قیمت گوشی سامسونگ 24 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | funmobile

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید. این شرکت طی اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز نیز وارد شد و از این راه به سرمایه‌های بزرگی دست یافت. Galaxy F62، Galaxy M62، Galaxy F12، Galaxy M12، Galaxy M42 و Galaxy F52 از دیگر گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را در سال 2021 عرضه کرده است.

سخن پایانی راجع‌به گوشی سامسونگ

اما سامسونگ برای اینکه بتواند پاسخگوی تمام بودجه‌ها باشد، اقدام به تولید و عرضه گوشی‌های میان‌رده نیز نموده است. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با وجود کیفیت بالا و قطعات قدرتمند، از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردارند. به این ترتیب سامسونگ با تولید مدل‌های متنوع گوشی، توانسته مشتریان بیشتری با هر مقدار بودجه را جذب کند. همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.

مدل های دیگر گارد و کاور های گوشی برای موبایل سامسونگ

پوشه امن به شما امکان می‌دهد حساس‌ترین برنامه‌ها و محتوای شخصی خود را جدا کنید و همه آن‌ها را ایمن نگه می‌دارد. پوشه امن را به‌عنوان یک محفظه خصوصی و قفل شده در دستگاه خود در نظر بگیرید که برای باز کردن آن به احراز هویت اضافی نیاز دارد. می‌توانید برنامه‌ها و فایل‌ها را به پوشه امن منتقل کنید و حتی دو نمونه از برنامه‌ها را داشته باشید، یکی در پوشه امن و دیگری در صفحه اصلی. از نظر تعداد خالص اپلیکیشن‌ها، پلی‌استور گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اپلیکیشن جهان به مسیر رشد خود ادامه داده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

  • شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.
  • همان دستگاه به شدت ارزان و خارق العاده سامسونگ است که سبک کار شما را برای همیشه در پردازش و اجرای گیم ها تغییر میدهد.
  • این مدل از گوشی، دارای صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت فوق‌العاده است که از رزولوشن بالایی برخوردار است.
در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در مجله خبری موبایل فان‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است. در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند. عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری