گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | funmobile

در آن زمان صفحه نمایش سه و نیم اینچی فوق العاده‌ی گوشی آیفون بسیاری از دوست داران عرصه فناوری را به وجد آورده بود و همین استقبال ها بود که کمپانی اپل را بیش از پیش ترغیب به ساخت مدل های جدیدتر گوشی اپل کرد. اپل در سال 2019 سری جدید گوشی های خود را با عنوان iPhone 11 معرفی کرد. نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت. برای ورژن پروی آیفون 11، صفحه نمایش 5.8 اینچی و برای آیفون 11 پرو مکس، نمایشگر 6.5 اینچی در نظر گرفته شد.

مزیت گوشی‌های سری X آیفون چیست؟

خبری از پورت مجله خبری موبایل فان‌نیز بر روی این گوشی نیست اما برای نخستین بار بلندگوهایی استریو بر روی این محصول به کار گرفته شده. یکی از بخش‌های سخت‌افزاری ارتقاء یافته در هفتمین نسل از آیفون‌های اپل، استفاده از تراشه‌های A10 Fusion است. به‌طور معمول اپل نامی از سازنده اصلی آن نبرده اما عنوان کرده که این تراشه حاوی ساختاری ۶۴ بیتی، ۴ هسته ضعیف همراه با دو هسته قدرتمند است تا عمر باتری این گوشی هوشمند افزایش یابد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 mini دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت(Active)

قیمت گوشی های اپل رجیسترنشده هرچند ممکن است پایین‌تر باشد؛ اما اگر شرایط ثبت مسافری گوشی را ندارید، بهتر است از خرید ایفون فاقد کد رجیستری صرف نظر کنید. اگر ایفون مد نظر شما شما با گارانتی شرکتی عرضه می‌شود، می‌توانید از بابت واردات قانونی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید. بخش موبایل اپل با نیم‌نگاهی به بازارهایی مانند هند و چین، مدل‌هایی با پسوند مینی و SE را تولید می‌کند تا خرید آیفون برای بازه‌ی وسیع‌تری از کاربران امکان‌پذیر باشد. از طرفی داشتن همین گوشی های اپل برای ورود به اکوسیستم این شرکت کافی است.

گوشی اپل مدل آیفون 13 مینی ظرفیت 256 گیگابایت

کل دستگاه‌هایی که از iOS به عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برند از نظر تعداد یک دهم دستگاه‌های اندرویدی هم نیستند؛ اما تعداد کاربران iOS و تعداد دانلودها و خریدهای اپلیکیشن این سیستم‌عامل پا به پای اندروید پیش می‌رود. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی گوشینو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. در آیفون 11 شما یک صفحه‌نمایش LCD در اختیار دارید که در آن رنگ مشکی عمیق‌تر است و شما شفافیت رنگ‌های برتر را در این صفحه‌نمایش از دست خواهید داد.

  • این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی گوشینو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.
  • همچنین استفاده از فناوری جدیدی که اپل آن را «جداسازی عمیق پیکسلی» نامیده‌است، کمک می‌کند تا رنگ‌های هر پیکسل تصویر به پیکسل‌های مجاورش سرایت نکند.
  • قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.
  • در واقع همان چیپ‌ست A13 Bionic و همان 4 گیگابایتی در نسخه معمولی آیفون 11 به خدمت گرفته شده‌اند.

آیفون 12 مینی در حافظه‌های داخلی 64، 128 و 456 وجود دارند و صفحه‌نمایش آن 5.4 اینچی Super Retina XDR OLED است. صفحه‌نمایش آیفون 12 اندازه 6.1 اینچی داشته و از نوع Super Retina XDR OLED با 460 ppi است. این موبایل دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که دارای گشودگی دیافراگم 2.4 و 1.6 هستند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری