خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | funmobile

پس از کاهش شور و هیجان اولیه، سامسونگ امتیاز قیمت را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که برای مصرف‌کنندگان بیشتر در بازار مناسب باشد. به‌طورکلی شما می‌توانید انواع گوشی سامسونگ را با قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران باتوجه‌به نیازهای خود بیابید. تنها کافی است به لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه آنلاین فرنا مراجعه کرده و با بررسی قیمت و مشخصات هریک گوشی متناسب با خود را انتخاب کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد.

  • می‌توانید برنامه‌ها و فایل‌ها را به پوشه امن منتقل کنید و حتی دو نمونه از برنامه‌ها را داشته باشید، یکی در پوشه امن و دیگری در صفحه اصلی.
  • سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است.
  • با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است.
  • اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است.
  • هر یک از این سری‌هایی که نامشان ذکر شد دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و برای بازه‌های مختلف قیمتی در نظر گرفته شده‌اند.
  • این سری از گوشی های سامسونگ که مجموعه از قدرتمند از فبلت های مبتنی بر اندروید هستند توسط بخش سامسونگ الکترونیک طراحی و عرضه شده اند.
درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. سامسونگ این سری را برای آن دسته از افرادی طراحی کرد که اهمیت زیادی به عمر باتری گوشی هوشمندشان می‌دهند. در واقع این گوشی‌ها به‌واسطه داشتن قدرتمندترین تراشه‌های بازار، عملکرد فوق‌العاده سریع، بهره مندی از فناوری شارژ سریع و نمایشگرهای با کیفیت از سری‌های دیگر سامسونگ گرانتر هستند.

گوشی موبایل Samsung SM-A135F Galaxy A13 با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

هنگامی‌که می‌خواهید سلفی بگیرید یا در مکان‌های عمومی با گوشی کار کنید نگران افتادن گوشی نخواهید بود. باید قابی انتخاب کنید که مانند قاب های کیفی گوشی شما را به خوبی پوشش دهند. از همین جا اگر دوست ندارید این بلا بر سر گوشی شما بیاید از خرید انواع محافظ گوشی قافل نشوید . جدیدترین اعضای سری A را می‌توان گلکسی A73، A53، A33، A23، A13 و A03 دانست که قیمت آن‌ها به ترتیب از گران به ارزان‌ مرتب شده است. در سری A معمولا A5 محبوبیت بالایی دارند و مثلا A51 توانست موفقیت بسیار زیادی به دست بیاورد و A52 هم تا حد زیادی این فروش خوب را تکرار کرد و حالا هم نوبت به A53 رسیده است.

http://businesset.ir

مهم‌ترین پیشرفت آن، وجود مجله خبری موبایل فانگرهای پیشرفته اولد است که باعث وضوح و کارایی بالای گوشی شده اند. این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد. قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز گوشی سامسونگ ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در بازار باشد .

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری