فروشگاه موبولیتی گوشی اپل iPhone 12 ProNot Active حافظه 256 گیگابایتی تک دو سیم کارت | funmobile

البته آیفون 12 هم زمانی که وارد بازار شد، به عنوان جدیدترین گوشی اپل، جایگاه ویژه ای داشت و هنوز هم می توان آن را یکی از بهترین ها در این حوزه دانست. شرکت اپل سالی یک بار مدل جدید گوشی های خود را رونمایی می کند و آیفون تازه وارد سال 2021 توانسته با قابلیت های مدرن و رفع ایرادات آیفون 12 از جمله نقص های موجود در باتری، به سرعت در بین کاربران محبوب شود. همانطور که گفتیم، این گوشی در مقایسه با اکثر آیفون‌های موجود در بازار کوچک‌تر است و اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، خرید گوشی آیفون اپل مدل SE را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید به صورت حرفه ای با موبایل عکاسی و فیلم برداری کنید، گوشی های آیفون بهترین انتخاب می باشند. شرکت اپل از سری گوشی های ۷ به بالا بسیار روی دوربین گوشی مانور داده است و زمان سری ۱۱ که گوشی های آیفون به دوربین سه گانه مجهز شدند این کیفیت بسیار افزایش یافت.

  • این مدل ها هر دو از صفحه نمایش Retina HD و بدنه ای گرد در کنار چیپ NFC برای سیستم پرداخت اپل بهره می برند.
  • بسیاری از کاربران که علاقه‌ی زیادی به عکاسی موبایل دارند، تجربه‌ی عکاسی با موبایل اپل را قابل قیاس با هیچ محصول اندرویدی نمی‌دانند.
  • قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سری‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدل‌های این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند.

اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می کند که ایفون یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد. اپل گوشی های هوشمند خود را با نام تجاری iPhone ارائه می دهد که هر ساله مدل جدیدی از آن را در چندین نسخه تولید و عرضه می کند. تمام این موارد ذکر شده و موارد مشابه آن‌ها همگی نمایان گر قدرت بی نظیر برند آیفون در اذهان عمومی کاربران سراسر جهان است، موضوعی که سبب می شود بسیاری از کاربران، صرف نظر قیمت گوشی آیفون (که هیچ گاه ارزان نبوده است)، اقدام به خرید آن کنند. این موبایل با تغییراتی اساسی، بار دیگر توجه مخاطبان بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرد. همچنین موبایل اپل در این مدل از دوربین جلوی این گوشی رونمایی کرد که به واسطه آن برنامه‌ی تماس تصویری FaceTime روی کارآمد، که به نوع خود یک انقلاب در صنعت فناوری محسوب می‌شد.

http://businesset.ir

این گوشی در مقایسه با جدیدترین آیفون‌ها، ابعادی کوچکتر دارد و بزرگ‌ترین آیفون SE یک گوشی ۷/۴ اینچی است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

گوشی موبایل مدل iPhone 14 Pro با حافظه 256 گیگابایت برند اپل

این تراشه از نوع ۶۴ بیتی است، با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید شده و مجله خبری موبایل فان ۲ هسته پردازشی با معماری ARMv8 است. علاوه بر این پیشرفت‌ها، استفاده از ۲ گیگابایت رم کمک می‌کند تا کاربران تجربهٔ کاربری بهتری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها داشته باشند. نسل جدید حس‌گر اثر انگشت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته‌است که به ادعای اپل سرعت و دقت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. تولید کننده آیفون در پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 pro max دو سیم کارت ظرفیت 6/256 گیگابایت (Not Active)

شرکت اپل از جمله برندهایی است که در ایران سابقه بسیار طولانی دارد علاوه بر این برند برندهای دیگر مانند سامسونگ،نوکیا و حتی شیائومی ( که چند سالی است پا به این عرصه گذاشته) را میتوان نام برد. فقط کافیست تا اسم برند اپل روی یک کالا باشد تا روی اعتبار و قیمت کالا تاثیر مستقیم بگذارد. گوشی های هوشمند اپل نسبت به سایر گوشی های دیگر گران تر می باشند البته نباید از مشخصات فنی بسیار خوب و همچنین دوربین فوق العاده گوشی های آیفون دور شد. البته خیلی ها برای خرید گوشی های آیفون کمی به مشکل میخورند اما سیستم عامل به خصوص این برند علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشیده است. آیفون دارای سیستم عامل ios است که مهم ترین ویژگی آن وجود دستیار صوتی شخصی به نام سیری می باشد. البته نکته منفی درباره این قابلیت گوشی های آیفون این است که دستیار شخصی siri از زبان فارسی بهره مند نیست و شما باید به انگلیسی با آن صحبت کنید.

گوشی اپل اولین بار چه سالی تولید شد؟

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری