کناف سقف جدید و مدرن،مدل سقف های جدید و مدرن Ceiling decor, House ceiling design, Pvc ceiling design

کناف سقف جدید و مدرن،مدل سقف های جدید و مدرن Ceiling decor, House ceiling design, Pvc ceiling design

هنگامی که پذیرایی بزرگی دارید، می توانید برای سقف کناف انتخاب کنید. می‌توانید از تایل‌های سقفی سفید استفاده کنید تا الگوهای مربعی زیبایی ایجاد کنید. این تایل‌ها به صورت واحدی هستند و پذیرایی را متفاوت از مدل‌های مدرن می‌کنند.

ساخت دکور کناف مستلزم طراحی سه بعدی ساختمان پیش از اجرا است. با توجه به طراحی سه بعدی طرح اولیه کناف به کارفرما نشان داده میشود. دکور کناف هم میتواند به صورت متصل به دیوار و هم میتواند به صورت پارتیشن کناف اجرا شود. برای اجرای دکور کناف از گچ برگ 9/5 میلیمتری استفاده میشود. تجربه استادکار کناف و همچنین کیفیت اجرا پانل و سازه و همچنین کیفیت بتونه کناف در اجرای صحیح دکور کناف بسیار مهم است.

  • این امکان وجود دارد که در کنار کناف کاری اتاق خواب از یک روش نورپردازی مناسب نیز استفاده کرده و نمایی جدید در اتاق خواب خود ایجاد نمایید.
  • • در صورت اسیب دیدن سقف به دلایل متعدد میتوان با اجرای سقف کاذب ان را پوشش داد و نمایی زیبا به ان بخشید.
  • انواع طرح کناف آشپزخانه می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شود.
  • از صفحات کناف با ضخامت 12 میلی متر برای ساخت دیوارهای جدا کننده کناف و غیر باربر، دیوارکناف پوششی، کناف سقف دکوراتیو یا ساده استفاده می شود.

عایق بودن سقف کناف در برابر صدا و آتش سوزی باعث شده تا استفاده از این سقف در دکوراسیون داخلی منازل دارای اهمیت بسیار زیادی باشد. اولین پیشنهاد برای استفاده از این نوع سقف ها، آشپزخانه می باشد. بدین صورت که زمانی که می خواهید سقف آشپزخانه را طراحی کنید، از روشی به نام کناف کاری بهره ببرید.

انواع کناف در دکوراسیون داخلی خانه

استفاده از پانل متناسب با کاربری باید بصورت مهندسی انتخاب شود و صرف استعلام قیمت کناف سقف بصورت متری کاری کاملاً اشتباه است. پانل های اکوستیک کناف خاصیت جذب صوت را دارند و از سقف کاذب کناف می توان برای اکوستیک کردن فضا نیز استفاده نمود. در سالن های همایش، سینما یا تئاتر اگر به سقف سالن نگاهی بیاندازید احتمالا متوجه سقف کاذب کناف سقف کناف خواهید شد. پنل های اکوستیک را می توانید از سوراخ های روی تایل شناسایی کنید. کناف یکی از مصالح با کیفیت ساختمانی است که با سال ها تلاش برای ارائه کیفیت عالی به مصرف کنندگان، نامش میان سازندگان جاودان شده است. باید اکیپ کارتان حرفه ای باشه و از تجهیزات پیشرفته استفاده کنه؛ چراکه تیم آماتور کیفیت نهایی کار رو بسیار پایین میاره.

قیمت کناف کاری سقف

نورپردازی و طرح کناف سقف پذیرایی تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل خواهد داشت. در طرح کناف پذیرایی معمولا از ایده كناف حاشیه استقبال می شود. مدل های اطراف لوستر به شدت وابسته به وسعت سقف و شکل لوستر است. عوامل و شرایط گوناگونی در تخمین و تعیین هزینه کناف کاری و اجرای سقف کاذب کناف در ساختمان تاثیر دارد.

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی

این شبکه فلزی به وسیله سیم های به اصطلاح نامرئی به سقف متصل شده و به صورت شبکه ای مربع شکل در خواهد آمد. باسلام خدمت شما، من همیشه علاقه به سردرآوردن ویادگرفتن تعمیر… خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم، مقالات زیادی در… در کارهای زیر ۲۰ متر دستمزد به صورت چکی یا کلی محاسبه می‌گردد .

تنها کاری که باید انجام بدین اینه که جزئیات اجرایی کناف رو در قرارداد بیارین. بعد از اون هم متریال خودتون رو با جزئیات اجرایی که از قبل با کناف کار توافق کردید، “کنترل” کنین. به طور کلی مزایای سقف کناف زیاد است که ما در بالا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. در ادامه یک شبکه از پروفیل ها در ابعاد 60 سانتی متری در 60 سانتی متری ایجاد می شود که تایل ها درون آن قرار می گیرند. تایل ها با استفاده از یک گیره تی شکل در جای خود محکم می شوند. البته برخی از تایل ها برای دسترسی به فضای پشت کناف، انجام تعمیرات زیرساخت و تاسیساتی که پشت تایل ها پنهان است، فیکس نمی شوند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری