کفپوش صندوق خودرو

کفپوش صندوق خودرو

جالب است بدانید که استفاده از کفپوش صندوق خودرو میتواند باعث شود که صندوق خودروی شما هر وقتی که اراده کنید به سرعت و راحتی تمیز شود، بوی مطبوعی داشته باشد، در مدت طولانی سالم باقی بماند و بر ارزش و قیمت خودروی شما بیفزاید. اگر از آن دسته افراد باسلیقه ای هستید که دوست دارند خودروی شان همیشه تمیز و بوی مطبوعی داشته باشد توصیه ما به شما استفاده از کفپوش صندوق میباشد. خرید انواع کفپوش صندوق ماشین با توجه به اصول خاصی صورت می پذیرد. افرادی که به تمیزی و نظافت صندوق خودروی خود بسیار اهمیت می دهند، به این موضوع واقف هستند که کفی نمدی فابریک در صندوق، به سرعت آلودگی ها و گرد و غبارها را به خود جذب می نماید. برای جلوگیری از به وجود آمدن این ظاهر نامناسب در صندوق خودرو، استفاده از انواع کفپوش ماشین بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

گزینه نصب در محل انتخاب شود.

کفپوش های صندوق هر خودرو متناسب با ویژگی ها و مدل آن طراحی و ساخته می شوند به همین منظور هنگامی که کفپوشی را برای خودروی خود می پسندید حتما آن را بر روی صندوق عقب ماشین تان امتحان کنید و ببینید چه ظاهری به خودروی شما می بخشد. در ادامه به معرفی مشخصات کفپوش صندوق خودرو ولکس هایما اس Haima S5 می پردازیم. فروشگاه اینترنتی تهلوکس فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خودرو در سال 1396 آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی تهلوکس امروزه در زمینه فروش قطعات و لوازم تزئینی و مصرفی خودرو فعالیت دارد. پس دادن کالا و گارانتی صفر تا صد محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تهلوکس یکی از ویژگی های منحصر بفرد این فروشگاه است.

فپوش سه بعدی صندوق عقب خودرو ماهوت مدل M-tr کد B مناسب برای ساینا S

خودروها طراحی های مختلفی دارند و بخش های مختلف خودرو هم در ابعاد گوناگونی طراحی می شوند. با توجه به این موضوع تولیدکنندگان کفپوش ابعاد مختلفی را متناسب با قسمت های متفاوت خودرو طراحی و عرضه می کنند. با استفاده از این کفپوش ها خیال تان از بابت داشتن صندوق عقبی تمیز و شیک کاملا راحت و آسوده می شود . ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید یخچال خودرو و خرید روکش فرمان را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

نکته مهمی که تمامی کفپوش هایسهبعدیبرند Azizkhodro را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده ازبه‌روزترینوپیشرفته‌تریناسکنرهایسهبعدیبرای ساخت قالب این نوع کفپوشهاست. سلام کفپوش باید به گونه ای باشد که همه قسمتهای درونی ماشین را خوب پوشش دهد در سایت نمونه‌های مختلفی وجود دارد. کف پوش اتومبیل حکم فرش در منزل دارد هرچه کف پوش با کیفیت تر و زیباتر باشد فضای داخل اتومبیل زیباتر و دلنشین تر است.

شیار های موجود بر روی کفی صندوق عقب خودرو موجب جلوگیری از سرریز شدن و حرکت مایعات ریخته شده بر روی کفی صندوق عقب می شوند. اما جلوگیری از تبعات آن بوسیله ی یک پوشش مناسب برای صندوف عقب امری آسان و شدنی است. در کنار تمام موارد گفته شده نام و برند تولید کننده محصول نیز بر روی قیمت کفپوش صندوق خودرو موثر است.

این نوع از محصولات به دلیل برخورداری از وزن سبک و ایده آل به راحتی قابل جدا شدن خواهند بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون بود. همچنین با شستشوی این محصولات شما شاهد محصولی جدید و نو خواهید بود. شفافیت فرآیند خرید، امکان پیگیری سفارشات، 7 روز ضمانت بازگشت وجه، ارسال اکسپرس و سایر خدمات ایران کاور باعث شده تا رضایت مشتریان، هرچه بیشتر از پیش جلب شود.

  • بی شک ست کردن وسایل صندوق عقب می تواند حس بسیار خوبی را به شما بدهد.
  • برای صندوق عقب خودرو باید از کفپوش های درجه یک استفاده کرد چون این قسمت مدام در برخورد با وسایل مختلف قرار دارد.
  • امروزه الگوی زندگی انسان ها بسیار تغییر کرده و ما زمان زیادی را در خودرو سپری می کنیم, تا آنجایی که خودرو شخصی را خانه دوم خود می دانیم.
  • هر کفپوش صندوق خودرو متناسب با مدل‌های مختلف خودرو در بازار طراحی و تولید می‌شوند.
  • یادتان نرود که سیستم پس دادن کالا در تهلوکس راحت تر از آب خوردن است.
این محصولات در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید و استفاده می شوند. این مدل کفپوش ها انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و طول عمر آن نیز زیاد است. شعاری که به آن عمل می کنیم و شما مارا بخاطر این ویژگی از دیگران متمایز می کنید. تمام هدف ما فراهم ساختن زمینه مناسب برای داشتن تجربه ی خوب و لذت یک خرید اینترنتی برای شما می باشد. به منظور بهره‌مندی از این خدمت کافیست پیش از افزودن کالا به سبد در صفحه محصول و در قسمت [ اعزام تکنیسین نصب در محل شما ] گزینه نصب در محل انتخاب شود. پس از انتخاب این گزینه, همکاران ما جهت هماهنگی (تاریخ و ساعت حضور) با شما تماس خواهند گرفت.

فپوش سه بعدی صندوق عقب خودرو ماهوت مدل Tex مناسب برای پژو پارس

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری