قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | funmobile

هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند.

http://businesset.ir

اما، با بیش از 3 میلیارد دستگاه اندرویدی که به طور فعال در سراسر جهان استفاده می‌شود، امروزه تعداد کمی از توسعه‌دهندگان برنامه‌های باکیفیت اندروید را از نقشه راه خود کنار می‌گذارند. جدا از چند برنامه اختصاصی، متوجه خواهید شد که تقریباً همه برنامه‌های تجاری و سرگرمی موردعلاقه شما فقط یک‌بار در تلفن گلکسی جدید شما قابل‌دانلود هستند. سامسونگ یک شرکت قدرتمند در کره جنوبی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در جهان است. شرکت سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم‌خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، نیمه‌هادی‌ها، تراشه‌های حافظه، انواع موبایل و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. این شرکت به یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده و حدود یک‌پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کند.

قیمت انواع گوشی سامسونگ به چه صورت است؟

مجله خبری موبایل فان علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند.

گوشی سامسونگ | خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ(24 بهمن)

تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04S ظرفیت32 گیگابایت

کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد. سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند. این محصولات شامل گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 می‌شوند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.

  • جالب اینکه این مسئله درمورد گوشی موبایل سامسونگ تا 4 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون و حتی گوشی های سامسونگ تا 50 میلیون تومان هم صدق می‌کند.
  • به احتمال زیاد اگر سال‌های زیادی است که از یک برند استفاده می‌کنید و راضی هستید، انتخاب بعدی شما نیز از همان برند خواهد بود.
  • اما در این بخش برای آشنایی بیشتر، به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ می‌پردازیم.
  • سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد.
  • در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری