گوشی اپل iPhone 11 با ظرفیت 128 گیگابایت تک سیم کارت گوشینو | funmobile

همچنین آخرین تخفیفات مجله خبری موبایل فانتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. با توجه به نرخ ناپایدار ارز بهتر است قیمت ها را به دلار چک کنیم و به ریال تبدیل کنیم. اکنون جدیدترین سری گوشی های آیفون در مدل مینی با قیمت 729 دلار، معمولی با قیمت 829 دلار، پرو 999 دلار و پرو مکس 1099 دلار در بازار عرضه می شوند. اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد. مشخصات فنی این گوشی، ترکیبی است از صفحه نمایش آیفون 13 و سخت افزار آیفون 13 پرو مکس. اگر می‌خواهید قوی‌ترین دوربین و سخت‌افزار ممکن را داشته باشید، اما جابه‌جایی و کار کردن با دستگاه‌های بسیار بزرگ برای‌تان سخت است، iPhone 13 Pro همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

آیفون 12 مینی 5.4 اینچی، iPhone 12 و 12 Pro هردو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی بودند. مقدار رم و حافظه داخلی آیفون 12 و 12 مینی به 4 و 256 گیگابایت محدود می‌شد؛ اما دو مدل Pro در ورژن‌های 6 و 512 گیگابایتی هم به بازار عرضه شدند. هردو مدل پرو برخلاف دو گوشی دیگر که دوربین اصلی آن‌ها دوگانه است، به دوربین سه‌گانه مجهز شدند و کیفیتی کم‌نظیر را به نمایش گذاشتند.

آیا سوالی دارید ؟ ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم

این گوشی آیفون ویژگی‌های پرچمدار از سری خود را ندارد، اما یک گوشی رده بالا و بسیار با کیفیت با سایز متوسط در بازار به‌شمار می‌رود. نمایشگر این مدل دارای ProMotion نیست، اما 28 درصد روشن‌تر نسخه نسل قبلی خود است. طول عمر باتری آیفون 13 نیز از نسل قبلی یعنی آیفون 12 بالاتر بوده و شرکت اپل مدعی است که این تلفن همراه 12 ساعت بیشتر از آیفون 12 دوام می‌آورد. گوشی های آیفون از نظر کیفیت و کارایی در میان برترین ها قرار دارند و از نظر ماندگاری نیز بسیار با دوام هستند به طوریکه با خرید یک گوشی آیفون می توان مدت ها از بابت داشتن یک گوشی با کیفیت و بدون نیاز به تعویض، آسوده خاطر بود. آیفون ۷ و ۷ پلاس از نظر طراحی کاملاً شبیه به نسل‌های گذشته خود هستند و تغییرات بسیار کمی در آن‌ها قابل مشاهده است. پنل جدید به کار رفته در این محصول چیزی حدود ۲۵ درصد روشن‌تر از نسل گذشته خود است.

http://businesset.irاگر فیلم‌برداری با گوشی موبایل برای شما اهمیت دارد توصیه‌ی اول همیشه آیفون ها هستند. دوربین دوم که وظیفه زوم دوبرابری رو در گوشی عهده دار بود، حالا جای خودش رو به حالت فوق عریض داده . دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم. تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن. 4 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند اپل، تمام نیاز های شمارو در زمینه اجرای بازی و انواع نرم افزار مرتفع میکنه و شما به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که صاحب یک گوشی ضعیف هستید. این مدل تنها اندکی از آیفون 13 مینی کوچکتر است و در ساخت آن از پردازنده A14 استفاده شده است.

Apple iPhone XS Max 64GB Mobile Phone

این گوشی اپل دارای 2 دوربین در قسمت پشتی است که هر دو آن‌ها 12 مگاپیکسلی هستند و تمامی ویژگی‌های دوربین آیفون 12 مانند زوم اپتیکالی 2 برابر، فلاش، حالت پرتره و… را دارا هستند. مانند دیگر مدل‌های آیفون که به آن‌ها اشاره کردیم این مدل نیز دارای درجه IP68 بوده و در برابر ذرات و آب مقاوم است. صفحه نمایش این مدل 6.7 اینچی، 458ppi و از نوع Tone OLED است که نرخ نوآوری (رفرش ریت) 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این مدل A15 Bionic است که آخرین و سریع‌ترین پردازنده‌ای است که توسط این شرکت طراحی و تولید شده است. در آترین کالا گوشی های آیفون در انواع مدل های استوک، نو، اکتیو و نات اکتیو عرضه می شوند.

  • عملکرد دوربین آیفون 11 نیز از نسل جدیدتر خود ضعیف‌تر است و از نسخه HDR هوشمند در آن استفاده شده است که برخی از ویژگی‌های جذاب دوربین‌های جدیدتر مانند سبک‌های عکاسی، حالت شب و… را از دست خواهید داد.
  • ایفون دارای بدنه‌ای فلزی و زیبایی بود که لوگوی اپل در پنل پشتی به چشم می‌خورد.
  • گوشی آیفون ۸ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آیفون است که طراحی بسیار راحتی دارد و سال‌ها در کاربردی گسترده در میان آیفون‌بازها داشته است.
  • حالت پرتره دوربین این گوشی نسبت به آیفون ایکس بهبود یافته و با این گوشی می‌توان عکس‌هایی با وضوح بالا در نور بسیار کم گرفت.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری