قیمت گوشی سامسونگ 23 بهمن 1401 قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1401 11 23 | funmobile

پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. این مدل از گوشی، دارای صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت فوق‌العاده است که از رزولوشن بالایی برخوردار است.

http://businesset.irبا اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است. متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند. با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند.

جدیدترین گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت ببینید

در نظر گرفته شده برای آن، قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربران می گذارد. این دستگاه دارای 2 نسخه ی اروپایی و جهانی می باشد که چیپست به کار رفته در نسخه ی اروپایی از نوع اگزینوس 2200 و چیپست به کار رفته در نسخه ی جهانی آن از نوع اسنپدراگون می باشد. کاربرد های این دستگاه نز نسبت به گوشی های هم رده ی آن، بسیار متنوع و جذاب است. بالاخره در تاریخ 10 آگوست سال 2022، سامسونگ از گوشی جدید خود به عنوان یکی از جذاب ترین گوشی های تاشو رونمایی کرد. بخش دیگر را می توان ناشی از افزایش حدود ۲۰۰۰ تومانی قیمت دلار نسبت به سال گذشته دانست .

گوشی های تاشو سامسونگ

برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود. مدل‌های اخیر سری نوت و اس شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به جز زبان طراحی، اصلی‌ترین وجه تمایز به وجود S Pen در سری نوت خلاصه می‌شود.

مدل ها را مقایسه کنید

مجله خبری موبایل فان قیمت گوشی سامسونگ و لیست قیمت روز گوشیهای سامسونگ گلکسی امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می کنید . کارخانه اصلی سامسونگ در کشور ویتنام قرار دارد که گوشی های هوشمند سامسونگ را تولید می کند. تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند. بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود. طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند.

  • نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند.
  • این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.
  • میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند.
  • یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری