پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ ایران | funmobile

کاربران این ماجرا را یکی از دلایل مهم افزایش قیمت گوشی های سامسونگ در بازار می دانند . از آنجاییکه «گوشی موبایل» تبدیل به یکی از نیارهای اساسی شده ، اطلاع از بروزترین قیمت گوشی اهمیت دو چندان پیدا کرده است . حال علاءالدین، چارسو یا بازار موبایل فرقی نمی کند؛ دیگر از گوشی سامسونگ زیر ۲ میلیون تومان خبری نیست . از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت. سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A.

  • این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.
  • بنابراین بهترین گوشی آن است که با مناسب‌ترین قیمت، بیشترین پاسخگویی به نیاز کاربران را دارا باشد.
  • در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود.
Miracast، از جمله جدیدترین تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ کار می‌کند. DeX به شما امکان می‌دهد کیف لپ‌تاپ را کنار بگذارید و فقط با موبایل کارهایتان را انجام دهید. در طول دهه 1970، این شرکت فرآیندهای تولید نساجی خود را گسترش داد تا خط تولید کامل را پوشش دهد.

اهمیت نیاز به خرید قاب گوشی sumsung

شما می توانید مجله خبری موبایل فان موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است. انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. برخلاف برخی کمپانی‌های مطرح موبایل که موفقیت‌های گوشی های پرچم دار آن‌ها خیلی کوتاه بود و زود به پایان رسید، سامسونگ چند سالی است که طراحی و تولید دو سری S و Note را با قدرت ادامه می‌دهد. این دو سری از محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها، الهام‌بخش برندهای بسیاری بوده‌اند و تاثیری غیرقابل انکار بر دنیای موبایل به‌جا گذاشته‌اند.

کدام گوشی سامسونگ بهتر است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند. برخلاف باور عمومی تقریبا کمتر از 10 درصد از تبلت ها و گوشی های صادراتی سامسونگ ساخت کره جنوبی هستند و اکثر تولیدات سامسونگ در کره جنوبی در خود این کشور به فروش می رسند. این گوشی ها شبیه گوشی های سری اس هستند با این تفاوت که قیمت و امکانات پایین تری دارند. علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت. سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند. در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید .

http://businesset.ir

از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A31 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری