قیمت موبایل سامسونگ خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا | funmobile

شیائومی در سال‌های اخیر با معرفی گوشی‌های متنوع، با کیفیت و خوش قیمت خود توانسته است به خوبی با سامسونگ رقابت کند و در بسیاری از موارد پرفروش‌تر باشد. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. گوشی‌های سامسونگ سری S که به گوشی‌های بالارده سامسونگ شهرت دارند با گرانترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت می‌کنند و دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند. در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند.

در واقع نوع قاب و متریال هایی که در تولید آن به کار می رود هم تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت انواع قاب های گوشی سامسونگ دارد. خود هستید پس با ما همراه باشید تا باچند نوع از بهترین قاب ها آشنا شوید .برای کسانی که زیبایی گوشی برایشان مهمتر است، قاب گوشی عروسکی و فانتزی وجود دارد. اگر می خواهید یک کاور گوشی برای یک فرد خاص بخرید، یک قاب گوشی فانتزی معمولا برای سلیقه دختر خانم ها مناسب است.

http://businesset.ir

یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند. خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ: حفاظت بیومتریک پیشرفته

ضمنا شما مجله خبری موبایل فان جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند. با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است.

Samsung Galaxy A23 6/128GB Mobile Phone

پس از گذشت مدتی، سامسونگ با ارائه گوشی‌هایی با قیمت مناسب و امکانات بالا، توانست بازار گوشی تلفن همراه را در دست بگیرد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد. بررسی ها نشان می دهد قیمت گوشی سامسونگ تقریبا در تمام فروشگاه های بازار ایران، افزایش پیدا کرده است . همچنین گوشی های سامسونگ مدل‌ گلکسی A10 و A50 پرفروش ترین مدل های موبایل در بازار ایران طی سال ۹۹ بوده اند . با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت گوشی سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های گوشی قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند. اگر قصد خرید موبایل دارید، گوشی های موبایل سامسونگ یکی از بهترین گزینه های شماست.

  • کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد .
  • از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.
  • را در فروشگاه اینترنتی خود تولید کرده‌ایم و این تنوع هر روز به رشد خود ادامه خواهد داد.
  • محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است .
  • اما، با بیش از 3 میلیارد دستگاه اندرویدی که به طور فعال در سراسر جهان استفاده می‌شود، امروزه تعداد کمی از توسعه‌دهندگان برنامه‌های باکیفیت اندروید را از نقشه راه خود کنار می‌گذارند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری