گوشی موبایل تلفن همراه تکنولوژی ایران طرح | funmobile

فردا موتورز شاسی بلند فردا SX5 را به صورت نقد و اقساط به بازار عرضه می‌کند. گفته می‌شود اپل به‌زودی، درگاه USB-C را در گوشی های خود، جایگزین لایتنینگ می‌کند؛ اما این گوشی آیفون… ساده‌ترین راه چک کردن اطلاعات سخت افزاری گوشی در سایت‌هاست، اما راه‌ دیگه‌ای هم وجود داره مثل سرچ کردن nfcدر قسمت تنظیمات یا هک شدن عبارت Near Field Communication که نشون دهنده پشتیبانی از nfc هستش. برای فعال سازی NFC گوشی‌های سامسونگ باید وارد تنظیمات شوید و از قسمت ارتباطات یا Connections گزینه NFC and contactless paymants رو فعال کنین.

راهنمای خرید بهترین پاور (منبع تغذیه) کامپیوتر موجود در بازار ایران (زمستان

علاقه زیادی به مجله خبری موبایل فان دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . 4-خیلی از مردم ایران تونایی خرید محصولات حوزه تکنولوژی رو نخواهند داشت چون با توجه به درآمئ ناچیزشون فقط می توانند شکم خودشون رو سیر کنند. 3-همانطور که الان داریم از تکنولوژی خودروی 30 سال پیش استفاده می کنیم (پراید) ، همین تکنولوژی رو هم به تغییر در آینده استفاده خواهیم کرد.

(عکس) جنجال بزرگ بر سر توییت جدید ایلان ماسک: اول وای فای یا اول باتری؟

با وجودی که همین حالا هم هدفون‎هایی با امکانات صدای فراگیر در بازار موجود است، اما واقعیت این است که در حال حاضر چنین قابلیتی بیشتر جنبه تجاری دارد. 2-مردم ایران مجبور به استفاده از سیستم عامل بومی ، موبایل بومی ، پیامرسان بومی و … لنز تله ماکرو همان قاب بندی را با لنزهای ماکرو معمولی حفظ می‌کند اما لنزهای ماکرو معمولی از نظر دقت نمایش بسیار پایین تر از ماکرو تله هستند. فناوری Micro PTZ در VIVO APEX ۲۰۲۰ رونمایی و به صورت انبوه در VIVO X۵۰ Pro تولید می‌شود که در حال حاضر تنها مدل تولید انبوه با این فناوری است.

http://businesset.ir

اندازه دوربین اصلی بزرگتر می شود و پیکسل ها نیز بالاتر و بیشتر می شوند، اما باید بیان کنیم که نوآوری‌های زیادی در این زمینه وجود ندارد و از این نظر می‌توان گفت لنزهای تله فوتو ماکرو و RYYB تنها نوآوری‌ها هستند. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند. امروزه تعداد گوشي‌هايي که از تراشه NFC استفاده مي‌کنند و اين سامانه را پشتيباني مي‌کنند روز به روز در حال افزايش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بين دو وسيله رد و بدل مي‌شود.

  • کاربردهایی مثل پرداخت آنلاین، مترو و اتوبوس شهری و پارکومترها از جمله موارد کاربر NFC در ایران هستن.
  • در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی مشغول کار بر روی ایده عینک‌های هوشمند هستند.
  • جدا از فناوری NFC گوشی، حالت خواندن و نوشتن یا Reader/Writer هم وجود داره که طی اون ارتباط بین دستگاه‌های مجهز به فناوری و برچسب‌های اون ایجاد می‌شه.
  • معمولاً گوشی‌های میان رده و پرچمدار اندروید به تراشه ان اف سی مجهز هستن.
  • گوشیهایی با صفحه نمایش پهن مثل HTC ThunderBolt با تفکیک پذیری بالا و سرعت انتقال اطلاعات و نمایشگر 4 اینچی ضربه نهایی برای بیرون راندن ویدئو پلیرها از بازار بود .

مرورگر اپرا قابلیتی جدید برپایه‌ی ChatGPT دارد که مقالات را با استفاده از هوش مصنوعی خلاصه می‌کند. شیائومی ۱۳ لایت در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و حالا برخی از مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. رئیس سازمان فضایی ایران با توضیح سرفصل‌های برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور گفت در ۱۰ سال آینده کشور قطب منطقه‌ای توسعه فناوری‌های فضایی می‌شود. این شارژر ۲۵ واتی اصل قادر است قدرتمندترین گوشی‌ها را کمتر از ۱ ساعت شارژ کند. هم اکنون یک نمونه اولیه از یک هدفون DTS 7.1 برای تلفن‎های هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثر صدای تولید شده از بلندگوهای آن تقریبا غیرقابل تشخیص است و به طرز حیرت‌انگیزی صدای تولید شده طبیعی است.

فروشگاه ما

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری