گوشی آیفون اپل قیمت خرید انواع گوشی آیفون 24 بهمن | funmobile

به لطف بدنه قطور و اندازه بزرگتر آیفون 11 به نسبت مدل سال قبل، ظرفیت باتری به 3110 میلی آمپر ساعت رسیده. توی تست های ما این باتری به راحتی تونست یک روز کامل رو شارژ نگه داره. پیشرفتی که گوشی اپل iPhone 11 نسبت به قبل داشته شارژ سریع با تکنولوژی 18 وات هست. اندازه صفحه نمایش هرچه بزرگتر باشد، ضخامت گوشی کمتر شده و بازی یا ویدیوها را بهتر می‌توان با آن مشاهده کرد، اما از نظر قیمتی گران‌تر از سایزهای کوچکتر هستند.

گوشی موتورولا

یکی از جذابیت‌های نسخه ۴٫۷ اینچی مجله خبری موبایل فان ۷، دوربینی با دیافراگم f/1.8 همراه با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم لرزش گیر نوری است که این محصول را دیوایسی جذاب برای عکاسی در شرایط نوری کم تبدیل کرده‌است. این گوشی آیفون اپل با داشتن یک صفحه نمایش ۵/۶ اینچی، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و خیلی از آیفون ۱۱ که یک صفحه نمایش ۸/۵ اینچی دارد، بزرگ‌تر است. بنابراین، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برای تماشای ویدئوها و بازی کردن بسیار خوب است. تمامی این قابلیت‌های پیشرفته، قیمت گوشی آیفون اپل ۱۱ پرو را بالا برده‌اند و این در حالی است که حافظه‌ی داخلی ارزان‌ترین مدل آن آن تنها ۶۴ گیگابایت است و مدل دیگر دارای یک حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی است که قیمت بسیار بالایی دارد. قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max دو سیم کارت ظرفیت 6/256 گیگابایت (Not Active)

جدیدترین تلفن همراه اپل از نظر قیمتی ممکن است بسیار گران‌قیمت به نظر برسند، اما با خرید آن‌ها تا سال‌ها نیاز به تعویض تلفن همراه خود نخواهید داشت. صفحه‌نمایش آیفون 11 اندازه‌ای برابر 6.1 اینچی داشته دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی قرار دارد. قیمت گوشی آیفون مدل 11 از بالای 13 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان نیز از آن در بازار موجود است. بدیهی است که تلفن همراه هرچه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد، قیمتی بالاتر نیز خواهد داشت.

http://businesset.ir

خیر، این امکان وجود ندارد بنابراین حتما پیش از خرید به کافی بودن ظرفیت برای کاربری خود دقت کنید. با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز برای اطلاع از بروز بودن قیمت قبل از خرید تماس بگیرید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. کیفیت همه تصاویر ضبط شده با این گوشی بسیار عالی و خیره کننده است که هر کاربر مبتدی و حرفه ای رو راضی خواهد کرد. آیفون که در این بین ده ساله شد، به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و همچنین آیفون X رونمایی کرد.

آیفون SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز موجود است و با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کند که از جدیدترین نسخه‌های این سیستم عامل است و دارای قابلیت‌هایی مثل حالت تاریک می‌باشد. تمامی این تلاش‌ها تنها به یک دلیل بوده و آن‌هم ساخت لبخندی از رضایت بر لبان شما است که خوشبختانه تا به امروز تحقق یافته است. گاهی پیش می‌آید که در لیست قیمت گوشی آیفون چندین قیمت متفاوت برای یک مدل می‌بینید و شاید برایتان سوال پیش آید که دلیل آن چیست؟ این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به پارت نامبرهای مختلف یا اکتیو و غیراکتیو بودن آن‌ها باشد. حتی برخی از آپشن‌های رنگی نیز ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند که در ایران معمولاً تقاضا برای هر رنگی بیشتر باشد، آن مدل گران‌ترست. ناگفته نماند قیمت روز گوشی آیفون با نوسانات ارز و تحریم‌ها رابطه مستقیم داشته و به همین دلیل ثبات قیمتی پایین‌تری نسبت به اندرویدی‌ها دارد.

  • صفحه‌نمایش آیفون 11 اندازه‌ای برابر 6.1 اینچی داشته دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی قرار دارد.
  • این برند در عین بهره مندی از کیفیت بسیار بالا و عمر مناسب قطعات، قیمت نسبتا بیش تری در مقایسه با سایر موبایل ها داراست و البته این قیمت ارزشش را دارد.
  • این شرکت همواره طی مراسمی که به طور سالیانه برگذار می‌شود از یک تا چند گوشی آیفون رونمایی می‌کند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری