گوشی سامسونگ خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ24 بهمن | funmobile

فروشگاه اینترنتی summit-case با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش قاب گوشی این شانس را به شما داده است تا در نهایت در کمترین زمان به محصول مورد نظر خود دست یابید. همانطور که می دانید گوشی سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمندی است که در مدل‌های جدیدی تولید شده است. سامسونگ دررابطه‌با قیمت گوشی‌های خود از استراتژی کاهش قیمت استفاده می‌کند. هنگامی که تقاضای مشتری به دلیل نسخه جدید بالا باشد، قیمتی تعیین خواهد شد که بیشترین درآمد را به خود جلب کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت

را در فروشگاه اینترنتی خود تولید کرده‌ایم و این تنوع هر روز به رشد خود ادامه خواهد داد. اما سوال مهم اینجاست که کیفیت گوشی ساخت هند با ویتنام تفاوت دارد؟ در یک کلمه خیر! همه قطعات استفاده شده کیفیت یکسانی دارند و سامسونگ حتما کیفیت آن‌ها را کنترل می‌کند و به همین دلیل هم هیچ تفاوتی بین گوشی ساخت چین، هند، برزیل، ویتنام و دیگر کشورها وجود ندارد. Qualcomm Snapdragon® 8 Gen 2 عرضه شده و با باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی (معمولی)، به‌علاوه شارژ سریع فوق‌العاده 45 واتی عرضه شده است. Super AMOLED در این گوشی باعث می‌شود همه بازی‌ها و محتوای شما باشکوه و برجسته شوند و باتری بادوام 4500 میلی‌آمپر ساعتی در آن به این معنی است که می‌توانید در تمام طول روز بدون هیچ نگرانی محتوا را با خوشحالی پخش کنید. Samsung Health به شما امکان می‌دهد تغذیه خود را زیر نظر داشته باشید، اهداف تناسب‌اندام خود را دنبال کرده و حتی مدیتیشن را تمرین کنید.

آخرین قیمت گوشی های موبایل سامسونگ

ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند مجله خبری موبایل فان S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد. سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند. همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند. کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی سامیت کیس محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. این قاب از جنس TPU است نرم و منعطف است و به دلیل قابلیت ارتجاعی و انعطاف بالایی که دارد آنتی شوک است و جلو ضربه را هم به خوبی می‌گیرد.

Samsung Galaxy A53 5G 8/128GB Mobile Phone

با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید! خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند.

  • شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده‌ای از گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر انتخاب خودتان را انجام دهید.
  • گوشی سامسونگ مدل +s22 یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است.
  • این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد.
  • درست است که این گفته در مورد همه گوشی‌های این برند صدق نمی‌کند، ولی به طور کلی به غیر از گوشی ‌های اقتصادی سامسونگ دیگر مدل‌ها از پنل‌های سوپر امولد استفاده می‌کنند که همین مورد عامل بسیار جذابی در خرید گوشی سامسونگ است.
  • سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد.
و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد . انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری