۸ نوآوری برتر فناوری گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰ +عکس قدس آنلاین | funmobile

اما انتظار می‌رود در گام بعدی برای رشد این فناوری‌های ارتباطی، شاهد استفاده از قابلیت کنترل ذهنی باشیم. با استفاده از این فناوری می‌توان تمامی دستورات موردنیاز که در حال حاضر با استفاده از قابلیت‌های لمسی یا صوت به گوشی‌های هوشمند منتقل می‌شوند را تنها توسط فرامین ذهنی به این دستگاه‌ها رساند. به این ترتیب تنها با استفاده از ذهن می‌توان یک برنامه خاص را باز کرد یا یک ویدیوی خاص را به اجرا درآورد.

  • عملکرد این چیپست به این صورت است که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان میکند تا هیچ آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود.
  • اين گوشي ابتدا براي بازار چين عرضه شد اما به نظر مي‌رسد که سازنده‌اش به خوبي متوجه نياز بازار به چنين دستگاهي شده و قصد دارد آن را به زودي به قيمت 540 دلار روانه ساير کشورها کند.
  • شما هم می‌توانید نظرات خود در مورد فناوری‌های جدیدی که ممکن است در طی سال‌های آینده در گوشی‌های هوشمند ببینیم، با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
  • طرح اولیه NFC در سال 1997 ارائه شد و در سال 2002، دو شرکت سونی و فیلیپس حق اختراع اون رو ثبت کردن و انجمن اون در سال 2004 توسط همین دو شرکت تاسیس شد.
  • نمایندگی تعمیرات اچ تی سی با بهره گیری از دو فاکتور مهم کارشناسان خبره و تجهیزات پیشرفته تخصصی ترین خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد.
  • برچسب NFC هم که با پروتکل‌های NFC تطابق داره، تراشه و آنتن رو دربرمی‌گیره.
آن طور که از خبرها معلوم است شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه از تجهیز گوشی های خود به نسل 5 اینترنت حرف می زنند. از شرکت هایی اعلام کرده اند به این فناوری مجهز خواهند شد می توان به سامسونگ، سونی، وان پلاس و هواوی اشاره کرد. هنوز شرکت های بزرگ گوگل و اپل از تجهیز گوشی های خود به این فناوری سخن نگفته اند. البته ممکن است فناوری نسل 5 تا سال آینده نیز در دسترس نباشد، اما گوشی های هوشمند با برچسب نسل 5 وارد بازار می شوند. این بدان معناست که با ورود نسل 5 اینترنت این گوشی ها با آن سازگاری خواهند داشت. هنوز بحث در مورد توسعه فناوری های موجود صفحه نمایش وجود دارد که بعضی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند از تولید گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر سخن می گویند.

مجله خبری موبایل فان نیز مشغول آزمایشات مشابه‎ای در این زمینه از طریق Google Photos است، اما پیشرفت سخت‌افزاری هم می‎تواند سرعت رسیدن به چنین امکاناتی را تسریع کند. کنفرانس‌های I/O گوگل و WWDC اپل از جمله رویدادهایی هستند که همه ساله به قسمتی از این پرسش پاسخ می‎دهند. برای اینکه بتوان موبایل‎های بیشتری را به مردمی‎ که همین حالا هم یک موبایل قابل قبول را در اختیار دارند فروخت؛ تولیدکنندگان را وادار می‎کند تا به طور مداوم در پی ابداع نوآوری‎های تازه باشند. سوالی که همیشه در مورد دستگاه‎های موبایل مطرح می‎شود این است که فناوری چه چیز جدیدی را به آن اضافه خواهد کرد. دفترچه یادداشت دارند ، دفترچه تلفن دارند ، بازی های فکری دارند ، می توانید با آنها نقاشی بکشید ، لیست انجام کار می توانید درست کنید و … اما مسلما تمام این کارها با موبایل هم انجام شدنی است حتی با کیفیت و سرعت بیشتر . سیستمهای GPS مختلفی در حال ارتقا و پیشرفت هستد مثل Garmin ، Magellan و TomTom اما سازندگان این سیستمها کم کم به فکر تولید نرم افزارهایی برای جاسازی این سیستم در گوشی های هوشمند هستند .

آپدیت MIUI 14 برای یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی منتشر شد

این خبر تنها چند روز پس از آن مطرح می‌شود که مینگ-چی کو، تحلیلگر معتبر، ادعا کرد که آیفون ۱۴ امسال ممکن است از جمله آخرین آیفون‌هایی باشد که از رابط اتصال [شارژ] اختصاصی اپل استفاده می‌کند. این وب سایت با هدف ارتقا سطح دانش فنی کاربران ایرانی در حوزه تکنولوژی های جدید از جمله گوشی های موبایل ، تبلت ، دستگاه های دیجیتال راه اندازی شد. در واقع آنطور که در بازار کشور خودمان نیز دیده ایم،گوشی های شرکت های چینی (نظیر هوآوی،لنوو،شیائومی و…) همیشه به ازای مبلغ یکسان در خرید ویژگی های بیشتری را نسبت به گوشی های شرکت های کره ای همچون ال جی و مخصوصا سامسونگ ارائه می کنند. معمولاً گوشی‌های میان رده و پرچمدار اندروید به تراشه ان اف سی مجهز هستن. این اسم‌ها در گوشی‌های اندروید با نام Android Pay، در گوشی‌های سامسونگ Samsung Pay و در محصولات اپل با واژه‌ی Apple Pay دیده می‌شن. همچنین پی پال و مستر کارت هم از فناوری NFC )ان اف سی( استفاده می کنن. حتی برنامه‌هایی مثل Google Pay هم برای پرداخت الکترونیکی از قابلیت NFC بهره می‌برن.

گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا

پاوربانک یسیدو YESIDO مجهز به یک چیپست کاملا هوشمند است که میتواند از باتری گوشی شما در برابر نوسانات برق و اتصال کوتاه محافظت کند. عملکرد این چیپست به این صورت است که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان میکند تا هیچ آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود. کوال‎کام یک دمو از یک دوربین را به نمایش گذاشته که در آن مجموعه‎ای از عکس‎ها در مقابل دوربین یک تلفن هوشمند قرار داده شده‎اند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری