وب سایت رسمی برنامه تلویزیونی اوج یادگیری کنکور آسان است

انتشارات کلاغ سپید با چاپ سری کتب کنکوری دور دنیا در چهار ساعت به بسیاری از داوطلبان کنکور رشتههای مختلف کمک کرده است تا برای شرکت در این آزمون مهم آمادگی بیشتری پیدا کنند و بتوانند آزمون خود را طبق برنامه و با موفقیت هر چه وبسایت آموزشی درس جت بیشتر پیش ببرند. تا وی درک بالایی از درس‌ها داشته باشد.سپس اساتید سعی می‌کنند تا سوالات کنکور سال‌های گذشته که بسیار مهم هستند و با احتمال بسیار بالا در کنکور امسال نیز می‌آیند را حل کنند. هر ساله از تعدادی از داوطلبان می شنویم که به دلیل بی علاقگی به برخی از دروس یا سخت بودن بعضی از دروس دیگر، یک یا دو درس را کنار گذاشتن و می خوان در کنکور اصلاَ پاسخ ندن! فقط لازمه که نسبت به سایر داوطلبان وضعیت بهتری داشته باشید؛ پس به فکر پاسخ دادن به همۀ سؤال ها نباشید؛ یا اگر نتونستید به تعدادی از سؤال های یک درس پاسخ بدید، روحیۀ خودتون نبازید؛ چون شاید سؤال های این درس برای همۀ داوطلبان دشوار باشد. مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۸۰ به طور جدی به بررسی و تحقیق در این خصوص اقدام نمود. سوالات کنکور 3 سال اخیر و به خصوص خارج از کشور 2 سال اخیر به طور دقیق بررسی میشن.

داشتن تنوع در برنامه مطالعاتی و تست زدن

وب سایت رسمی برنامه تلویزیونی اوج یادگیری کنکور آسان است

حرف آخر آموزش کنکور را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌دهد. این تکنولوژی‌ها چگونه به دانش‌آموزان کمک می‌کنند؟ این آموزش‌ها با روش‌های آموزش سنتی چه تفاوتی دارند؟ این سبک آموزشی تمامی دروس عمومی و اختصاصی را در قابل شهودی‌سازی و تصویرسازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. اما این موضوع چه تاثیری بر یادگیری مطالب دارد؟ این سبک آموزش کنکور برای اولین بار توسط حرف آخر اجرا شده است و بسیاری از دانش‌آموزان این سبک آموزشی را قبول دارند.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. کپی کل یا بخشی از هر کدام از مطالب ایران مشاوره تنها با ذکر لینک منبع امکان پذیر است. تا چنانچه از کیفیت آموزشی آن ها ناراضی بودید، دچار مشکل عمده ای نشوید.

در این نوشته زمان ثبت نام کنکور سراسری برای گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، … اول از همه باید بدانید که آیا لازم است از کلاس کنکور بهره بگیرید یا خیر. شاید در نهایت به این نتیجه برسید که لازم است در چند درس از کلاس های کنکور استفاده کنید البته ممکن است هم با کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی مشکل شما قابل حل باشد. لازم است قبل از رفتن به کلاس کنکور به خوبی به این مسئله فکر کنید که آیا کلاس های کنکور با توجه به وقت و زمان شما امکان‌پذیر هستند. بعد از چند مرحله تست پوششی زدن حتی می توان کل تست های یک منبع در آن فصل را به صورت یکجا حل کرده بعد از آن حتی می توان تست ها را به صورت مجموعه ای زد مثلا در فیزیک فصل حرکت، فشار و گرما را باهم تست زد یا فصول 1 تا 5 زیست.

موسسه مهاجرتی گوتوتی آر با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر مهاجرت تحصیلی و نواع دیگر مهاجرت به خارج در این مقاله به بررسی انواع کنکور در ایران و سایر کشورهای جهان میپردازد. مطمئن باشید چند کلاس کنکور با مدرسین با تجربه می تواند به خوبی ضعف ها و اشکالات درسی چهار سال تحصیل در دبیرستان شما را اصلاح کند. آموزشگاه کنکوری که در لیست معلمان خود دارای مدرسین قوی و با تجربه است می تواند دانش آموزان را به اهداف و پیشرفت درسی مطلوبی برسانند.

دوم : تکنیک های تست زنی

اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید و رشته خوبی قبول شده اید که فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری گزینه خوبی برای شما است. اما اگر خودتان خیلی در کنکور عملکرد خوبی نداشته اید کمی کار سخت تر می شود ولی باز هم فعالیت در این زمینه اگر علاقه زیادی دارید غیر ممکن نیست. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که برای موفق شدن در زمینه آموزش کنکور و دروس کنکوری باید معروف و شناخته شده باشید. باید جزو نفرات اول ایران و یا حداقل شهر و منطقه محل سکونت خودتان باشید و همه شما را بشناسند. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید سعی کنید فقط روی یک درس متمرکز شوید و برای آن درس نفر اول باشید.

  • بنابر پذیرش اندک دانشگاه‌های دولتی میزان این امتحان دشوارترین امتحان به‌شمار می‌رود.
  • در این مقاله سعی داریم ویژگی های کلاس کنکور خوب و نکات طلایی در انتخاب یک آموزشگاه کنکور مناسب جهت کسب آمادگی لازم را بررسی کنیم.
  • همواره بعد از مطالعه، تعدادی تست را جهت تثبیت مطلب، پیدا کردن ایرادات مطالعاتی، کج فهمی ها یا پیدا کردن راه حل های بهتر جهت حل سوالات می زنیم.
  • همچنین طبق آخرین و جدیدترین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ به بعد رسماً و عملاً حذف خواهد شد.
کلاس های رایگان بصورت آفلاین در پنل کاربری شما وجود دارد ، پس از ثبت نام و وارد شدن به پنل کاربری ، شما می توانید با کلیک بروی آموزش مجازی ، از ویدیو های درس ها استفاده کنید. همچنین مهندس امیررضا طاهری موسس ومدیر عامل موسسه آموزشی وفرهنگی سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ به عنوان جوان ترین مدیر عالی سال کشور انتخاب شد و در همیت سال نیز عنوان چهره ماندگار آموزشی کشور را از آن خود کرد. در این مسیر در کنار برنامه ریزی اصولی و تلاش مستمر، استفاده از منابع آموزشی استاندارد بسیار حائز اهمیت است. رقابت در کنکور سراسری با ورود به دبیرستان و پایه دهم آغاز می شود. با توجه به اینکه هر ساله شاهد تغییراتی در شیوه برگزاری کنکور هستیم و اغلب، این تغییرات قابل پیش بینی برای سال های بعد نیستند، لذا در جهت رسیدن به موفقیت در کنکور باید خود را برای تمام احتمالات آماده کنیم. زبان‌های خارجیریاضیات دانشگاهیمهارت بازار کارآموزش‌های نوجواناندبیرستانکسب و کارمهارت‌های ارائهموارد بیشتر…

آموزش تمامی دروس عمومی و تخصصی کنکور

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری