خرید گوشی اپل ؛ قیمت گوشی آیفون IPhone آترین کالا | funmobile

اگر به مجله خبری موبایل فان گوشی آیفون فکر می‌کنید بد نیست درباره این گوشی‌ها اطلاعات مناسبی داشته باشید. شرکت اپل به‌عنوان سازنده گوشی‌های آیفون تا امروز مدل‌های مختلفی از گوشی اپل راهی بازار کرده است. آیفون 13 و نسخه های دیگر آن یعنی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، جدیدترین گوشی های فعلی این کمپانی هستند. آیفون گوشی های هوشمند کمپانی مطرح اپل است، که مرکب از رایانه همراه، دوربین دیجیتال و موبایل می باشد. اولین گوشی آیفون در سال 2007 توسط بنیان گذار کمپانی اپل استیو جابز معرفی شد و تا امروزه این کمپانی قدرتمند، موفق به عرضه 29 سری از آیفون ها را به بازار شده است که هر نسل ارتقا یافته ی مدل قبلی خود بوده است. اما قیمت گوشی آیفون معمولا بالاتر از سایر برندهاست و جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار می‌گیرند همچنین گوشی آیفون با سیستم عامل iOS توانسته تفاوت اصلی اش با اندروید را به رخ بکشد.

  • استفاده از شیشه به جای فلز در پشت گوشی باعث شده تا امکان شارژ بدون سیم Qi نیز در آیفون ۱۰ وجود داشته باشد.
  • در صورتی که بزرگ‌ترین و بهترین آیفون موجود در بازار را می‌خواهید و نیازمند کنترل حرفه‌ای روی دوربین این گوشی هستید، خرید آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • این دستگاه که در زمان خود، باریک ترین و نازک ترین گوشی اپل بود با صفحه نمایش 4اینچی و پوشش آلمینیومی، لقب بهترین و خوش دست ترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد.

برای خرید گوشی آیفون از آترین کالا هم می توان به آسانی و با انتخاب رنگ، مراحل خرید را طی کنید و آترین کالا نیز با تضمین نمودن تحویل کالای سالم و اورجینال در طی 3 روز شما را از بابت خرید در فروشگاه اینترنتی آترین کالا آسوده خاطر خواهد ساخت. استیو جابز همیشه دوست داشت اولین باشد، به همین دلیل محصولات خود را برای کسانی تولید می‌کرد در اولین روز عرضه خرید گوشی آیفون در صف می‌ایستادند و منتظر بودندجدیدترین گوشی آیفون اپل را در دست بگیرند! گوشی که تمام امکانات مورد انتظار از یک موبایل را به صورت یکپارچه ارائه دهد و کاربر نیاز نداشته باشد برای برخی از کارها دست به کامپیوتر و لپ‌ تاپ شود. اپل معمولا هر سال از یک مدل آیفون رونمایی می‌کند که نسخه‌های متفاوت دارد. هنگامی که در جعبه را باز می‌کنید و صورت خود را در صفحه نمایش مشکی اپل می‌بینید، بالاترین لذتی است که خریداران اپل می‌برند.

گوشی اسنشیال

استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ باعث شده تا آیفون 6s در مقایسه با نسل قبلی‌اش بسیار مقاوم‌تر شود. در این سری برای مقاوم‌سازی آلومینیوم از زینک استفاده شده و برخلاف بسیاری از دیدگاه‌ها این آلومینیم از نظر وزنی با سری ۶۰۰۰ تفاوتی چندانی ندارد. در آیفون جدید رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی طلایی، نقره‌ای و خاکستری، در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند و از بهترین و پرطرفدارترین محصولات هستند اما شرکتهای چینی نسخه های کپی این گوشی های را تولید و به بازار عرضه می کنند.

http://businesset.irبه‌عنوان مثال، تراشه Apple A15 Bionic که در ساخت گوشی‌های آیفون 13 به‌کار رفته، از نظر قدرت و سرعت، نسبت به قوی‌ترین چیپست دنیای اندروید در زمان خود یعنی Snapdragon 888 Plus، عملکرد به‌مراتب بهتری را به نمایش می‌گذارد. آیفون های نسل بعد اپل در سال 2017 معرفی شدند و از نظر دوربین و نمایشگر، پیشرفت‌هایی را به نمایش گذاشتند. آیفون 8 پلاس، اولین گوشی ساخت این شرکت بود که از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. در همین سال، iPhone X هم به بازار آمد که دوربین جلوی آن به سنسور سنجش عمق مجهز شده بود تا سلفی‌های بهتری را به ثبت برساند. کوپرتینویی‌ها سال بعد از دو گوشی بزرگ و پرقدرت رونمایی کردند که رم 4 گیگابایتی آن‌ها توجه بسیاری از کاربران حرفه‌ای را به‌سوی خود جلب کرد. آیفون ایکس اس 5.8 اینچی و iPhone XS Max 6.5 اینچی بود و در ساخت هردوی آن‌ها از دوربین دوگانه استفاده شده بود.

Apple iPhone 6s Plus 64GB

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری