بررسی مشخصات گوشی سونی اکسپریا 1 IV و قیمت عجیب آن + پرچمدار اندروید | funmobile

کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.

آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia

همانطور که احتمالا متوجه شده باشید، بیشترین تمرکز مجله خبری موبایل فان های سونی، دوربین و صفحه نمایش است و البته سونی توانسته در این دو زمینه بسیار خوب عمل کند. نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید. با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی در اول این لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار گرفته است. اگر شما با صفحه نمایش کوچک‌تر آن مشکلی ندارید، می‌توانید آن را تهیه کرده و صاحب بهترین گوشی سونی دنیا شوید.

گوشی موبایل سونی اکسپریا پرو 10 IV – 5 جی – 128 گیگابایت – دو سیم کارت

در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود. این شرکت همچنین ادعا می کند که این گوشی تا 3 سال سلامت باتری خود را حفظ خواهد کرد. نمایندگی سونی در کرج، شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است.

  • برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین.
  • Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست.
  • چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است.
  • کارشناسان فعال در زمینه تعمیرات موبایل بر این باورند که آگاهی از این قابلیت ها و استفاده از آنها به شما کمک می کند که از نهایت توان موبایل خود استفاده نمایید؛ ما را همراهی کنید.
  • نمایشگر با وجود این که مانند پرچمدار سونی، رزولوشن 4K ندارد ولی همچنان کیفیت بسیار عالی دارد.

Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت… تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست. اما این گوشی در حالت شب با تعریف دقیق اجسام و بوکه اطراف در حالت پرتره مشکل دارد.

http://businesset.ir

گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد. اگرچه گوشی سونی اکسپریا ۱ IV یکی از پرچمداران اندروید است اما فقط این ویژگی نمی‌تواند توجیه‌گر قیمت بالای آن باشد. گوشی‌های هوشمند روز به روز در ابعاد بزرگ‌تری ساخته می‌شوند ولی اگر شما به دنبال یک گوشی جمع و جور و با کیفیت سونی هستید، اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. این بهترین گوشی سونی دنیا تمام ضعف‌های مدل‌های قبلی را جبران می‌کرد و توانست فروش خوبی داشته باشد. یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید. سونی اکسپریا 5 مارک III نیز مانند دو نسل قبلی گوشی‌های پرچمدار سونی در سال 2021، یک نسخه جمع‌وجور از اکسپریا 1 مارک III است؛ به همین دلیل هم بسیاری از ویژگی‌ها و همچنین نقاط ضعف آن گوشی در اینجا هم نمایان هستند.

سونی اکسپریا پرو – 5 جی – 512 گیگابایت – دو سیم کارت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری