گوشی اپل, خرید، مشخصات و قیمت انواع گوشی آیفون ️ نیکسل | funmobile

امکانات و کیفیت برند اپل را نمی توان با هیچ برند دیگری مقایسه کرد، اما به همان اندازه هم هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید، بالاست. البته شما یک بار برای محصولی هزینه می کنید که در طول زمان دچار افت کیفیت صفحه نمایش، دوربین و … نمی شود و می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. با این حال قیمت گوشی اپل و به ویژه سری های جدید آن، یعنی آیفون 13 پرومکس به طور محسوسی از برندهای دیگر بالاتر است. از سویی با توجه به نوساناتی که قیمت ارز دارد، نمی توان قیمت ثابتی را برای موبایل های آیفون در نظر گرفت و این قیمت به صورت روزانه تغییر خواهد کرد. این گروه شامل 4 دسته موبایل می باشند که برای افراد با سلایق و بودجه های مختلف عرضه شده است. آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو وغول مرحله آخر، یعنی آیفون 13 پرومکس در این دسته بندی قرار دارند.

اپل در ابتدای فعالیت بخش موبایل، سالانه یک گوشی ایفون را رونمایی و عرضه می‌کرد. رفته رفته کوپرتونشین‌ها تصمیم گرفتند برای پاسخ به نیاز بخش بیشتری از بازار و تنوع بخشیدن به قیمت گوشی آیفون محصولات خود را در چند نسخه عرضه کنند. آخرین سری گوشی های اپل یعنی آیفون ۱۳ شامل چهار گوشی است که گران‌ترین آن‌ها که بهترین گوشی آیفون تا به امروز محسوب می‌شود، آیفون ۱۳ پرو مکس و ارزان‌ترین آیفون ۱۳ مینی نام دارد. در حال حاضر جدیدترین گوشی موبایلی که شرکت apple معرفی کرده است، سری 13 می باشد که در قسمت قبلی عنوان شد. این گوشی که آخرین تولیدات برند اپل می باشند، توانسته اند به عنوان جدیدترین موبایل های اپل، مخاطبان زیادی را جذب کرده و رضایت کاربران را به همراه داشته باشند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max ظرفیت 1 ترابایت Not Active

دیگر نیازی نیست هزینه‌های سنگین را متحمل شوید و با نگرانی مجله خبری موبایل فان آیفون را بخرید چون در کسرا پارسه با چند کلیک می‌توانید گوشی اپل خود را بخرید و آن را به سرعت از پیک تحویل بگیرید. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. همچنین با بررسی مدل گوشی نیز می توانید بفهمید که آیا گوشی اورجینال و اصل است و یا یک گوشی ریفربیشید و مدل تعمیری است. برای این روش نیز می توانید مدل گوشی را از قسمت تنظیمات آن بررسی کنید.

Apple iPhone 5c – 8GB

این گوشی نیز مانند آیفون ۷ از تراشهٔ A10 Fusion قدرت می‌گیرد و جک هدفون از آن حذف شده‌است. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع گوشی های هوشمند بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید. برخلاف کاری که اپل در گوشی آیفون ۷ برای افزایش ظرفیت باتری انجام داد و عملکرد را کند کرد، در آیفون ۸ چنین کاری انجام نداد. صفحه‌نمایشی که تمام قسمت جلویی گوشی را پوشش می‌دهد، ظاهری بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین آیفون به آن داده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED بسیار روشن، یک دوربین دو لنزی، آی دی چهره است. این گوشی دوربینی مشابه با دوربین آیفون XS دارد و بنابراین، عکس‌های پرتره بسیار خوبی می‌گیرد و در نور کم نیز عملکرد عالی دارد.

  • دوربین اصلی آیفون ۸ پلاس از نظر ویدیویی قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ‌ ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند.
  • آیفون ۱۳ پرو مکس که جدیدترین محصول شرکت اپل می باشد قویترین و بزرگترین گوشی اپل به حساب می آید که دارای دوربین بسیار فوق العاده است و می تواند تصاویر را بسیار با کیفیت ثبت کند.
  • اما قیمت گوشی آیفون معمولا بالاتر از سایر برندهاست و جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار می‌گیرند همچنین گوشی آیفون با سیستم عامل iOS توانسته تفاوت اصلی اش با اندروید را به رخ بکشد.
  • همانطور که انتظار می‌رود، بزرگ‌ترین نقطه‌ی ضعف گوشی آیفون XS، قیمت بالای آن است و زمانی که یک گوشی آیفون اپل مثل آیفون XR یا آیفون ۸ با قیمت پایین‌تر وجود دارد، دلیلی برای خرید گوشی آیفون اپل XS وجود ندارد.
با توجه به اینکه صفحه نمایش بخش بزرگی از جلوی گوشی را اشغال کرده، خبری از دکمه هوم و همچنین تاچ آی دی در این دستگاه نیست. در عوض اپل از سیستم جدیدی به نام فیس آی دی استفاده کرده که صورت کاربران را تشخیص می‌دهد. یکی از قابلیت‌های جدیدی که به آیفون ایکس اضافه شده، انیموجی نام دارد. دستگاه جدید اپل قادر است تا با استفاده از سنسورهای متعدد و پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته حالات صورت و صحبت‌های کاربر را تشخیص داده و شکلک کارتونی متناسب با آن را نمایش دهد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری