دلایل دانلود نکردن گوشی سونی رفع مشکل دانلود نشدن فایل ها در موبایل | funmobile

این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است.

البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد. اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند و باید گفت که Xperia 5 II تعادل بهتری از قیمت و ویژگی‌ها را به شما عرضه می‌کند. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند. یکی دیگه از ترفندهای رفع مشکل دانلود نکردن موبایل سونی، پر بودن فضای حافظه و عدم وجود فضای کافی برای ذخیره کردن برنامه هاس. اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن.

  • شما می توانید برای کاهش مصرف باتری، زمان این بخش را کاهش داده و یا در صورت تمایل، به طور کلی آن را غیر فعال نمایید.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند.
  • اگر شما با صفحه نمایش کوچک‌تر آن مشکلی ندارید، می‌توانید آن را تهیه کرده و صاحب بهترین گوشی سونی دنیا شوید.
  • خب این نکته را همه می دانیم؛ اما جالب اینجاست که سونی روش ساده تری هم برای این کار دارد.

برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید.

گوشی موبایل سونی Xperia go دو سیم کارت ظرفیت 4 گیگابایت

فرایند تعمیر موبایل تو این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه ها انجام میشه. این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن. قیمت گوشی سونی اکسپریا 8 حدودا 410 پوند خواهد بود و در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

http://businesset.ir

مجله خبری موبایل فانات اینترنت در این شرایط اصلی ترین عامل دانلود نشدن فایل ها در گوشی های هوشمند به شمار میرن. برای آشنایی با راه حل های دانلود نکردن گوشی سونی ، به ادامه مطلب توجه کنین. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.

گوشی موبایل سونی اکسپریا Sony Xperia 8

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری