خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | funmobile

البته برخلاف سرمایه و عظمت کوپرتینویی‌ها که روز به روز بر آن افزوده می‌شود، لوگوی این برند در مسیر ساده شدن حرکت می‌کند. اولین لوگوی اپل که توسط رونالد وین طراحی شده بود، ایزاک نیوتون (دانشمند شهیر انگلیسی) را در زیر درخت سیب به تصویر می‌کشید؛ اما در طرح‌های بعدی، تنها یک سیب گاز زده وجود داشت که در آخرین ورژن، دیگر رنگی هم نبود. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. اگر یک گوشی آیفون بزرگ با قیمت نه چندان بالا و باتری خوب می‌خواهید، شاید آیفون ۸ پلاس برای شما مناسب باشد.

این مجله خبری موبایل فان از نظر دوربین و سخت‌افزار، تفاوتی با آیفون 13 پرو ندارد، ولی نمایشگر 6.7 اینچی آن برای علاقه‌مندان به گیم و فیلم و سریال، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. ضمنا iPhone 13 Pro Max تنها مدل سری خود است که از یک باتری قوی با ظرفیت بالای 4000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی جدیدترین گوشی‌های آیفون بازار هستند. در بخش محصولات زومیت علاوه بر مقایسه کامل مشخصات فنی امکان مقایسه قیمت فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده‌ی این گوشی‌ها وجود دارد. برای مقایسه گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی هواوی با آیفون و دیگر محصولات کافی است از طریق لیست یا از طریق کلید مقایسه در محصول اقدام به مقایسه کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت (Not Active)

همیشه وقتی صحبت از برتری‌های آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی می‌شود، سیستم عامل iOS یکی از مواردی است که مورد اشاره قرار می‌گیرد. گوشی های آیفون روی پلتفرمی بنا شده‌اند که ثبات و امنیت بالایی دارد و به‌راحتی به دیگر دستگاه‌های ساخت Apple متصل می‌شود. از آن‌جایی‌که تعداد دستگاه‌های مبتنی بر iOS قابل‌مقایسه با انبوه گجت‌های اندرویدی موجود در بازار نیست، کوپرتینویی‌ها برای پشتیبانی محصولات خود، کار راحت‌تری در پیش دارند. این مسئله کمک می‌کند کاربران iPhone شانس بیش‌تری برای دریافت سریع و منظم انواع به‌روزرسانی‌ها داشته باشند. اپل از ابتدا تاکنون گوشی‌های خود را با سیستم عامل iOS روانه بازار کرده و به‌نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای تغییر پلتفرم آن‌ها داشته باشد. سیستم عامل iOS که توسط خود Apple ساخته شده و توسعه داده می‌شود، اولین بار در سال 2007، همراه با iPhone نسل اول و با عنوان iPhone OS معرفی شد.

http://businesset.ir

اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند. اما اوج کار اپل و نقطه استارت این برند خوش نام را باید سال 2013 دانست. در سال 2013 اپل با تولید و عرضه گوشی آیفون 5 موفق شد تحول بزرگی را در دنیای گوشی ایجاد کند و نتیجه آن روی آوردن خیل عظیمی از مخاطبان و کاربران به گوشی اپل و خرید ایفون شد. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. قیمت گوشی آیفون یکی از مواردی است که مانع استفاده و خرید تمامی اقشار از گوشی اپل شده است. مخاطبانی که به دنبال خرید گوشی اپل اورجینال آکبند یا استوک Not Active هستند می توانند در آترین کالا از قیمت روز آیفون با خبر باشند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت (Not Active)

برای نخستین بار شرکت اپل، در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی اولینگوشی اپل خود را با علامت تجاریHOME روانه بازار کرد. در آن روزها بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت (ای‌تی اند تی) خواستار اولین محصول جدید این کمپانی بودند. تا قبل از رو نمایی اپل ازگوشی جدید خود، تلفن های همراه با صفحه کلید شناخته می‌شدند، اما اپل با رونمایی دستگاهی به صفحه نمایش نسبتا بزرگ لمسی خازنی، این اسکریپت را به کل تغییر داد.

  • کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.
  • ناگفته نماند قیمت روز گوشی آیفون با نوسانات ارز و تحریم‌ها رابطه مستقیم داشته و به همین دلیل ثبات قیمتی پایین‌تری نسبت به اندرویدی‌ها دارد.
  • شرکت اپل در طراحی و تولید تلفن‌های همراه خود مدل آیفون SE را با قیمتی مناسب نیز در نظر گرفته است تا افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ بالایی برای خرید تلفن همراه خود داشته باشند بتوانند یک گوشی iphone مقرون‌به‌صرفه در اختیار داشته باشند.
  • این گوشی آیفون اپل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز و طلایی موجود است.
  • با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن می‌باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری