لیست قیمت و خرید گوشی موبایل اپل 24 بهمن 1401 گوشی شاپ | funmobile

اگر در مرکز فروشی با قیمت به شدت متفاوت مواجه شدید، به اورجینال نبودن گوشی موبایل شک کنید. این اصطلاح به گوشی هایی تعلق می گیرد که یک بار به شرکت اپل مرجوع شده و مجدد روانه بازار شده اند. به همین دلیل ممکن است برخی فروشندگان آن را به جای موبایل اصلی به شما بفروشند و دلیل پایین بودن قیمت برخی مراکز همین است. این اطمینان را به شما می دهیم که خرید بهترین گوشی های اپل با قیمت مناسب، از کسرا پارسه برایتان مقدور خواهد بود. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.

آیفون 13 (iPhone

آیفون از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد. همان طور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد، گوشی های اپل یا آیفون ها انواع ومدل های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته باید این موضع را در نظر بگیرید که پایین ترین قیمت آیفون ها از قیمت سایر قیمت های گوشی هم رده آن بالاتر است. مدل های قدیمی تر سری مینی یا همان آیفون SE، گوشی میان رده اپل محسوب می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایر سری ها را دارند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro ظرفیت 1 ترابایت Not Active

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی باما اپل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

مجله خبری موبایل فان داخلی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 پرو 128، 256، 512 و 1 ترابایت بوده که میزان آن در محدوده قیمتی تاثیرگذار است. IPhone 13 Pro دارای سه لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که از زوم اپتیکال نیز بهره‌مند است. این گوشی دارای درجه IP68 است و در برابر آب و گرد و غبار (6 متر تا 30 دقیقه) مقاوم است. همچنین بدون شک در این سال ها شما نیز با انواع قاب های گوشی آیفون برخورد کرده اید که همگی دارای حفره ای هستند تا نماد اپل یعنی سیب گاز زده، در پشت قاب گوشی پنهان نشده و سایرین متوجه آیفون بودن گوشی شوند.

http://businesset.irبا درجه IP68 در برابر گرد و غبار آن مقاوم بوده و عمر باتری آن هنگام پخش ویدیو تا 17 ساعت عنوان شده است. محدوده قیمتی برای این گوشی iphone به طور تقریبی بین 22 تا 33 میلیون تومان قرار دارد. تمامی ویژگی‌های دیگر که در آیفون 13 وجود داشته، مانند صفحه‌نمایش روشن‌تر، فواصل کانونی، عمر بالای باتری و… را در این مدل نیز در اختیار خواهید داشت. اندازه صفحه‌نمایش برای این گوشی iphone برابر با 5.4 اینچ بوده که در نوع آن، مانند آیفون 13 است. دو دوربین در قسمت پشتی تلفن همراه قرار دارد و دارای زوم اپتیکال 2 برابری، فلاش، OIS، حالت پرتره، HDR 4 هوشمند و فیلمبرداری 4K است.

  • خیر، این امکان وجود ندارد بنابراین حتما پیش از خرید به کافی بودن ظرفیت برای کاربری خود دقت کنید.
  • اگر یک گوشی آیفون اپل جدید می‌خواهید که همه‌ی ویژگی‌هایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید آیفون 13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • یکی از جذابیت‌های نسخه ۴٫۷ اینچی آیفون ۷، دوربینی با دیافراگم f/1.8 همراه با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم لرزش گیر نوری است که این محصول را دیوایسی جذاب برای عکاسی در شرایط نوری کم تبدیل کرده‌است.
  • شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری