لیست گوشی های SONY سونی ابطحی شاپ | funmobile

برخلاف صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۴K، سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل شما را همراهی می‌کند. اکسپریا ۱ IV را می‌توان از درگاه USB-C یا با شارژ بی‌سیم شارژ کرد، اما باید آداپتور و کابل شارژ ۳۰ واتی را خودتان تهیه کنید زیرا سونی هیچکدام را ارائه نمی‌دهد. گوشی اکسپریا ۱ IV که توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 پشتیبانی می‌شود، عملکرد بسیار خوبی دارد. وقتی گوشی را با بازی‌های سخت و پیشرفته‌ای مانند Genshin Impact تحت فشار قرار می‌دهید، هم صفحه‌نمایش و هم پشت گوشی به‌طور ناخوشایندی گرم می‌شوند. قیمت بالای این گوشی به دلیل نمایشگر بزرگ‌تر آن است و این گوشی برای کسانی که دست‌های کوچکی دارند، ممکن است کمی آزار دهنده باشد. با این حال، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، می‌توانید این بهترین گوشی سونی دنیا را تهیه کنید.

http://businesset.ir

همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. نمایشگر با وجود این که مانند پرچمدار سونی، رزولوشن 4K ندارد ولی همچنان کیفیت بسیار عالی دارد. سونی بالاخره امسال تصمیم گرفت که شارژ بی‌سیم را نیز به پرچمداران کوچک‌تر خود اضافه کند. اما نمی‌توان گفت در مقایسه با سایر رقبا این گوشی با این قیمت ارزش خرید بیشتری دارد. دوربین‌ها با وجود اینکه امکانات زیادی دارند ولی بازهم برای استفاده کاربران حرفه‌ای مناسب هستند و زوم اپتیکال نیز تنها محدود به 2.5 برابر است.

سونی اکسپریا 5 مارک II

خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. در حال حاضر، شرکت سونی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی و لوازم الکترونیکی دیگر است. این شرکت در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا تاسیس شد و نام آن را Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) گذاشته بودند. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند. از لحاظ فیزیکی ، Xperia 5 IV تقریبا هم اندازه گوشی Xperia 5 III است.

Sony Xperia XZ3

سرعت مجله خبری موبایل فان هم به‌لطف پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بالا است اما سونی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی خیلی روشن و صریح عمل نکرده است. برای مشاهده قیمت گوشی‌های سونی و نیز مشخصات گوشی‌های سونی از بخش گوشی سونی در سایت آداک 24 دیدن فرمایید. این در حالی است که این گوشی نه تاشو است، نه از قابلیت‌های فوق بشری برخوردار است. تغییرات کلیدی گوشی اکسپریا ۱ IV نسبت به نسل قبلی شامل زوم اپتیکال واقعی روی دوربین این گوشی است که برای اولین بار، در کنار ارتقای استاندارد پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon و ظرفیت باتری، افزایش یافته است.

  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند.
  • گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد.
  • همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،‌ نگه داری آن در دست راحت‌تر بوده و خوش دست تر است.
  • در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است.
  • البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد.

در صورت عدم دسترسی به رمز دوم کارت بانکی خود، میتوانید پرداخت از طریق فیش بانکی را انتخاب کرده و مبلغ فاکتور را کارت به کارت کنید. صفحه نمایش از رزولوشن ۴K برخوردار است که مطمئنا از ویژگی‌های معمول صفحه نمایشهای ۶٫۶۷ اینچی AMOLED است، اما در حالت کلی صفحه نمایش اکسپریا ۱ IV فوق العاده عمل می‌کند. رنگ‌ها بسیار واقعی نمایش داده می‌شوند، و به ندرت درگیر اشباع می‌شوند. نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است، و برای مشاهده در زیر نور آفتاب نیز مناسب است. ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری