قیمت گوشی اپل آیفون Apple امروز ۲۴ بهمن ترب | funmobile

دوربین سلفی دستگاه هم از 7 به 12 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده و علاوه بر عکاسی بسیار شفاف تر و با کیفیت تر؛ حالا میتونه با کیفیت 4K توی نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنه. این یعنی پردازنده گوشی به کمک این لنز قدرتمند اومده و همه نیاز های شمارو برای ضبط انواع ویدئو و مکالمات تصویری رفع میکنه. اماآیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیت‌های جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد. حذف پورت لایتنینگ مزایای بسیاری دارد، برای مثال می تواند مقاومت گوشی را در برابر آب افزایش دهد، فضای بیشتری برای تعبیه باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتر یا آنتن های مودم 5G باز کند و …

گوشی آیفون اپل 13 پرو مکس پارت نامبر zaa ظرفیت 512 گیگ(NOT ACTIVE)

اگر یک مجله خبری موبایل فان آیفون اپل جدید می‌خواهید که همه‌ی ویژگی‌هایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید آیفون 13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحهگوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحه گوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید. اولین گوشی آیفون دارای صفحه‌نمایشی ۳.۵ اینچی لمسی بود که کیبورد فیزیکی نداشت و کاربران برای ورود متن به موبایل آیفون باید از کیبورد مجازی استفاده می‌کردند. ایفون دارای بدنه‌ای فلزی و زیبایی بود که لوگوی اپل در پنل پشتی به چشم می‌خورد.

ضد آب بودن در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. عدد بعد از کلمه IP نشانه میزان حفاظت گوشی در مقابل گردوغبار است که اغلب در موارد استاندارد این عدد 6 می‌باشد. عدد بعدی مربوط حفاظت گوشی در مقابل مایعات است که در گوشی‌های هوشمند ضد آب حداقل این عدد 7 است. اعداد کمتر از 7 نشان دهنده این است که گوشی، خاصیت ضد آبی و غوطه ور شدن در آب را ندارد.

Apple iPhone 4 – 8GB

گوشی آیفون با وجود گران بودنش همیشه جزو گوشی های موبایل پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی‌ موبایل هوشمند را به خود اختصاص داده. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید می‌شوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند. آیفون نامی است که از ابتدا با تصمیم استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل روی انواع گوشی اپل گذاشته شد. از آن زمان تا کنون بیش از ۲۰ گوشی آیفون رونمایی و عرضه شده است و ایفون ها در این سال‌ها در بین پرفروش‌ترین گوشی‌ های جهان خودنمایی کرده‌اند. آیفون‌ها به دلیل مشخصات سخت‌افزاری و امکاناتشان محصولاتی بالارده محسوب می‌شوند از این رو میانگین قیمت گوشی اپل نسبت به گوشی‌های سایر شرکت‌ها بالاتر باشد.

  • گوشی که تمام امکانات مورد انتظار از یک موبایل را به صورت یکپارچه ارائه دهد و کاربر نیاز نداشته باشد برای برخی از کارها دست به کامپیوتر و لپ‌ تاپ شود.
  • در همین سال، iPhone X هم به بازار آمد که دوربین جلوی آن به سنسور سنجش عمق مجهز شده بود تا سلفی‌های بهتری را به ثبت برساند.
  • نمایشگر این مدل دارای ProMotion نیست، اما 28 درصد روشن‌تر نسخه نسل قبلی خود است.
  • یکی از موارد مهمی که در قیمت تاثیرگذار است میزان حافظه داخلی است که به آن نیاز دارید، بنابراین آن را بررسی کرده و انتخاب کنید.
  • گاهی پیش می‌آید که در لیست قیمت گوشی آیفون چندین قیمت متفاوت برای یک مدل می‌بینید و شاید برایتان سوال پیش آید که دلیل آن چیست؟ این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به پارت نامبرهای مختلف یا اکتیو و غیراکتیو بودن آن‌ها باشد.
  • آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی جدیدترین گوشی‌های آیفون بازار هستند.

ما در تیم 19کالا پایین‌ترین قیمت ایفون را به همراه گارانتی معتبر به شما ارائه می‌دهیم تا خریدی مطمئن و بی دغدغه را تجربه کنید. از آن پس هر سال، اپل مدل‌های جدیدی از موبایل آیفون‌ را روانه بازار می‌کند و آمار نشان می‌دهد که فروش گوشی ایفون اپل در صدر جدول فروش شرکت‌های سازنده موبایل قرار دارد. آیفون هر سال نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر و مجهز‌تر می‌شود و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود تا رضایت کاربران را جلب کند و مشتریان خود را وفادار سازد. برای مثال سال 2019 از نظر کیفیت دوربین‌ها این شرکت جهش قابل‌توجهی داشت و برای اولین بار از دوربین تک لنزی فاصله گرفت.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری