ویزای ایران برای اتباع فرانسوی شرایط اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی-irantoursguide

راه دیگر این است که خودتان به سفارت کشور مقصد مراجعه کنید و مراحل لازم برای اخذ ویزا را طی کنید. ویزای کشورهایی که در زیر فهرست شده‌اند، بعد از ورود به آن کشور در فرودگاه یا ترمینال صادر می‌شوند. داشتن مدارک لازم، نظیر عکس پرسنلی و عکس رنگی گذرنامه دارای اعتبار، برای ثبت نام. اين دفتر ضمن هماهنگي با وزارت امور خارجه مكلف است پاسخ تقاضا را حداكثر ظرف 48ساعت از تاريخ دريافت به متقاضي اعلام نمايد. مهمانان خارجی می‌توانند ویزای خود را در یکی از کنسولگری‌های ایران که به محل زندگی‌شان و یا در یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی ایران دریافت کنند.

با توجه به ملیت و مدت اقامتتان هزینه را به شما اعلام خواهند کرد. با سلام،ویزای ایران یک ماهه است و ویزای چند ماهه فقط برای افرادی که با ویزای تجاری وارد ایران می شوند قابل اخذ می باشد. مهمانان شما ۶۰ روز برای دریافت ویزای ایران از کنسولگری‌های ایران فرصت دارند. خیر – به غیر از کشورهایی که برای آنها ویزای فرودگاهی صادر می‌شود، مراجعه به کنسولگری لازم است. تمدید ویزای ایران امکان پذیر است و تمدید ویزا تا سه بار و هر بار به مدت 30 روز امکان پذیر است.

البته بلیط پرواز رو جهت ایشون میخوام از بانکوک به فرودگاه امام خمینی بگیرم. لطفا راهنمایی بفرمایید از طریق شرکت شما چگونه باید اقدام کنم. اتباع آمریکایی تنها در قالب تور و با برنامه سفر میتوانند به ایران سفر کنند. من ویزای دو بار ورود به ایران را دارم که هر بار اقامت ۳۰ روز است ومن بار اول ۳۰ روز تمام نشده از ایران خارج شدم و بار دوم چقدر وقت دارم تا بیرون از ایران بمانم و داخل بشوم ممنون میشوم از راهنمایی Top Tours to Iran تان با تشکر. سلام، اتباع کانادایی تنها در قالب تور میتوانند به ایران سفر کنند و باید تابع برنامه سفر باشند. با سلام، ایشان تنها از دمشق می توانند بدون ویزا وارد ایران شوند.

در بخش بعد ویزای فرودگاهی را به طور کامل معرفی می کنیم ، پس با سایت شرکت ویزاگردی همراه باشید تا در ادامه توضیحات بیشتری را به شما ارائه نماییم. ویزای ترانزیت که برای افرادی چون مهمانداران هواپیما، خدمه قطار و… تعلق می گیرد که در واقع قصد اقامت در ایران را ندارند و فقط قرار است از ایران عبور کرده تا به مقصد خود برسند. لازم به ذکر است که حداکثر اعتبار ویزای ترانزیت یک هفته است. ویزای زیارتی که برای متقاضیانی صادر می شود که به قصد زیارت به ایران سفر می کنند. آژانس مسافرتی قصران گشت در طول سال های فعالیت خود، با هدف جلب رضایت مشتریان و سازمان های همکار با ارائه عـالی ترین خدمات در زمینه ویزا از جمله ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا واجد شرایط است.

  • پیش از این سفارت ایران در کابل و قنسولگری‌های این کشور در شماری از ولایت‌ها از راه زمین برای افغان‌هایی که قصد سفر به ایران را داشتند ویزا صادر نمی‌کردند و صرف در شرایط خاص ویزای زمینی صادر می‌شد.
  • دریافت ویزای توریستی ایران 2 الی 10 روز کاری، ویزای تجاری ایران 4 الی 10 روز کاری و ویزای مولتی ایران 7 روز کاری طول می‌کشد.
  • برخی از کشورها برای ورود به ایران نیاز به دریافت ویزای این کشور دارند به عبارت دیگر بدون اخذ ویزا اجازه ی ورود به کشور را نخواهند داشت.
ویزای ایران برای اتباع فرانسوی شرایط اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی-irantoursguide

به طور کلی فردی که ویزای ایران اخذ کرده است و در طول سفر خود به دلیل اتمام اعتبار گذرنامه ی خود مجبور به اخذ گذرنامه ی جدید شده است، نمی تواند تنها با مهر مربوطه اقدام به ورود مجدد به ایران کند. روش دوم برای افرادی است که می خواهند اخذ ویزای ایران آسانتری داشته باشند. استفاده از یک آژانس مسافرتی که دارای مجوزهای لازم در این زمینه بوده و می تواند بسیار سریع تر شما را به نتیجه برساند. منطقه ی آزاد از دسته مناطقی است که اتباع خارجی می توانند به مدت 14 روز در آن اقامت داشته باشند. البته این زمان برای افرادی است که می خواهند بدون ویزا از این جزیره دیدن کنند.

مدت زمان دریافت ویزای ایران چقدر است؟

ویزای ایران برای تعدادی از کشورها به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. همچنین اتباع این کشورها هم می‌توانند برای جلوگیری از اتلاف وقت قبل از سفر خود اقدام به دریافت ویزا کنند. این نوع ویزا که در دو مدل لیبلی و کاغذی صادر می‌شود، بستگی به حضور شخص در کنسولگری دارد. برای دریافت ویزای عادی ایران می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی لیانا پرواز اقدام کنید و درکوتاه ترین زمان آن را دریافت کنید.

شرایط دریافت ویزای ایران برای اتباع فرانسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سفارت کشور مقصد مراجعه کنید. با سلام،امکان دارد سفارت از ایشان عکس بخواهد، اما بطور معمول نیازی به ارائه عکس نیست. ممکن است پس از درخواست از جانب وزارت امور خارجه ایران سایر مدارک تکمیلی خواسته شود در این صورت به اطلاع شما رسانده خواهد شد. تکمیل پرونده و ارسال به وزارت امور خارجه ایران توسط دالاهو.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری