ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟

اما قبل از آن لازم است حساب خود را با یکی از ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین و یا استیبل کوین هایی مانند تتر شارژ کنید چرا که در اکثر صرافی های دیجیتالی ارزهای دیجیتال با ارزهای محبوب جفت می شوند. تمامی مواردی که برای انجام معامله و ثبت نام در صرافی کوکوین نیاز داشتید در این مقاله برای شما ارائه کردیم. اگر سؤال یا مطلب خاصی در مورد این صرافی دارید می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید. یک نمودار در صفحه اصلی برای شما نشان داده می‌شود و در بالای آن می‌توانید جفت‌های معاملاتی مورد نظر خود را اضافه کنید.

این صرافی در میان همه صرافی های آنلاین حال حاضر بیشترین حجم معاملات را در زمینه ی رمزارزها در اختیار دارد. این بدان معناست که بابت واریز معاملات مربوطه ، یک پنی هم از کاربران دریافت نمی‌شود. کماکان توصیه می گردد که در همه صرافی ها هوئیت ایرانی خود را مخفی نگه دارید و بهتر است در هنگام ثبت نام فیلتر شکن خود را فعال نمایید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه ثبت نام در کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. هر کوین دوره آزادسازی خاص خود را دارد و حتی اگر بتوانید هروقت که می‌خواهید ارزی را استیک کنید یا از استیک خارج کنید بسته به تاریخ، سود متفاوتی دریافت می‌کنید.

درباره صرافی کوکوین

حال لازم است با نحوه شارژ حساب و ترید در این صرافی آشنا شوید. در این بخش ابتدا به آموزش نحوه شارژ کیف پول صرافی کوکوین میپردازیم . در ادامه با انواع والت های داخلی این صرافی آشنا میشویم و نحوه انتقال ارز بین والت های داخلی را می آموزیم. در انتها نیز با نحوه برداشت ارزهای دیجیتال از صرافی کوکوین آشنا میشویم.

در تنظیم هریک از موارد وقتی روی هر کدام کلیک کنیم یک کادر خالی نمایش می شود که می توانیم عبارت مورد نظر خود را وارد کنیم و با زدن کلید Set آن را ذخیره نماییم. امکان دارد فرایند ثبت نام شما طول بکشد در اینصورت از شما خواسته می شود که دوباره روی فرستادن کد کلیک کنید تا کد جدیدی برای شما فرستاده شود و پس از آن ثبت نام را کامل نمایید. پس از وارد کردن ایمیل روی دکمه Send Code فشار می دهیم که کدی به ایمیل ارسال می شود. همچنین برای اتصال اینترنتی با وب سایت کوکوین سرور مجازی یا VPS به کار برید و از اتصال VPN استفاده نکنید. توصیه می شود مانند ثبت نام در بایننس از آدرس ایمیل خود استفاده کنید. حجم معاملات کوکوین حدود یک پانزدهم حجم معاملات بایننس می باشد.

طی مراحل احراز هویت در این پلتفرم اجباری نیست و این برای ما ایرانی‌های مزیت بزرگی است. به صفحه ی اصلی وبسایت کوکوین KuCoin میروم و از نوار بالای صفحه، گزینه ی Sign up را پیدا میکنم. در مراحل بعد پس از تعیین شبکه انتقال، آدرس کیف پول برای ما تولید می‌شود و می‌توانیم، ادامه مراحل واریز را از طريق کیف پول دنبال کنیم. برای واریز یا شارژ کردن حسابتان در کوکوین بعد از ورود در همان صفحه اصلی موس را روی گزینه assets نگهدارید و از منوی باز شده گزینه main account را انتخاب کنید. صرافی کوکوین یک رمز ارز مختص به خود به نام KCS را راه اندازی کرد تا برای تخفیف در معاملات از آن استفاده کند که در ادامه در رابطه با تخفیف معاملات بیشتر صحبت خواهیم کرد .

ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟

توجه داشته باشید از آنجایی که سفارش بازار در لحظه نهایی می‌شود، پس از ثبت سفارش امکان ملغا کردن سفارش وجود ندارد. در کادر مربوطه به Amount میزان رمزارز مدنظر را وارد کنید. سپس ارز دیجیتالی را که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید.

با این حال اگر همچنان قصد فعالیت در صرافی کوکوین را دارید، در ادامه نحوه ثبت نام در این بازار آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال را توضیح می دهیم. پس از آموزش مراحل واریز و برداشت رمز ارز، در مرحله بعدی آموزش صرافی کوکوین به معرفی پنل معاملاتی بخش های مختلف آن می پردازیم. معاملات اسپات ساده ترین روش ثبت سفارش خرید و فروش در صرافی های کریپتوکارنسی محسوب می شوند. حساب کاربری صرافی کوکوینحال از شما خواسته می شود ابتدا مراحل احراز هویت را طی کنید. روی Edit اول کلیک کنید تا احراز هویت دو مرحله ای انجام شود.

آیا صرافی KuCoin تابه‌حال هک شده است؟

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری