مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | funmobile

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است. به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند. البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است. خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است. بنابراین توصیه می‌شود گوشی سامسونگ را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G حافظه 128 رم 4 گیگابایت

مجله خبری موبایل فان از این برنامه برای یادگیری نحوه ورزش‌کردن در خانه با وسایل روزمره، تماشای ویدئوهای میزبانی شده توسط مربیان خبره و تعیین چالش‌هایی برای رقابت با دوستان و خانواده استفاده کنید. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند. سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است.

قاب آینه ای گوشی سامسونگ A13 4G طرح گل لاله

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند. گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید.

بی‌شک بهترین ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشی‎های همراه، این شرکت اعلام کرد «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است.

  • برخلاف باور عمومی تقریبا کمتر از 10 درصد از تبلت ها و گوشی های صادراتی سامسونگ ساخت کره جنوبی هستند و اکثر تولیدات سامسونگ در کره جنوبی در خود این کشور به فروش می رسند.
  • این سری از گوشی های تاشوی سامسونگ شامل دو دسته Z Flip و Z Fold می‌شود که هرکدام قابلیت‌ها و کاربرد خاص خود را دارند.
  • شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد.
  • برخلاف برخی کمپانی‌های مطرح موبایل که موفقیت‌های گوشی های پرچم دار آن‌ها خیلی کوتاه بود و زود به پایان رسید، سامسونگ چند سالی است که طراحی و تولید دو سری S و Note را با قدرت ادامه می‌دهد.

اکنون ارزان ترین گوشی هایی که در بازار وجود دارد، از حداقل حقوقمان هم گران تر هستند . برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد. می گردید باید هزینه بیشتری بابت خرید آن پرداخت نمایید.عامل بعدی ساده بودن و طرح داربودن قاب میباشد. M52 سامسونگ تضمین می‌کنند که عکس‌های شما واضح و شفاف به نظر می‌رسند و درعین‌حال چشم‌انداز بیشتر و جزئیات واقعی‌تری را به هر چیزی که می‌گیرید اضافه می‌کنند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری