گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | funmobile

از سوی دیگر، اپل در مورد نرم‌افزارهایی که تلاش دارند حریم خصوصی کاربران را نقض کنند، سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کند و حافظه موبایل‌های خود را در اختیار اپلیکیشن‌های پیش‌فرض بی‌مصرف یا احتمالا خطرناک نمی‌گذارد. اما اگر قرار به برجسته کردن یک ویژگی شاخص iOS باشد، احتمالا باید به سادگی این سیستم عامل اشاره کنیم. به همین دلیل است که کار کردن با آیفون آسان و لذت‌بخش است و کاربران مختلف با سطح اطلاعات متفاوت، به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. با واجد تفوات‌های زیادی که آیفون ۸ با آیفون ۷ دارد اما این گوشی تقریبا نسخه‌‌ای جدید از آیفون ۷ محسوب می‌شود و دوربین و طراحی آن شبیه به آیفون ۷ است.

  • ارزشمندترین برند تکنولوژی جهان، با به‌کارگیری سخت‌افزار، دوربین و نمایشگر معمولی، موفق به پایین نگه داشتن قیمت این گوشی شد و در همین سال، نسل بعدی پرچم داران خود یعنی «آیفون 12» را معرفی کرد.
  • عدد بعدی مربوط حفاظت گوشی در مقابل مایعات است که در گوشی‌های هوشمند ضد آب حداقل این عدد 7 است.
  • همچنین، آیفون ۱۲ پرو را می‌توانید با فناوری MagSafe اپل، به صورت وایرلسی شارژ کنید.
  • اطلاعات دقیق از نمایشگر، باتری، پردازنده، حافظه و مواردی از این دست که برگرفته از منابع معتبر هستند در صفحه محصول نمایش داده می‌شود.
  • دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند.
سیستم‌عامل جذاب و روان iOS با دنیایی از برنامه‌های کاربردی تماما برای این گوشی های ایفون نیز در دسترس است. گوشی آیفون اپل در ایران یک کالای بسیار لوکس به حساب می آید و از زمان آیفون 3GS گوشی اپل در بین مردم ایران بسیار جا افتاد و مردم به خرید گوشی اپل روی آوردند. بنیانگذار شرکت آیفون استیو جابز است که این شرکت را در دی ماه سال ۱۳۵۵ تاسیس کرد. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۹ گوشی های آیفون رونمایی و عرضه شده است و آیفون ها در این سال ها در بین پرفروش ترین گوشی های جهان خودنمایی کرده اند. همانطور که میدانید اکثر گوشی های پرچمدار و مناسب از نظر سخت‌افزاری و امکانات گوشی های آیفون می باشد،برای همین است که معمولاً قیمت گوشی های آیفون از سایر برندهای دیگر معمولاً بالاتر است. این برند تلفن‌های همراه هوشمند خود را در تنوع بالا و همچنین کیفیتی بی‌نظیر به مخاطبین ارائه می‌کند.

Apple iPhone 11 Pro 64GB Mobile Phone

به علاوه، این مجله خبری موبایل فان آیفون اپل دارای اسکنر LiDAR و بنابراین، دارای قابلیت واقعیت افزوده است. همچنین، آیفون ۱۲ پرو را می‌توانید با فناوری MagSafe اپل، به صورت وایرلسی شارژ کنید. در صورتی که بزرگ‌ترین و بهترین آیفون موجود در بازار را می‌خواهید و نیازمند کنترل حرفه‌ای روی دوربین این گوشی هستید، خرید آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. برای فروش گوشی موبایل اپل خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید.

Apple iPhone 6s 16GB

واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. تمایل زیاد کاربران به استفاده از گوشی‌های با نمایشگر بزرگ، سرانجام اپل را تسلیم کرد و این شرکت در سال 2014 با معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، قدم به دنیای فبلت‌ها گذاشت. هردو مدل iPhone 6 (4.7 اینچی) و 6 Plus (5.5 اینچی) در نسخه‌های 128 گیگابایت هم به بازار عرضه شدند تا حتی مشکل خم شدن هم مانع فروش بالای آن‌ها نشود. سال بعد، Apple تلاش کرد با ساخت iPhone 6s و 6s Plus و تجهیز آن‌ها به 2 گیگابایت رم و تکنولوژی 3D Touch، اعتبار از دست رفته را دوباره به‌دست آورد. غول تکنولوژی در سال 2016، ابتدا iPhone SE 4 اینچی و میان‌رده را روانه‌ی بازار کرد و سپس، آیفون 7 و 7 پلاس را در ویترین محصولات خود قرار داد. این دو گوشی در نسخه‌های 256 گیگابایت هم تولید شدند و iPhone 7 Plus به‌خاطر بهره‌گیری از دوربین دوگانه، مورد توجه زیادی قرار گرفت.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 pro max دو سیم کارت ظرفیت 6/256 گیگابایت (Not Active)

اگر تا به حال با این سیستم عامل کار نکرده‌اید، بهتر است بدانید تمامی امکانات یک تلفن همراه هوشمند در آیفون مسیری متفاوت دارد و برای کار کردن با این دستگاه باید تمامی این مسیر‌ها و روش‌ها را بلد باشید. مورد مهم دیگر در مورد گوشی‌های آیفون نحوه راه‌اندازی آن است؛ برای راه‌اندازی گوشی نیاز به apple id داشته و این شناسه در کشور ما به راحتی در دسترس نیست و باید از متخصصان خدمات اپل این شناسه را درخواست کنید. شرکت اپل پس از ساخت دو سری گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ، این بار درسال 2016 تصمیم به ساخت گوشی جدیدی به نام آیفون SE کرد که مشابه آیفون 5 با همان اندازه و فرمت بوده است. گوشی های آیفون نه تنها از سیستم عامل انحصاری اپل بهره می‌برند، بلکه به تراشه اختصاصی این شرکت هم مجهز هستند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری