پی ال سی SIEMENS پرشیا سرو قیمت پی ال سی siemens فروش پی ال سی زیمنس

این PLCها یک پلتفرم اتوماسیون برای برنامه‌هایی هستند که بر مهندسی فرایند تمرکز داشته و در درجه اول توسط قابلیت‌های ماژولار بودن و ذخایر عملکردی آنها شناخته می‌شود. طراحی ماژولار و بدون فن،‌ سطح بالای توسعه‌پذیری و شخصی‌سازی، گزینه‌های ارتباطی فراوان و قابلیت‌های شبکه‌‌سازی مناسب و مدیریت کاربر پسند، پی ال سی S7-400 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مدیریت سخت‌ترین فرایندها تبدیل کرده است. در واقع سری SIMATIC S7-300 را می‌توان با حداکثر 32 ماژول در فضای بسته و بدون فن به کار گرفت. مدل‌های موجود در سری پی ال سی S7-300، نمونه‌های ماژولار کوچکی هستند که برای مدیریت فرایندهای با محدوده عملکرد متوسط و پایین طراحی شده‌اند. طراحی ساده و بدون فن، کاربری آسان و کاربر پسند، همراه با قیمت‌های مقرون به صرفه، باعث شده است که خرید پی ال زیمنس s7-300 گزینه مناسبی برای فرایندها و برنامه‌های با پیچیدگی متوسط باشد. این مدل‌ها از طیف گسترده‌ای از ماژول‌ها برای شخصی‌سازی حداکثری و مطابقت بهینه با فرایندهای اتوماسیون پشتیبانی می‌کنند.

CPU زيمنس S7-400 CPU 412-2 PNکد محصول: 6ES7412-2EK06-0AB0

پی ال سی SIEMENS پرشیا سرو قیمت پی ال سی siemens فروش پی ال سی زیمنس

یکی از بهترین ابزارهای کنترل گر ، اتوماسیون صنعتی PLC ها می باشند. در صنعت شرکت های مختلفی اقدام به تولید پی ال سی ها کرده اند در این بین یکی از بهترین تولیدات مربوط به شرکت زیمنس و پی ال سی SIEMENS می باشد. 0KHZ و دو ورودی آنالوگ با سطح ولتاژ 0 تا 10 ولت، 2 خروجی آنالوگ 0 تا 20 میلی آمپر و 2 پورت شبکه Profinet می باشد. PLC زیمنس سری S7 400 قدرتمندنرین کنترلر زیمنس است که قابلیت آدرس دهی بایت ورودی و خروجی را دارد. این سری از پی ال سی های زیمنس قابلیت گسترش تا 300 ماژول را دارند. پی ال سی S7-300 از نوع MODULAR PLC است ک جز محصولات محبوب شرکت SIEMENS می باشد.

در واقع پی ال سی S7-1500،‌ یک سیستم ماژولار، مقیاس‌پذیر با قابلیت استفاده جهانی همراه با درجه حفاظت IP20 است. طراحی ماژولار و بدون فن، پیاده‌سازی آسان ساختارهای توزیع‌شده همراه با قابلیت جابه‌جایی آسان، SIMATIC S را به گزینه‌ای مناسب جهت کنترل طیف گسترده‌ای از فرایندها مبدل کرده است. پی ال سی رک نمونه ای از انواع پی ال سی زیمنس به شمار می رود که طریقه عملکرد آن همچون پی ال سی های از نوع ماژولار است. تفاوت عمده RAK PLC با پی ال سی ماژولار، اتصال تجهیزات به ماژول مرکزی و نصب به شکل عمودی می باشد. پی ال سی برند زیمنس برای اینکه بتوانند جایگاه و نقش خود را در صنعت با موفقیت انجام دهند باید طراحی و پیکربندی مهندسی شده را طی کنند. برای این نوع پی ال سی می ‌توان تا ۵۰۰۰ ورودی خروجی در نظر داشت.

بر این اساس، برای تشکیل یک PLC واحد و یکپارچه، می توان عناصر اساسی مانند ورودی و خروجی، CPU و ماژول های قدرت را مونتاژ کرد. قابلیت پشتیبانی از کارت های سخت افزاری مختلف از ویژگی های PLC های ماژولار است. علاوه بر این ، PLC ماژولار به کاربر اجازه می دهد چندین ماژول ورودی و خروجی را اضافه کند . لازم به ذکر است که افزودن ورودی و خروجی به این نوع PLC متناسب با توان و توان پردازنده است. در این راستا لازم به ذکر است که تا 2000 ورودی خروجی را می توان به PLC مدولار اضافه کرد.

بسته به نوع پی ال سی ، از CPU‌های کوچک و بزرگ برای صنایع مختلف استفاده می‌شود. امروزه پی ال سی ها به یکی از اصلی ترین عنصر در دنیای اتوماسیون شناخته می شود. مدل های مختلف پی ال سی ها از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است که کیفیت آن ها به صورت مستقیم با مدل آن در ارتباط است. از طرفی این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود که صنایع مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

  • در حرفه و تخصص خود همیشه آرزو داشتیم وب‌سایت مرجعی در بین فارسی‌زبانان باشد که تمامی اطلاعات حوزه اتوماسیون صنعتی را درون خود جای داده باشد؛ ایران اتوماسیون تحقق این آرزو است…
  • SIMATIC S7-300 با طراحی نوآورانه سیستم و مهندسی تولید و طراحی شده است و به عنوان یک سیستم اتوماسیون جهانی بکار گرفته شده است.
  • سخت‌افزار simatic PLC s همراه با سیستم نرم‌افزاری Step7 Basic عرضه شد.
  • LOGO یا Logic Modules کنترل کننده ساده و ارزان قیمتی است که برای کار های کنترلی کوچک کاربرد دارد.
  • سخت‌افزار‌های به کار رفته در PLC SIEMENS در انواع شرایط دشوار محیطی مانند گرد و غبار، رطوبت و… مقاوم است.

بنابراین ، اگر علاقه مند به کار در این زمینه هستید و هنوز زمانی را برای آشنایی با plc زیمنس اختصاص نداده اید ، اکنون وقت آن است که برای بررسی جزئیات این برند برنامه ریزی کنید. عملکرد یکپارچه، مقیاس پذیری بالا و سهولت استفاده از ویژگی های مهم انواع پی ال سی زیمنس است . ناگفته نماند که PLC های زیمنس به عنوان کنترلرهای پیشرفته و کاربردی به خوبی امتحان خود را پس داده اند. شرکت معروف و معتبر زیمنس انواع کنترلرهای کاربردی را برای رفع نیازهای اولیه کارگاه های صنعتی، تولیدی و حتی ساختمانی تولید و عرضه می کند. اگر دنیا بدون برق می ماند، قطعاً صنعتی وجود نداشت، بنابراین صنایع بدون برق از بین می رفتند.

آیا پی ال سی شرکت‌های مختلف با هم تفاوت دارند؟

قیمت پی ال سی هایی که از مینی سی پی یو استفاده می کنند ، طبیعتا پایین تر از محصولات مشابه می باشد. می توانید با توجه و ارزیابی نیاز های تولید خود در صنعت ، بهترین محصول را انتخاب نموده و از آن در جهت ارتقای شرکت خود ، استفاده نمایید. این مدل از CPU پی ال سی PLC S زیمنس را می توان قدرتمندترین CPU این سری در سطوح بالا، از پی ال سی زیمنس نام برد. در دنیای امروزه برای تولید هر محصول کوچک و یا بزرگی دستگاه های اتوماتیک و خودکار وجود دارد. به همین دلیل در تمامی سطح فعلی اتوماسیون دستگاهی تحت عنوان پی ال سی زیمنس مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این وجود ورودی و خروجی بیشتر (حدود 300 خروجی) از دیگر ویژگی های plc زیمنس این مدل است. (Battery Board یا برد شبکه (CB (Communication Board را نیز استفاده کرد، همچنین در CPU 1271C سری S زیمنس می توان حداکثر از 3 کارت شبکه (CM (Communication Modules استفاده کرد. برخی از پروژه ها و پروسه های کنترلی در محلی قرار دارند که علی رغم تلاش بسیار در فراهم کردن شرایط محیطی مناسب جهت نصب تجهیرات کنترلی، همواره محیطی که قرار است آن تجهیز در آن محیط نصب شود دارای خوبی نیست. می توان وجود گرد و غبار و رطوبت بالا و ذمای کارکرد نا مناسب را از جمله این شرایط نامطلوب محیطی نام برد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری