سونی ایران مرجع تخصصی فروش انواع محصولات سونی محصولات | funmobile

واحد تامین کالامجله خبری موبایل فانک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند. علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است. همچنین پشتیبانی از NFC و شارژ بی سیم نیز از دیگر مزایای این گوشی است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. درست است که اکسپریا 1 گوشی پرچم‌دار سونی در سال 2019 است، اما اکسپریا 5 گوشی جدیدتری است و از بهترین گوشی های سونی 2021 زمان خود است.

گوشی سونی

میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است . آموزش افزایش نور چراغ قوه خانواده Z همونطور که میدونید در خانواده ی Z سونی مقدار نور دهی چراغ قوه ی گوشی بسیار کمه اما با استفاده از آموزش زیر میتونید اون رو افزایش… مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

معرفی فیلم‌های به یاد ماندنی با حضور پله اسطوره فوتبال برزیل

با توجه به تاریخچه بازار در حوزه ی دیجیتال، این شرکت از معدود شرکت‌های شناخته شده ای است که همگام با معرفی تبلت و موبایل به دنیای دیجیتال توسط برندهای مشهور دنیا، اقدام به فروش… این گوشی دو سیم کارته است و هر دو درگاه آن فقط از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کنند. اتصالات این گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، اینترنت همراه 3G و 4G می‌باشد. همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند.

  • حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد.
  • دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است.
  • کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند.

اگر به بخش Storage & memory در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید، می‌توانید میزان حافظه اشغال شده و همچنین گزینه غیر فعال کردن Smart cleaner را مشاهده کنید. ترفندهای گوشی سونی Xperia X برای گیمرها و علاقه مندان به بازی هم کاربرد دارد. به این ترتیب که در بخش app drawer ، می توان اپلیکیشن مربوط به پلی استیشن را اجرا کرده و از گوشی به عنوان دستگاه نمایش دوم و یا حتی برای کنترل از راه دور این کنسول محبوب استفاده کرد. شما همچنین می ‌توانید از بخش Device connection در تنظیمات گوشی خود، دسته Dual Shock 4 را فعال کنید و از این گوشی به عنوان دسته پلی استیشن استفاده نمایید.

آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3

این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. برای دستیابی به تنظیمات پیشرفته Storage و Memory به عنوان یکی از ترفندهای گوشی سونی Xperia X ، کافی است منوی سه نقطه ‌ای و پس از آن گزینه advanced را انتخاب کنید. در بخش Storage می‌توانید با انتخاب گزینه Cached data تمام داده‌های پنهان را به صورت یکجا پاک کنید و یا با انتخاب گزینه explore در پایین صفحه، فایل‌های مورد نظر خودتان را پاک کنید. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری