گزیده ای از مهمترین سوالات آزمون آیین نامه سال ۱۴۰۰

تابلو ایست یا هر نشانه ای از ایست مانند خط های عرضی مختص ایست، در خیابان فرعی نصب می شود. همان گونه که در زیر مشاهده میکنید این سه تابلو بسیار شبیه هم هستند اما هر کدام معنی مخصوص به خود را میرساند. در این تصویر خودور قرمز رنگ تابلو ایست را در مقابل خودش میبیند بنابراین طبق آموزش بالا خودرو قرمز رنگ در خیابان فرعی قرار دارد . برای مثال در تصویر بالا چون مسیر خودرو آبی و زرد تابلو ایست داره پس خیابان فرعیه و حق تقدم با خودرو سبز و قرمزه . توجه : اگر وقت کافی برای خواندن تمام فایل ها ندارید فایل اول برای قبولی در امتحان آیین نامه کفایت میکند.

تست رانندگی درایو

همین طور بخش سوالات خلافی خودرو و آن هایی که به هر نوعی به کد تخلفات رانندگی چون سرعت های مجاز در بزرگراه ها و جاده های شهری و میان شهری مربوط هستند، معمولا پاسخ هایی شبیه به هم داشته و برای کشف پاسخ صحیح، باید دقت عمل زیادی به خرج داده شود. MultCloud یک سرویس چند منظوره انتقال ابری است که به شما اجازه می دهد تمام درایوهای ابر خود را در یک مکان مدیریت کنید. سایت های زیادی برای معرفی مکان های تفریحی و گردشگری می باشد اما کدام یک به روحیات و طبع شما نزدیک تر است.اگه جدی جدی میخوای بری سفر پیشنهاد میکنم این تست رو انجام بدی! برای خرید این بسته ی کامل از سوالات آیین نامه میتوانید به صورت خرید اینترنتی خرید کنید و بعد از انجام پرداخت سوالات رو دانلود کنید .

درایو تست رانندگی

گاهی اوقات Google Drive بهترین بستر ذخیره سازی فایل برای این کار نیست. پس از گردش کامل و همین که فرمان به حالت قبل برگشت، راهنما از کار میافتد. همواره از راهنمای خود ۱۰۰ متر قبل از تقاطع یا محل گردش یا سبقت از خودروی جلویی استفاده کنید. قبل از تهیه و دانلود پی دی اف سوالات آیین نامه میتوانید سوالات زیر را که درون pdf ها موجود هستند را مطالعه کنید تا از کیفیت سوالات ما اطمینان پیدا کنید. همه افراد با دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات آزمون آشنا شوند اگر شما نسبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم اقدام دانلود رایگان تمامی سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی / آزمون و تست و سوالات آیین نامه به صورت یکجا دوستانی که دنبال دانلود سوالات آیین نامه اصلی بدون توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را دانلود کنید تا نتیجه آزمونها. راهی نو برای اخذ گواهینامه در ایران به کمک نمونه سوالات آیین نامه نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب ، نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و آیین نامه راهنمایی رانندگی ، دانلود رایگان نمونه سوالات امتحان آیین نامه راهنمایی و دوستان و همراهان گرامی سلام ،امروز برای شما عزیزان سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی جهت آمادگی در آزمون مقدماتی و اصلی آیین نامه آماده کرده ایم، نمونه سوالات ایین نامه راهنمایی رانندگی کاربران گرامی محتوای این فایل نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 96 (آزمون اصلی و مقدماتی) می باشد.

در این منو گزینه های خاصی دارید. این بسته سوالات آیین نامه ما شامل چند فایل پی دی اف است و تمام چیزی که شما برای گرفتن گواهینامه نیاز دارید را شامل میشود . وضیحات: سوالات آیین نامه اصلی 99. دانلود کاملترین سوالات آیین نامه اصلی 99| جدیدترین دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 96,نمونه سوال آیین نامه,نمونه سوالات آیین نامه 96,دانلود جدیدترین نمونه سوال آیین نامه راهنمایی و رانندگی دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی ,فنی و مقدماتی, درایو تست رانندگی بی سوادی 98 با جواب امیدواریم این جشنواره رایگان مجله راه و رانندگی بتواند باب یک همکاری مستمر را با شما هموطن گرامی لینک های دانلود سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سایر فایل ها.دانلود سوالات تستی و تشریحی برای آزمون آیین نامه رانندگی-دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی دانلود جدید ترین نمونه سوالات ایین نامه رانندگی بسته طلایی یکی از محبوبترین بستههای نمونه سوالات آیین نامه اصلی است که بسیاری از متقاضیان گواهینامه رانندگی برای کسب قبولی 100 درصد اما اگر تنها به خواندن اکتفا کنند و نمونه سوالات را حل نکنند به مشکل خواهند خورد. نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی و اصلی ازمون رانندگی رایگان نامه مقدماتی راهنمایی دانلود نمونه سوالات آیین نامه جواب قبولی درصد همین طور دانلود نامه راهنمایی رانندگی فرمت دانلود رایگان کتاب آیین نامه نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی 97 | سوال آیین نامه دانلود سوالات جامع آیین نامه رانندگی (بسته طلایی).

اگه میخواین قبول شین همه ۴۱ آزمونوحتما با تابلوها بخونین. در اینجا سوالات کارتکس گواهینامه پایه سوم و پایه دو را برای شما تهیه کرده ایم برای این که قبل از پایان مدت اعتبار کاردکس گواهینامه بتوانید در آن قبول شوید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید . بله تا 4 ماه بعد از خرید هرگونه سوالی در مورد نمونه سوالات آیین نامه داشتید پشتیبانی از طریق واتساپ در خدمت هستیم . در اینجا به بحث توقف ممنوع و ایستادن ممنوع در آیین نامه رانندگی میپردازیم و فرق این دو را بررسی میکنیم . همچنین مقررات کلی توقف را بررسی میکنیم و بیان میکنیم تا چه فاصله ای از تقاطع ها و میادین نباید بایستید و پارک ممنوع است، همچنین با تابلو های مربوط به این بحث آشنا میشوید . بحث حق تقدم در رانندگی همیشه یکی از مهمترین بخش های آیین نامه بوده که در رانندگی و همچنین امتحان آیین نامه بسیار کاربرد دارد در اینجا به وسیله فیلم و تصاویر به آموزش حق تقدم در میدان میپردازیم همچنین سوالاتی نیز از این بخش در اینجا بررسی میکنیم . ۴۲- حداکثر سرعت در جاده های اصلی برون شهری چند کیلومتر است؟ به ازای هر 15 کیلومتر در ساعت سرعت فاصله ای به اندازه یک طول اتومبیل (حدود 6 متر) مورد نیاز است.

آزمون آنلاین آیین نامه در اینجا تعدادی از سوالات موجود در این بسته را مشاهده میکنید . در اینجا میخواهیم با انواع این خط کشی ها که حکم علائم راهنمایی و رانندگی را دارند آشنا شویم و مفهوم آنها و موارد استفاده آنها را بدانیم. در اینجا میخواهیم نحوه جواب دادن به نمونه سوالات حق تقدم در چهارراه و میدان را به شما آموزش دهیم و تعدادی از نمونه سوالات آیین نامه مربوط به آن را حل کنیم . در اینجا میخواهیم علائم دست پلیس را بیاموزیم به خاطر داشته باشید که علامت دست پلیس بر تمام تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین چراغ و خط کشی ها اولویت دارد و شما ملزم به اطاعت از آن ها هستید .

امتحان آنلاین آیین نامه

بعد از رفتن قرمز سمت راست آبی هیچ خودرویی نیست پس دوم آبی و سپس زرد. زمانی که فاصله شما با خودرویی که در جلوی شما حرکت میکند، از ۱۵۰ متر بیشتر است. 1-خودرویی که سمت راستش هیچ خودرویی نیست دارای حق تقدمه! در تقاطع غیر هم عرض که در بالا آن را بررسی کردیم خیابان اصلی و فرعی قابل شناسایی است ولی در چهارراه هم عرض هیچ نشانه ای وجود نداره که بتونیم یک خیابان را خیابان اصلی در نظر بگیریم. در اینجا یک تقاطع هم عرض را مشاهده میکنید زیرا عرض هر دو خیابان مساوی است و هیچ تابلو حق تقدم و یا ایست در هیچ مسیری از تقاطع قرار ندارد .

تست آنلاین آیین نامه

آپلود فایل نیز در گوگل درایو به صورت پیش فرض همین گونه است و باید وارد گوگل درایو خود شوید و از این طریق به آپلود قابل های خود بپردازید. حتما برای شما که قصد گرفتن گواهینامه موتور دارید این سوال پیش آمده که آیا آیین نامه موتور و ماشین با هم فرق داره ؟ برای قبولی در امتحان گواهینامه پایه دوم شما راه سختی را در پیش دارید مگر این که به جدیدترین سوالات آیین نامه پایه دوم دسترسی داشته باشید در اینجا یک آزمون آنلاین آیین نامه پایه دوم را برای شما آماده کرده ایم این آزمون از جدیدترین سوالات آیین نامه انتخاب شده و شاید همین سوالات در امتحان شما مطرح شوند پس با دقت به آنها پاسخ دهید و سطح آمادگی خود را بسنجید . باید بگوییم بله با وجود تمام شباهت هایی که بین این دو وجود دارد اما نمیتوان از تفاوت آن ها چشم پوشی کرد زیرا تعداد سوالات مختص موتورسیکلت در امتحان آیین نامه به قدری هست که اگر نتوانید به آن ها پاسخ دهید حتما مردود می شوید ! همان گونه که میدانید تابلوهایی آیین نامه رانندگی انواع مختلفی دارند که هر کدام مفهومی را به ما می رساند و از طریق آنها میتوان از دستورات و اطلاعات مختلف آگاه شد یکی از ویژگی هایی که تابلوها را از هم متمایز میکند رنگ آنها است در اینجا با مفهوم رنگ تابلوهای راهنمایی و رانندگی در آیین نامه آشنا می شویم مثلا رنگ تابلو در بزرگراه و آزادراه را یاد میگیریم در ادامه ی این نوشته با ما همراه باشید.

سلام من بالاخره بعد از ۵ بار امتحان شهری قبول شدم دیگه داشت آبروم می رفت پیش دوستام اونا قبول شدن ولی من نه، آخرین آزمونی که دادم افسر خیلی ازم تعریف کرد گفت همه چی رو عالی انجام دادی، به نظر من از اشتباهات ازمون عملی رانندگی که خیلی از بچه ها اصلا بهش توجه نمی کنن نبستن کمربنده مثلا سرهنگ وقتی من بار دوم اول کمربند و بستم بعد ماشین و روشن کردم ردم کرد، یکی اینه یکی هم این که خیلی از بچه ها کلی تمرین کرده بودن و متاسفانه روز آزمون شهری پیش سرهنگ استرس شدید میگرفتن طوری که هرچی سرهنگ ازشون میخواست انجام بدن نمی شنویدن من خودمم استرس داشتم ولی استرس روز اول آزمونم بود بعد اون کاملا استرسم از بین رفت، در کل یه استرس و سعی کنید نداشته باشید و یکی اینکه پارک دوبل و درست انجام بدید امیدوارم همه بچه ها قبول بشن خیلی حس خوبیه قبولی.

در سه راه همیشه مسیر مستقیم رو مسیر اصلی در نظر میگیریم حتی اگه مسیر تلاقی کننده عرض بیشتری داشته باشه پس حق تقدم در سه راه همیشه با خودروهایی است که در مسیر مستقیم حرکت میکنند. اگر درایور های لپ تاپ تون رو نصب نکنید ، به این روز میوفتین ! برای یافتن نسخه درایور فعلی، Device Manager را راه اندازی کنید، دستگاه مورد نظر را پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و Properties را از منوی زمینه انتخاب کنید. 2. CD درایو پرینتر را که همراه آن ارائه میشود (در پرینتر های قدیمی ارائه میشد اما در پرینتر های جدید معمولا قرار داده نمیشود.) را قرار داده و اقدام به نصب درایور پرینتر مورد نظر نمایید.

سایت تست درایو رانندگی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری