پیراهن آستین کوتاه هاوایی مردانه بنفش شاپ پیراهن هاوایی آستین کوتاه

بنابراین پیراهن هاوایی برای سایر مشتریان به عنوان یک استایل غیر رسمی و خیابانی توصیه می شود. در این نوع از پیراهن های هاوایی که به نسبت دیگر پیراهن ها هم گران تر است، تنها یک طرح بدون تکرار به صورت یکپارچه در سرتاسر پیراهن هاوایی دیده می شود. در این مدل از پیراهن هاوایی طرح به صورت عمودی در هر دو قسمت پیراهن و یا تنها در یک طرف پیراهن قرار دارد. از زمانی که بشر تصمیم گرفت تا خودش را با استفاده از وسایلی که داشت بپوشاند تا به امروز راه طولانی را طی کردیم.

امروزه به سبکی از پیراهن های مردانه ی یقه دار و دکمه داری که معمولا آستین کوتاهی دارند و در دوخت آن از پارچه های طرح داراستفاده می شود، پیراهن هاوایی می گویند. معمولا پارچه های به کار رفته در این سبک از پیراهن ها نخی است که بسیار خنک و سبک است و گاهی اوقات از مواد مصنوعی مناسب نیز استفاده می شود. حتی در بسیاری از تبلیغاتهای رسانه های مختلف مشاهده می کنیم که برای نمای جذاب و دلنشین از مدلهایی با استفاده از پوششهای پیراهن هاوایی مردانه استفاده می شود که بسیار با به میل و سلیقه جوانان می باشد و مورد استقبال این قشر از جامعه قرار گرفته است. بهترین پارچه‌های هاوایی از الیاف نخی مرغوب، بسیار ظریف و نرم ساخته می‌شوند. در واقع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیراهن هاوایی خوب این است که رها، نرم، خنک و ساخته‌شده از الیاف طبیعی باشد. به همین دلیل هم هست که این لباس‌ها برای فصل تابستان، سفرهای تفریحی و کنار دریا مناسب هستند.

پیراهن آستین کوتاه هاوایی مردانه بنفش شاپ پیراهن هاوایی آستین کوتاه پس از مدتی پیراهن هاوایی تبدیل به نمادی از شادی، راحتی و سرخوشی شد و حتی افراد طبقه‌ی پایین جامعه هم مشتاق پوشیدن آن‌ها بودند چرا که می‌توانستند با پرداخت مبلغ نسبتا کمی، تجربه‌ای نزدیک به یک سفر لوکس و پرخرج را داشته باشند. در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم این پیراهن‌ها دیگر تنها در مسافرت‌ها و تعطیلات مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند بلکه به مرور جای خود را در استایل خیابانی باز کردند و به یکی از طرح‌های اصلی و خاص استایل تابستانی مردانه تبدیل شدند. هر چند سال یک بار این پیراهن‌های خوش‌رنگ و پر جنب و جوش در میان آیتم های ترند تابستانه قرار می‌گیرند. پیراهن هاوایی مردانه تنها مناسب مسافرت‌های ساحلی نیست و شما می‌توانید در قرار‌ها و دور‌همی‌های دوستانه و خانوادگی و حتی استایل خیابان این مدل پیراهن را با استایل کژوال به طور هوشمندانه‌ای ست کنید و استایلی جذاب بسازید.

همین طراحی‌های «آلفرد شهین بود» که در ۱۹۵۶ باعث شد برند معروف Tori Richard که برندی مختص تولید پیراهن مردانه هاوایی بود در هاوایی تأسیس شود. «الویس پریسلی» در کاور آلبوم «هاوایی آبی» در سال ۱۹۶۱، پیراهن قرمزی را که توسط «آلفرد شهین طراحی» شده بود به تن کرد و همین مسئله باعث شد پیراهن‌های هاوایی بیش از پیش مورد توجه واقع شوند. مانند استفاده از تیشرت در اصول ست کردن پیراهن هاوایی، پوشیدن لباس‌های رسمی به خصوص کت نیز چندان مرسوم نیست.

ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. در این نوع از چاپ یک طرح و منظره با فاصله مشخص، در قسمت میانی لباس تکرار می شود.

اما بعد این مدل پیراهن راه خود را به استایل خیابانی باز کرد و به یکی از طرح‌های اصلی و خاص لباس تابستانی مردانه تبدیل شد؛ پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه‌ای که نه تنها در جنس بلکه در طرح هم احساس خنکی و راحتی را به شما منتقل می‌کنند. آیا انتخاب یک پیراهن مردانه شیک برای شما بسیار حائز اهمیت است؟ یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم با خرید پیراهن مردانه هاوایی ۱۰۰% اورجینال و شیک با ارسال رایگان به همین راحتی و سادگی می توانید صاحب یک پیراهن مردانه شوید. در مسافرت‌های ساحلی و پیک‌نیک‌های خانوادگی و دوستانه یکی از بهترین گزینه‌هایی که در اختیار دارید ست کردن شلوارک با پیراهن هاوایی است. شلوارک‌های جین، شلوارک‌های کتان و یا شلوارک‌های پارچه‌ای گشاد نخی یا لنین از جمله آیتم‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و همراه با پیراهن هاوایی بپوشید و استایلی جذاب و خنک و راحتی داشته باشید. در میانه‌ی دهه شصت میلادی پیراهن هاوایی کاملا همه‌گیر شده بودند و پس از مدتی برندهای گران‌قیمتی مانند «گوچی» با طرح‌هایی الهام گرفته از نمادهای ژاپنی شروع به تولید پیراهن‌های هاوایی کردند که با استقبال پیراهن مردانه قشنگ فراوانی مواجه شد. با توجه به فاکتورهای مد در آن زمان، پیراهن‌های هاوایی بیشتر مناسب کمد خانم‌ها بود تا آقایان؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پیراهن‌ها در میان مردان این بود که مردان ثروتمند و مشهور آن را می‌پوشیدند.

پیراهن هاوایی آستین کوتاه 20042

تیم استوک میاندوآب وارد کننده‌ی محصولات استوک اروپایی در زمینه لباس با سابقه‌ی ۲۵ ساله که کار خود را در دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است. کارهای استوک میاندوآب به صورت مستقیم توسط خود تیم وارد شده و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مهمترین نکته قیمت‌های باورنکردنی دارند. اسپرت گالری ارائه کننده بهترین برنده های پوشاک مردانه و زنانه از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، رضایت شما هدف ماست. پیراهن هاوایی به دلیل تنوع در رنگ و طرح می تواند انتخاب متفاوتی در پوشش شما باشد.

پیراهن هاوایی سورمه ای مردانه طرح michigan کد 124031-11

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری