گرانترین گوشی سامسونگ در سالهای اخیر کدام مدلست؟

این مدل در سال 2020 وارد بازار شده و برای افرادی که به دنبال گوشی لمسی هواوی ارزان و ارزان ترین گوشی هواوی 2020 هستند، گزینه خوبی است. این گوشی با وجود اینکه دو سال از عرضه اولیهاش میگذرد اما همچنان بسیار پرفروش است (به خصوص در کشور ما) و قیمت مقرون به صرفهای که در مقایسه با مدلهای بهروزتر دارد، باعث شده تا برای طیف گستردهای از خریداران یک گزینه مناسب باشد. بعنوان مثال دو مدل موبایل سامسونگ a31 در طبقه پایین رده و گلکسی a51 در طبقه میان رده از سری نمونههای پرفروش و محبوب گلکسی سری A بشمار میروند و از بالا ردهها میتوان به گلکسی نوت 20 اشاره نمود. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد.

اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی هستید باید آن را در سریهای پرچمدار P و Mate جستجو کنید. تفاوت بزرگی که ممکن است قبل از هر نکتهای به چشم آید صفحه نمایش است که هوآوی دارای صفحه نمایش کاملا مستطیلی شکل و شیائومی دارای صحه نمایش با طراحی گرد در قسمت بالا و پایینی است. هوآوی مدل Y8p AQM-LX1 به لحاظ ظرفیت حافظه از مدلهای قبلی یک سر و گردن بالاتر است. بعد از گذشت 2 سال از عرضه شیائومی می 9، قیمت این گوشی به حداقل رسیده و برای خریدارانی با بودجه محدود، الان بهترین فرصت است. سری A: این سری را میتوان یکی از بهترین سریهای میانرده نامید که بازار هدف آنها کاربران متوسط رو به بالا هستند. نمایشگر گوشی هواوی P30 از نمایشگر P30 Pro کوچکتر است و حداکثر قابلیت زوم آن 30x است، با این حال هنوز به عنوان بهترین گوشی هواوی 2021 شناخته میشود. گوشی Huawei Mate 30 Pro از لحاظ طراحی نمایشگر و عمر باتری عالی است، اما امکان استفاده از پلی استور در این گوشی وجود ندارد. همانطور که مشخص است، تراشه کوالکام آن طراحی چندان جدیدی ندارد. از آنجاییکه «گوشی موبایل» تبدیل به یکی از نیارهای اساسی شده ، اطلاع از بروزترین قیمت گوشی اهمیت دو چندان پیدا کرده است .

این دو سری که سرنوشت متناقضی داشتند، یکی به شکوفایی کامل و دیگری به نابودی کامل رسید. هر کدام از مدلهای موبایل سامسونگ با یک مشخصه منحصر به فرد متمایز شدهاند که این ویژگی از طریق بررسی مشخصات گوشی سامسونگ تعیین میشود. در بخش محصولات زومیت، گوشیهایی که احتمالا در آینده رونمایی میشوند نیز به صورت «در حد شایعه» آورده شدهاند تا با مشخصات احتمالی و ظاهر آنها بیشتر آشنا شوید. اگر به دنبال قیمت گوشیهای جدید سامسونگ هستید ما در سورن استور با تحت پوشش قرار دادن گوشیهای جدید برای خرید، بررسی محصول و مقایسه آنها تلاش کردیم خیال کاربران خود را راحت کنیم و هیچگونه دغدغهای جهت خرید گوشیهای جدید سامسونگ نداشته باشند. Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برندها برتری دارد. گوشی Huawei P30 Pro به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 دوربینهای فوقالعاده و طراحی خیرهکنندهای دارد.

این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت هم هست و برای قفل گوشی، نیازی به طراحی رمزهای پیچیده ندارید. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی هم هست و میتوانید با آن، عکسهای با کیفیت 13 مگاپیکسلی و سلفیهای کیفیت 8 مگاپیکسل بگیرید. با نگاهی جزئی و عمیق و داشتن آگاهی می توان به این نکته ظریف در نگاه اول برای خرید گوشی پی برد. زومیت قیمت گوشی های هواوی را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. به گوشی خود نگاه کنید. این مدل لیست گرانترین گوشی سامسونگ با حدود قیمتی ۴۷۰ دلار به فروش میرسد. قیمت روز گوشی هم مثل قیمت دلار و قیمت خودرو هر روز تغییر میکند. همینطور صفر تا صد باتری این گوشی هم تو حدود ۵۰ دقیقه شارژ میشه. برای این دستگاه میتوان از شارژ بیسیم 15 واتی و شارژ بیسیم معکوس 4.5 واتی هم بهره برد. این مدل هم در سال 2020 به بازار آمده و یکی از ارزان ترین گوشی های Huawei است. با اینکه Nova 9 از باتری پر حجمی برخوردار نیست، اما به دلیل استفاده از یه پردازنده به روز ۶ نانومتری و صفحه نمایش OLED شارژدهی قابل قبولی داره.

در این مطلب از پلازا به بررسی تمام و کمال هفت تا از ارزان ترین گوشی های Huawei پرداختهایم. هوآوی به لحاظ سخت افزاری برای این گوشی، سنگ تمام گذاشته است. هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1 یکی از خوشساختترین و ارزان ترین گوشی های Huawei است که در مقایسه با گوشیهای قبلی، قیمت بالاتری هم دارد. اگر عاشق عکاسی هستید و یک گوشی ارزان هواوی خوب هم میخواهید، این مدل مناسب شماست. این که بهترین گوشی هواوی برای شما کدام مدل است، بستگی به موارد زیادی از جمله سلیقهی شخصی شما دارد؛ اما با نگاه به مشخصات و قیمت گوشی هواوی میتوان به طور کلی یک دسته بندی با توجه به نیازهای خود انجام بدهید.اگر به دنبال خرید یک گوشی گرانقیمت و پرچمدار از هواوی هستید و دوربین برای شما یک اصل مهم است؛ گوشیهای سری پی و میت به بهترین و نوآورانهترین دوربینهای گوشی موبایل مجهز شدهاند.

قیمت موبایل سامسونگ از این سری نسبت به کارایی آن مناسب است. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. به نظر می رسد تفاوت بزرگ این است که P50 از یک لنز تله فوتو استاندارد برخوردار خواهد بود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسیهای فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگهای طبیعی به شما تحویل میدهد. آخرین مدل گوشی هواوی معرفی شده از سوی این شرکت Huawei P50 Pro است و در ادامه به مشخصات این گوشی و جدیدترین گوشی های هواوی در هر کلاس خواهیم پرداخت. این اواخر برای هوآوی سال سختی بوده است اما P30 Pro چیزی است که باعث می شود این شرکت در بین سایرین برجسته باشد. چیپست این گوشی مانند چیپست استفاده شده در هواوی P40 Pro است؛ بنابراین، عملکرد آنها مشابه خواهد بود. و مشکلات امنیتی آنها برطرف خواهد شد. طبیعتا داشتن دکمههای اضافه که نقش تریگر را ایفا کنند نیز به تجربهی بهتر بازیها منجر خواهند شد. در بازار ایران قیمت گوشی روز به روز در حال نوسان است.

اگرچه مشکلی مانند ممنوعیت تجارت هواوی با یک شرکت آمریکایی وجود دارد که باعث شد گوگل برنامه ها و خدمات پیش فرض خودش را بر روی گوشی های این شرکت ارائه نکند، خبر خوب این است که هیچ یک از گوشی ها تحت تأثیر قرار نگرفتند و آنها همچنان به روزرسانی های بعدی، برنامه های Google و خدمات خود را دریافت می کنند. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی میتوان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. قیمت هوآوی Y6p MED-LX9در بازار موبایل ایران، حدودا 3 میلیون تومان است، بنابراین در دسته گوشیهای هواوی ارزان قیمت قرار میگیرد. هوآوی مدل Y9s STK-L21 گزینه بسیار مناسبی برای عکاسی و همینطور عکس سلفی است. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی میگیرید، از اینترنت استفاده میکنید و گاهی عکس میگیرید، این مدل گوشیها برای شما مناسب هستند. از آن پس، گوشی های جدید هواوی تنها برای بازار چین در نظر گرفته نمیشدند و ویژگیهایی ازجمله قیمت گوشی هواوی باعث شد کاربران در هنگام خرید گوشی نیمنگاهی نیز به گوشی های ارزان هواوی داشته باشند.از طرفی مشخصات گوشی هواوی نیز همگام با محصولات روز دنیا رشد میکرد تا ابتدا در بخش پایینرده و میانرده و سپس در بخش بالارده به محصولات روز دنیا برسد.

این فهرست شامل گوشی های جدید هواوی 2021 و تعدادی از مدلهای قدیمیتر دستگاههای هواوی است که هنوز به اپلیکیشنهای گوگل و پلیاستور دسترسی دارند. با این حال، از آنجا که امکان استفاده از اپلیکیشنهای گوگل در این گوشی وجود ندارد، دانلود کردن برنامه از پلی استور در این گوشی غیرممکن است و با توجه به محدودیتی که دارد، نسبتاً گران به نظر میرسد. ناگفته نماند که از مدل M31s به بعد سنسور از پنل پشتی به کنار گوشی منتقل شد و با این کار سری M هم جلوه بهتری پیدا کرد. با توجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، برند چینی خیلی زود به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد.

همچنین در این مدل، به جای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی دوربین پشتی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده شده است. البته برخلاف گوگل فوتوز باید بکاپ گیری را برای هر فایل به صورت دستی انجام دهید. آیا گوشی های هواوی و آنر موجود در بازار کشورمان مانند گوگل عرضه میشوند؟ گوشیهای جدید هواوی در بازار کشورمان با سیستمعامل هارمونی روانه بازار میشوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستمعامل بررسی گوشی های Huawei در زومیت را مطالعه کنید. بعد factory reset را انتخاب و صبر کنید تا عملیات انجام شود. 5. پس از ورود به حالت ریکاوری، میتوان از دکمههای ولوم بالا و پایین، برای حرکت و جابهجایی میان گزینهها و از دکمه پاور به منظور انتخاب گزینه مورد نظر، استفاده کرد. البته اگر استفاده شخص کاربر، در حد استفاده از یک گوشی رده بالا یا به اصطلاح پرچمدار نباشد! بدون شک در جایگاه یک گوشی میانرده، حضور چنین سنسور دوربین قدرتمندی، توقعات شما را برآورده میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا ارزش خرید این مدل را بررسی کنیم. پس بهتر است برای این میانردهی سامسونگ به 15 وات قناعت کنیم. است که عکاسی با آن را به تجربهای لذتبخش تبدیل کرده است. هواوی در سری وای به دنبال عرضهی گوشی با ارزش خرید بالا است.

گوشی موبایل هر فرد میتواند بهعنوان فضایی برای ذخیرهسازی بسیاری از اطلاعات او باشد، وسیلهای برای سرگرمی در اوقات فراغت هر شخص باشد و یا بهعنوان یک دستیار در بسیاری از مواقع به شما کمک کند. متریال متداول ساخت بدنه موبایل میان رده سامسونگی پلاستیک است. طراحی فوقالعاده بدنه با کمترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سهگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلیآمپر، تنها تعدادی از ویژگیهای مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. موبایل هواوی را باید تنها موبایلی دانست که خدمات رسمی مستقیم از شرکت سازنده دریافت میکند.واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران میکنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام میگیرد. دوربین سه گانه A80 می تواند تجربه عکاسی فوق العاده ای را برای کاربر به همراه داشته باشد. شیائومی معمولاً گوشیهای میانرده رو به بالا تولید میکند و بنابراین، مدل فوق العاده ارزان قیمتی مانند گلکسی ای 01 کور (Galaxy A01 Core) را نمیتوان در بین محصولات این شرکت یافت. شاید پردازنده Kirin را نتوان بهترین پردازنده نامید، ولی عملکرد آن همگام با پردازندههای بزرگ دنیا باعث شده که قدرت سختافزار هواوی، خرید گوشی Huawei را به یک معامله سودمند تبدیل کند.

اما از آنجا که مانند سایر گوشی های Huawei 2021 از خدمات Google Mobile یعنی اپلیکیشنهای گوگل مانند Maps برخوردار نیست و به گوگل پلی استور دسترسی ندارد، باید برنامههای مورد نیاز خود را از جای سایت funmobile دیگری دانلود کنید. این شرکت، گلکسی استور را برای رقابت با پلی استور و Samsung Internet را برای جذب کاربران کروم طراحی کرده که البته اکثر کاربران حرفهای همچنان کار با سرویسها و برنامههای گوگل را ترجیح میدهند. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستمعامل و اپلیکیشنهای پیشفرض، پر میشود. قابلیتهای نوآورانه آن در تولید گوشی samsung آن را تا به امروز بین رقبایش سرافراز نگه داشته، به طوری که با وجود ورود برندهای دیگر، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشیهای گران دیگر برندها را به شما عرضه میکند.

در حال حاضر می 11 پرو و می 11 اولترا از لحاظ قدرت پردازشی حرف اول را در بین محصولات شیائومی میزنند. بهترین گوشی شیائومی برای بازی کردن کدام است؟ کدام فروشگاه برای خرید گوشی هواوی با قیمت کمتر مناسب است؟ این یک روند در چند سال گذشته بوده است و ما انتظار زیادی از آن نداریم. یکی از مهمترین برندهای جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است. سخت افزار و نرم افزار با هماهنگی بیشتر، محتوا و ویژگی ها را در اختیار شما می گذارند تا بتوانید سریعتر به آنها دسترسی پیدا کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری