلکسی نوت پایان دهد زیرا این گوشی‌ها اکنون خیلی شبیه به گوشی‌های گلکسی اس شده‌اند.
  • تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند.

پس از جنگ کره، لی تجارت خود را به منسوجات گسترش داد و بزرگ‌ترین کارخانه پشم را در کره افتتاح کرد. او باهدف کمک به کشورش برای توسعه مجدد پس از جنگ، به‌شدت بر صنعتی‌شدن تمرکز کرد. در اواخر دهه 1950، این شرکت سه تا از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کره و همچنین یک شرکت بیمه و شرکت‌هایی را که سیمان و کود تولید می‌کردند، خریداری کرد. سامسونگ در دهه 1960 شرکت‌های بیمه بیشتر و همچنین یک پالایشگاه نفت، یک شرکت نایلون و یک فروشگاه بزرگ را خریداری کرد. طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد. گوشی های سامسونگ مدل S20 Ultra، A71، A51 ازجمله گوشی‌هایی هستند که دوربین‌های بسیار خوبی دارند.

http://businesset.ir

معمولا هر مجله خبری موبایل فان گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند. البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

چرا باید گوشی سامسونگ بخریم؟

شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد.

گوشی سامسونگ انتخاب با دوربین

همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

گوشی سامسونگ سری گلکسی F

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری