گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | funmobile

گوشی آیفون XS یکی از با دوام‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و خاصیت ضد آب آن نمره‌ی IP 68 می‌گیرد؛ یعنی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب، سالم باقی بماند. اگر جدیدترین گوشی اپل را می‌خواهید که جدیدترین فناوری‌ها و بهترین قابلیت‌ها را داشته باشد و می‌خواهید که با گوشی خود عکس‌هایی شبه حرفه‌ای بگیرید، گوشی آیفون 13 پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیفون در ساخت مدل‌های مختلف موبایل اپل سعی می‌کند از باکیفیت‌ترین مواد ساخت استفاده کند و تمام گوشی های آن حداکثر مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دارند.

  • این مسئله کمک می‌کند کاربران iPhone شانس بیش‌تری برای دریافت سریع و منظم انواع به‌روزرسانی‌ها داشته باشند.
  • طراحی این گوشی نیز شبیه طراحی کلاسیک گوشی آیفون ۸ است و دارای یک دکمه‌ی پایینی می‌باشند.
  • گوشی آیفون ۱۱ پرو صفحه‌نمایشی روشن‌تر و دوربینی پیشرفته‌تر از سایر مدل‌های آیفون ۱۱ دارد که با سه لنز پشتی، امکان گرفتن عکس‌هایی شبه‌حرفه‌ای را برای شما فرآهم می‌آورد.
  • هزینه بالا آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده و وسایل جانبی آن نیز مانند شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر است.
  • اندازه صفحه‌نمایش در آیفون 13 پرو برابر با 6.1 اینچ است و طول عمر باتری آن به جای 28 ساعت برای پخش ویدیو آفلاین تا 22 ساعت است.
  • کاربران زیادی وجود دارند که فقط به این بسنده می‌کنند که آیفونی «خوب» داشته باشند.
سوال دیگری که مطرح است، اینست که دلیل بالارفتن ارزش این برند نسبت به رقبا چیست؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه قیمت گوشی های ایفون را نسبت به امکانات آنها مورد بررسی قرار می‌دهیم. از داستان‌های مربوط به Apple I ،Apple II و Xerox صرف‌نظر می‌کنیم و مستقیم به سراغ داستان موبایل‌ اپل می‌رویم. شرکت اپل Inc از جابز خواسته بود تا دستگاهی لمسی مشابه کامپیوتر طراحی کند. البته قبل از این درخواست، اپل یک دستکاه لمسی با نام «newton MessagePad» را روانه بازار کرده بود؛ طراحی اولین گوشی آیفون شبیه به این دستگاه بود.

گوشی موبایل مدل iPhone 14 Pro Max با حافظه 256 گیگابایت برند اپل

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اپل، کیفیت بالای قطعات و لنزهای دوربین آنست. در واقع کارشناسان اپل هیچ ابایی از بالابردن قیمت گوشی آیفون ندارند و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند. بدون شک همه‌ی شما نام گوشی اپل را بارها از زبان دیگران یا هنگام تماشای تلویزیون یا حتی در هنگام گشت‌‎و‌گذار در مراکز خرید دیده یا شنیده‌اید و کم و بیش با این برند معروف آشنا هستید. گرچه همانطور که می‌دانید اپل یکی از گران‌ترین برندهاست و تنها با نگاه به لیست قیمت گوشی آیفون متوجه می‌شوید که برای داشتن یک گوشی پیشرفته از این کمپانی آمریکایی باید هزینه نسبتاً زیادی کنید.

Apple iPhone 13 Pro 1T Mobile Phone

شما می توانید برای اطلاع از مجله خبری موبایل فان روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید. زیرا بعضی از فروشندگان به جای محصول اصلی به شما یک گوشی رفرش یا ریپک تحویل می‌دهند و یا لوازم جعبه این گوشی را با جنس تقلبی عوض می کنند. موبایل استقلال به شما این اطمینان را می دهد که بهترین ها را به شما معرفی می کند تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. قابلیت True Tone هم به صفحه نمایش این گوشی ویژگی رو اضافه میکنه که واقعا از تماشای طولانی مدت اون خسته نشید و به چشم هاتون آسیب نرسه. بنابراین در ابتدا مشخص کنید که برای خرید گوشی iphone جدید خود چه میزان می‌توانید هزینه کنید. یکی از موارد مهمی که در قیمت تاثیرگذار است میزان حافظه داخلی است که به آن نیاز دارید، بنابراین آن را بررسی کرده و انتخاب کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/512 گیگابایت (Not Active)

درآیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی رونمایی شد که انقلابی در صنعت اسمارت فون ها است. همچنین اپل قصد دارد مانند سامسونگ وارد بازار گوشی‌های تاشو یا صفحه خمیده شود. فریم آلومینیمی و طراحی جدید ماژول دوربین ها تقریبا تنها تفاوت این گوشی با نسل گذشته است. رنگ بندی های جدید و جذاب که واقعا حس فوق العاده ای رو بهمون منتقل میکنن. یه تفاوت ویژه ای که آیفون های سری 11 داشتن اینه که همه اعضای خانواده حالا با 2 سیمکارت همزمان فعال معرفی شدن و خیال کاربر هارو برای خرید راحت کردن. آیفون اس ای دارای درجه IP67 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری