قیمت گوشی سامسونگ آپدیت امروز 24 بهمن ایسل | funmobile

شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است. به کمک این قابلیت می‌توانید گوشی خود را به رایانه متصل کرده و فضای گوشی را در شکل و شمایل دسکتاپ مشاهده کنید. سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند پس لطفا به این نکته توجه باشید. دستگاه های سری زد سامسونگ با زد فیلیپ شروع به کار کردند و در بازار الکترونیک خود را به خوبی اثبات کردند اما هنوز دارای ضعف هایی هستند که هر ساله در حال بهتر شدن هستند. اگر می خواهید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد داشته باشید که از ترکیب پردازنده بسیار قوی ساخته شده باشد . این گوشی موبایل توانست با ویژگی های خارق العاده ی خود مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، وزن 229 گرمی و باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری خود، در مدت زمان کوتاهی، کاربران بی شماری را به خود جلب کند.

http://businesset.ir

قاب گوشی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل سامسونگ در بازار فناوری اطلاعات ایران است زیرا از بدنه گران قیمت و ظریف گوشی های سامسونگ در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی محافظت می کند. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود. تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است. سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند.

گوشی سامسونگ از کجا بخرم؟

امکان مقایسه قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ با دیگر برندها و نمایش همزمان مشخصات چند محصول به طور همزمان نیز در بخش محصولات زومیت در نظر گرفته شده است. بنابراین، چنان‌چه بین خرید گوشی سامسونگ و گوشی‌های دیگر مردد هستید، می‌توانید گوشی سامسونگ مورد نظر خود را در نوار بالای صفحه جستجو کرده و پس از باز کردن صفحه محصول از گزینه‌ی مقایسه استفاده کنید. با استفاده از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در بازار، می‌توان به‌روز بودن را تجربه کرد و دستگاهی پیشرفته در دسترس داشت. لازم به ذکر است، افراد به‌منظور اینکه بتوانند با بهترین گوشی‌های سامسونگ آشنا شوند، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ قادر هستند تمام محصولات را با کلیه جزئیات آن مشاهده کنند و سپس انتخاب نمایند.

مجله خبری موبایل فان کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و 12 گیگابایت رم

در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

  • در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد.
  • اما سامسونگ برای اینکه بتواند پاسخگوی تمام بودجه‌ها باشد، اقدام به تولید و عرضه گوشی‌های میان‌رده نیز نموده است.
  • در حال حاضر گلکسی M52 ارزش خرید بسیار زیادی دارد و با وجود قیمت مناسب از تراشه و صفحه نمایشی بسیار خوب استفاده می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد.
  • متاسفانه، این گوشی فروش خوبی نداشت و ساسونگ راه سختی را برای بازگشت به بازار و رقابت با برند موتورولا طی کرد.
  • شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری