گوشی موبایل نوکیا 6.2 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

این همان پردازنده مدل Mi سایت funmobile 11 است. دوربین سهگانه ۴۸ مگاپیکسلی از دیگر امکانات این مدل محسوب میشود. همچنین دوربین پشتی سهگانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربینها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است. در شرایط نوری مناسب، دوربین واید 64 مگاپیکسلی این گوشی جزئیات زیاد و دقیقی را به ثبت میرساند. حال که در حال بررسی ظاهری A22 هستیم بهتر است به یکی دیگر از معایب a22 هم اشاره کنیم که آن قطر نسبتا زیاد این دستگاه خصوصا در مدل ۵G است. اندازه نسبتاً خوبی دارد ، ولی به نظر می رسد ضخامتش کمی زیاد باشد .

اندازه این صفحه نمایش گوشی هواوی نوا y60 هم 6.6 اینچ می باشد که به نظر می رسد بزرگ باشد . در بخش سخت افزار این گوشی هواوی نوا y60 از چیپست مدیاتک هیلو p35 استفاده شده است که 12 نانومتری می باشد . خانواده سری میت از سخت افزار قدرتمندی بهره میبرند که در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی عملکرد بینظیری را ارائه میدهند. اگر بخواهیم به سخت افزار گلکسی اس 20 پلاس نگاهی داشته باشیم، با یکی از دوست داشتنی ترین محصولات موجود در بازار روبرو میشویم که به نظر میرسد سهم قابل توجهی از بازار گوشی های بالارده را به خود اختصاص خواهد داد. هر گوشی سامسونگ در هر بازه قیمتی سعی میکند تا بهترین ویژگیهای موجود را ارائه دهد. ناگفته نماند برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار گواهی IP67 نیز برای بهترین گوشی سامسونگ میانرده گرفته شده و باتری ۵۰۰۰ میلیآمپری آن در صورت استفادههای سبک تا دو روز دوام میآورد. یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی ظرفیت بالای باتری و قابلیت شارژ سریع آن ها است.

با این حال، برخی از محصولات برای بازار هدف خاصی ساخته میشوند و ممکن است به خاطر کاهش قیمت محصول نهایی، برخی از امکانات را نداشته باشند؛ بنابراین باید پیش از خرید گوشی هوشمند به دقت در مورد محصول مدنظرتان تحقیق کرده و نقاط ضعف و قوت آن را مطالعه کنید. قیمت گوشیهای جدید Samsung بلافاصله در سایت درج خواهد شد. همین عامل باعث شده تا بسیاری از برندهای چینی جدید با وجود کیفیت بالا نتوانند هنگام خرید گوشی، در میان گزینههای انتخابی افراد باشند. در پایان سال ۱۹۸۰، چندین گروه پژوهشی چینی در تلاش برای بدست آوردن توسعه و فناوری از راه سرمایهگذاری با شرکتهای خارجی بودند؛ تا آنجا که سرانجام رن ژنگفی معاون و مدیر پیشین ارتش آزادیبخش در سال ۱۹۸۷ یک شرکت مخابراتی در شنژن چین، ساخت. در زمانی که ۱۰۰٪ فناوری از راه دور چین از راه واردات انجام میشد، رن ژنگفی به این موضوع امیدوار بود که بتواند یک شرکت مخابراتی چینی که قابلیت رقابت با رقبای خارجی را داشته باشد بسازد. بنابراین برای تعویض ال سی دی گوشی هوآوی از مرکزی استفاده کنید که این خدمات را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می دهد.

آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان میکند که این شرکت تنها در ششماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکتهای فعال در این حوزه شدهاست. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروشترین گوشیهای هوشمند جهان» در این بازه زمانی شدهاست. نکته جالب اینکه اگر میزان قراردادهای خارجی هوآوی را در همین سال با سال پیش از آن مقایسه کنیم، معلوم میشود که درآمدهای برونمرزی هوآوی حدود ۹۰ درصد رشد داشتهاست و این به معنی آن است که هوآوی در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک چهره خوشنام در سطح بینالمللی ظاهر شدهاست.

برای شارژ کردن این باطری ، از آداپتور شارژ سریع 10 واتی استفاده شده است که میتواند در کمتر از ۲ ساعت شارژ باتری گوشی را ۱۰۰ درصد کند. بهترین موبایل سامسونگ در کلاس قاتل پرچمدار که قدرت و سختافزار بینظیری دارد و با هزینهای بسیار کمتر از پرچمداران میتوانید آن را تهیه کنید و از امکانات عالی آن شگفتزده شوید. از نظر برخی افراد، بزرگی برآمدگی دوربین چندان خوشایند نیست و در همین حال اکثر گوشیهای پرچمدار از فضای بیشتری برای افزودن حسگرهای دوربین بزرگتر و بهتر استفاده میکنند.با توجه به اینکه حسگرهای دوربین جدیدتر و بزرگتر فضای بیشتری در بدنهی گوشی تاشوی کوچک میگیرند، بهبود دوربینها در این بخش احساس میشود. قیمت بسیار مقرونبهصرفه این محصولات توانسته توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند. این نوع صفحه نمایش ها در بازار گوشی های هوشمند قیمت بالای ندارند .

آنچه در زیر می آید، قیمت گوشی هواوی امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در بازار موبایل ایران است . گوشی a03s که در 18 آگوست 2021 معرفی و وارد بازار شده، همان طور که انتظار میرود خوشقیمت و خوشساخت است و احتمالاً مخاطبان بسیاری را به خود جلب میکند؛ با 19کالا همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی و قیمت گوشی a03s بپردازیم و در مورد ارزش خرید سامسونگ a03s توضیحاتی را ارائه نماییم. به طور کلی در بررسی که از مشخصات گوشی نوکیا g10 از نظر دوربین به عمل آوردیم نمره مطلوبی را به آن اختصاص میدهیم. رقیب اصلی گلکسی A72 در این بازه قیمتی مدل گلکسی A52 5G است که از فناوری 5 G و پردازنده قدرتمندتری برخوردار است اما از باتری و دوربین ضعیف تری بهره می برد، در بخش نمایشگر نیز هر دو مدل به طور مساوی هستند. هر چند دوربین پشتی به ۲۳ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده بود و باید اشاره کنیم که در کنار این گوشی اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم (با صفحه نمایش بزرگتر و باتری بیشتر) معرفی شدند. البته اگر از علاقمندان این برند هستید بهتر است به مطالعه این مطلب بپردازید تا آشنایی بیشتر پیدا کنید. پس با گندم همراه باشید تا بیشتر این گوشی هواوی نوا وای ۶۰ پرو را مورد بررسی قرار دهیم.

از آغاز بهوجود آمدن هواوی شرکت مخابرات ایران با این شرکت چینی همکاریهای بسیاری داشته و بیشتر آنتنهای BTS تلفن همراه در ایران از این شرکت خریداری شدهاست. در سال ۲۰۱۰ هوآوی به کمیسیون پهنای باند برای توسعه دیجیتال که توسط اتحادیه بینالمللی مخابرات و یونسکو برای حمایت از توسعه پهنای باند در کشورهای در حال توسعه تشکیل شده بود پیوست. هوآوی از سال ۲۰۰۷ بهطور پیوسته در مدیریت ترافیک شبکه مخابراتی در مراسم حج با STC همکاری میکند. در مرداد ۱۳۹۹ در مراسم رونمایی از گوشی موبایل P40 Pro آقایینیا (مدیر Huawei device در ایران) اعلام کرد از شهریور ۹۹ محصولات هواوی با گارانتی اصلی خود شرکت عرضه میشود و خبری از گارانتیهای شرکتی نخواهد بود. در سال ۲۰۰۱ هوآوی چهار مرکز R&D در ایالات متحده تأسیس کرد، در سال ۲۰۰۴ هوآوی به گسترش بینالمللی خود با قراداد ساخت شبکه نسل سوم اپراتور موبایل Telfort هلند ادامه داد. در اواخر سال 1999 مرکز R&D هواوی در بنگلور هند تاسیس شد هدف از این بنیاد گسترش نرم افزارهای مخابراتی بود. یک نکته جالب دیگر در کسب وکار هوآوی، نحوه مهرهچینی مراکز R&D این شرکت در سراسر جهان است که خبر از استراتژی بلندمدت این شرکت برای رویارویی با غولهای صنعت فناوری اطلاعات در کشورهای صنعتی میدهد.

در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چن دونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵٫۸ میلیارد یوآن (۳۶٫۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیدهاست. بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط مؤسسه IDC، هوآوی در سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ شمار ۵۵٫۸ میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل ۲۰٫۲ درصد از کل بازار گوشیهای هوشمند رسیدهاست. علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کرهای خود به این عنوان دست پیدا کند. دوربین اصلی دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل با دریچهی دیافراگم f/1.8 بوده و دوربین دوم با لنز ۸ مگاپیکسل و از نوع اولترا واید است. لنز فوق عریض 12MP با دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 13mm، لنز تلهفوتو 48MP همراه با لنز تشخیص عمق و البته دوربین سلفی 40MP، مجموعهای بسیار قوی از لحاظ دوربین میسازد.

سامسونگ از هر لحاظ نیاز مخاطب را در نظر گرفته و سعی داشته آن را تامین کند. است که میتواند نیاز کاربران را کاملا برطرف کند. با این حال اگر یکی از مواردی که در بالا ذکر کردیم برای شما از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و به دلیل پشتیبانی نرمافزاری از این ویژگی گوشی سامسونگ را انتخاب کرده بودید، باید این نکته را مد نظر قرار دهید که گوشی سامسونگ a03s از این موارد پشتیبانی نمیکند. حال به تنظیمات و بخش Biometrics and security مراجعه کنید. «N.S.A. Breached Chinese Servers Seen as Security Threat». ↑ “Chinese Tech Giant Aids Iran”. ↑ “Huawei leader calls out U.S. for privacy contradictions”. ↑ Huawei Picked for BT’s 21CN. Light Reading. ↑ “Huawei Technologies Profit Rises 30%, Led by Higher International Sales”. ↑ “HUAWEI UET joint Telecom IT Center(HUTIC)”.

↑ “Research & Development”. ↑ «هواوی». تکولایف. ۲۰۲۱-۱۲-۲۲. ↑ “Who’s afraid of Huawei?”. هوآوی نخستین ساعت هوشمند خود را باعنوان huawei watch وارد بازارهای بینالمللی کرد. در سال ۲۰۰۸، این شرکت اولین استقرار خود در فناوری UMTS/ HSPA را در مقیاس بزرگ جهانی در آمریکای شمالی برای ارائه نسل بعدی شبکههای وایرلس TELUS جدید و در بل کانادا با دسترسی سرعت بالای تلفن همراه ایجاد کرد. بعد از چند سال با ورود گوشیهای سونیاریکسون به بازار امکانات جدید در پخش موسیقی و تولید سریهای Xpressmusic تبدیل به رقیب جدی برای نوکیا شد. در نتیجه گوشی هایی را وارد بازار کرد که علاوه بر قیمت پایینی که داشتند بتوانند این دیدگاه نادرست را تغییر دهند. از با این هدف فروشگاه اینترنتی گندم مشخصات گوشی های سامسونگ را مورد بررسی قرار می دهد و کمترین قیمت در بین فروشگاه ها و فروشندگان محصولات سامسونگ را کاربر خود معرفی میکند .

این لیست شامل نوکیا PureView 9 قدیمی است که همچنان درخشان ظاهر شده است و نوکیا ۸.۳ مجهز به فناوری 5G جدید را هم داریم که در سطح میانرده خوب عمل کرده است. این تصمیم هواوی تنها برای احداث و توسعه بخشهای پژوهشی محصولات جدید است. در سال ۲۰۰۶ سهام شرکت نوکیا زیمنس ۵۱٪ و هوآوی ۴۹٪ بود و این برای هوآوی معنای پیشرفت میداد. هوآوی محصولات مصرفی گوناگونی برای استفادهٔ مصرفکنندگان نهایی (عموم مردم) شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بیسیم، ماژولها، set-top box، ترمینالهای بیسیم، گوشیهای تلفن همراه و محصولات ویدئویی را به بازار عرضه کردهاست. آمریکا خانم منگ و شرکت گوشی هواوی را متهم به دور زدن تحریمهای ایران در حد فاصل سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ کردهاست. در اکتبر ۲۰۱۱، والاستریت ژورنال در مقالهای این شرکت را ارائهدهنده خدمات سانسور به دولت ایران معرفی کردهاست. در همان ماه، هوآوی مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) خود را برای سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. در سال ۲۰۱۰ هوآوی سود ۳٫۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. اگر Find My Mobile را در گوشی فعال کرده باشید، با چند راه ساده میتوانید به هدف خود یعنی حذف رمز گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات برسید.

این قابلیت اطلاعات مفیدی از قبیل باتری، ساعت، نوتیفیکیشنهای دریافتی و … به نظر میرسد تمرکز بیش از پیش هوآوی در زمینه توسعه اکوسیستمی شامل انواع دستگاهها از جمله لپ تاپ، تبلت، ساعت، هدفون و غیره که به راحتی نیز به یکدیگر متصل میشوند، از جمله سیاستهای هوآوی بوده که تاکنون ثمرات مثبتی در رشد درآمد این شرکت داشتهاست. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هوآوی واگذار شد. هوآوی واچ GT با صفحه نمایش امولد ۱٫۳۹ اینچی رونمایی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۱:۹ و ۱۰۰ ٪ طیف رنگی DCI-P۳ است. جدای از روشنایی و جایی که نوکیا G50 توانسته آن را به ۴۵۰ نیت برساند، از همه جهات این صفحه نمایش نمیتواند وضعیت خوبی به همراه داشته باشد. در سال ۱۹۹۷، هوآوی نخستین قرارداد بینالمللی خود را در زمینه ارائه محصولات شبکه خط ثابت با شرکت هنگکنگی Hutchison Whampoa امضاء کرد. از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ با IBM در راستای مشاوره مدیریتی و تحول قابل توجه مدیریتی و ساختار توسعه محصول قرارداد بست.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری