نمایندگی گوشی شیائومی در ایران کجاست؟

این باتری قادر است تا شش ساعت مکالمه 4G را پشتیبانی کند. فضایی از هم پشتیبانی از چند ویژگی سخت افزاری کوچک ارائه شده است. در مورد آن سطح قیمت، ممکن است برخی چیزها از تلفن گم شده باشد. این گوشی با هدف عرضه ارزانتر گوشی های هواوی در بازار چین تولید شده است که تفاوت آن با مدلهای جهانی، نرمافزار چینی آن برای چینی زبانان است. اما کمتر برنامه ای وجود داره که خودشو با سرویس موبایل هواوی (HMS) سازگار نکرده باشه. در نتیجه، احتمالا بخواهید که این گوشی را در نظر نگیرید، اما قاعدتا این کار یک اشتباه بزرگ است. همچنین، محصول جدید بعدی نوکیا هم نوکیا 5710 XpressAudio است که به منظور بزرگداشت خاطره محصولات فوقالعاده محبوب خانواده XpressMusic ساخته شده است و ضمن ارائه طراحی مینیمال جذاب، به یک جفت هدفون بی سیم هم مجهز است. این گوشی جذابترین محصول در میان سه گوشی جدید نوکیاست؛ چراکه در دل خود یک جفت هدفون بی سیم جای داده است.

همچنین شارژ آن نیز از طریق درگاه میکرو یو اس بی صورت میگیرد. همچنین توصیه می کنیم که تیک تمامی گزینه های قسمت Wipe را در تصویر فوق علامت بزنید تا فرآیند نصب به صورت کامل و بی عیب و نقص انجام شود (Clean Installation) . این محفظه کشویی همچنین هدفونها را به طور خودکار شارژ میکند. در قسمت پشتی این گوشی مکانیزمی کشویی تعبیه شده که محل نگهداری این هدفونهاست. جدیدترین فیچرفونهای نوکیا یادگارهایی از گذشتهاند که با چند ویژگی مدرن همراه شدهاند. علاوه بر این، این گوشی برای آن دسته از افرادی ساخته شده که از نمایشگرهای بزرگتر از 6 اینچ خسته شدهاند. امدادکاران یکی از بهترین مراکزی است که برای سپردن تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی می توانید از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی برخی از این گوشی های ارزان قیمت خواهیم پرداخت. در ادامه با هم به بررسی بیشتر این محصولات جدید و ارزان قیمت نوکیا خواهیم پرداخت. در ادامه به برخی از بهترین و جدیدترین گوشیهای امسال هواوی خواهیم پرداخت. با توجه به عرضه اندروید یازده انتظار میرفت که نسل یازدهم ای ام یو آی هم منتشر شود و این دقیقا همان اتفاقی است که به زودی روی خواهد داد و ما حالا اطلاعات جدیدی از سوی مقامات رسمی کمپانی هواوی پیرامون تاریخ عرضه آپدیت اندروید 11 برای گوشی های هواوی به همراه EMUI یازده به دست آوردهایم.

اما اگر به پشت گوشی نگاه کنید بخش کشویی آن را خواهید دید. این شرکت تلاش نمود تا با عرضه گوشی های هوشمند، بازارهای از دست رفته را دوباره بدست آورد اما دیگر شرکت های تکنولوژی مانند اپل و سامسونگ فراتر از حد تصور نوکیا پیشرفت کرده بودند و رقابت با آنها به نوعی شکست محسوب می شد. اگر هنوز نمیدانید از میان تمام مدلهای گوشی هوشمند سامسونگ یا شیائومی کدام را انتخاب کنید به خواندن مقاله ادامه دهید. بهترین گوشی شیائومی سری پوکو کدوم مدله؟ شیائومی توی ساخت پوکو اف 3 از طراحی خیلی قشنگی استفاده کرده که باعث میشه تلفن خیلی بیشتر از قیمتش ارزش داشته باشه. این تلفن پوکو شیائومی که سال 2022 وارد بازار شده یه طراحی شیشهای داره که واقعا چشمگیره و خیلی زیبا به نظر میرسه. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایلهای هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایلهای خود را در رده جهانی آغاز کند.

صفحه نمایش اصلی این گوشی 2.8 اینچی و با رزولوشن QVGA است؛ در حالی که صفحه نمایش دوم 1.77 اینچی است. میزان رزولوشن بالا در انجام کارهای روزانه تفاوت زیادی را برای کاربر ایجاد نمیکند. گوشی موبایل نوکیا مدل 3.2 با باتری ظرفیت 4000 میلیآمپر ساعت برای افرادی که به قدرت باتری اهمیت زیادی میدهند، گزینه مناسبی می باشد. بسیار مهم است که شما تلفنی را انتخاب کنید که دارای ظرفیت RAM بالایی باشد زیرا این امر در سرعت و کارکرد روان گوشی اثرگذار است. ناگفته نماند که این گوشی اقتصادی در رنگ های قهوهای و سرمهای با حافظه های 16 و 32 گیگابایتی ارائه شده و ارزش خرید بالایی دارد.

براساس این برنامه، کاربران گوشیهای همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره 42132-021 مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند. در گزارش منتشر شده آمده است که این گوشی احتمالا به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد. این شرکت از معتبر ترین شرکت های موجود در این حوزه است که با قدرت پردازشی بالا، کیفیت ساخت بالا و نیز نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بسیاری از گوشی های روز دنیا استفاده میشود. بسیاری از مشخصات موجود در S10 plus را نیز میتوان در S10 یافت، از جمله پردازنده Snapdragon 855 و همچنین دوربین سه گانه و قابلیت شارژ وایرلسی دیگر گوشیهای اندرویدی. نمونههای دیگر گوشیهای ساده حرفهای هم موجود است. طراحی این گوشی هم شباهت زیادی به گوشیهای قبلی نوکیا دارد و دوربین ها به صورت دایره ای و در مرکز گوشی قرار گرفتند. همجنین با داشتن جنس سخت و ضد ضربه خود امنیت گوشی تان را تاحد زیادی تامین می کنند. حاشیه کناری صفحه نمایش هم نسبتاً کم می باشد ولی باز هم حاشیه زیادی دارد این حاشیه ۷۸ درصد می باشد که نسبت صفحه نمایش به کل صفحه است.

نسل اول نوکیا N73 که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و توانست به محبوبیت چشمگیری را در میان کاربران برسد. نوکیا 8210 4G یک گوشی ساده مدرن براساس گوشی قدیمی 8210 است که سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شده بود. این محصول یک نمایشگر 2.8 اینچی QVGA دارد و از LTE و حداکثر 32 گیگابایت حافظه داخلی با کارت حافظه microSD پشتیبانی میکند. این محصول از یک صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی QVGA بهره میبرد و قادر به اتصال LTE است. علاوه بر این، با استفاده از درگاه کارت حافظه، این گوشی اکنون قادر به پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه است. از دیگر قابلیت های این گوشی نوکیا می توان به صفحه نمایش TFT با پشتیبانی از 65 هزار رنگ اشاره کرد که رزولوشنی 120 در 160 پیکسلی دارد. زومیت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و بهسرعت توانست با انتشار اخبار و مقالات مربوط به جدیدترین گوشی ها و دیگر محصولات دنیای تکنولوژی، به پربازدیدترین رسانه فناوری ایران و مرجع موبایل تبدیل شود. نوکیا ایکس ۱۰۰ Nokia x100 یکی از گوشی های خوب کمپانی نوکیا می باشد که در سال 2021 معرفی شده است .

دوربین این گوشی از قابلیت زوم نورری 3x برخوردار است و در نور کم هم عکسهای خوبی میگیرد. شما می توانید از دو سیم کارت نانو در این گوشی استفاده کنید حسگر اثر انگشت گوشی نوکیا ایکس x100 هم با دکمه پاور گوشی در کنار گوشی قرار گرفته است ،اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده است. این پردازشگر با سایزی تنها به اندازه ناخن یک انگشت دست، 6.9 میلیارد ترانزیستور را در خود جای داده که بهترین تجربه را برای کاربران به ارمغان میآورد. این گوشی را میتوان یکی از بهترین میانردههای بازار دانست که از تراشه پردازشی قدرتمند، ظاهر زیبا، دوربین باکیفیت و اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و کارآمد بهره میبرد.

سلفی ۸ مگاپیکسلی هم نسبتا میتواند برای فعالیت بهتر در شبکههای اجتماعی کیفیت بالایی را برای شما فراهم کند. این دوربین سلفی از حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است . دوربین سلفی که در بالای صفحه نمایش در انحنای آن قرار گرفته است از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده میکند که میتواند فیلمبرداری با کیفیت با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را انجام دهد. از ۳۰ میلیون تلفن همراه که ۳٫۳ میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند. نوکیا 5710 از رابط کاربری سری ۳۰ پلاس این شرکت استفاده میکند که نزدیک به یک دهه قدمت دارد. این شرکت در جولای 2019 از گوشی نوکیا 105 رونمایی کرد که به نوبه خود توانست فروش نسبتا خوبی را هم بدست آورد. به این صورت که پیش از فروش ، کارشناسان و مشاوران فروشگاه مرکزی نوکیا، در ارتباط با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری گوشی مورد نظر مشتری و نقاط ضعف و قوت آن به طور کامل اطلاعات را تشریح کرده و کاربرد برنامه ها و قطعات مختلف را توضیح میدهند.

این دستگاه فاقد دوربین عقب VGA است اما با باتری 1450 میلیآمپرساعتی میتواند تا 6 ساعت مکالمه 4G را در اختیار سایت funmobile کاربر قرار دهد. این گوشی علاوه بر نمایشگر اصلی 2.8 اینچی QVGA از نمایشگر ثانویه 1.77 اینچی استفاده میکند و از باتری 1450 میلیآمپرساعتی برخوردار است. گلکسی اس 22 اولترا با اندازه 6.8 اینچی به طرز چشمگیری بزرگتر از گلکسی اس 22 پلاس 6.6 اینچی و گلکسی اس 22 6.1 اینچی است. سامسونگ گوشیهای مقرون به صرفه زیادی در بازار دارد و این تعداد به قدری است که خریداران میتوانند با تنوع زیادی از انتخابها روبرو شده و گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. سیستم عامل گوشی موبایل سامسونگ: تمام گوشی های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اندروید (Android) برخوردار هستند. این گوشی همانند اکسپریا ایکس با اندروید ۶.۰.۱ مارشملو معرفی شده بود. شرکت HMD به تازگی چندین محصول جدید معرفی کرده که از جمله باید به چند مدل فیچرفون یا همان گوشیهای غیرهوشمند است.

این محصول اواسط سال 2021 میلادی معرفی شد و تا کنون فروش بسیار خوبی را به لطف ارزان قیمت بودن تجربه کرده است. برای یادآوری باید گفت که سامسونگ در نیمه دوم سال 2021 از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 با پیکسلهای ۰.۶۴ میکرومتری رونمایی کرد. در این سال ها سامسونگ تنوع محصولات خود را بسیار بالا برده است به طوری که با هر قیمتی که میخواهید میتوانید از این برند گوشی خریداری کند. صفحه نمایشی که در این گوشی نوکیا ایکس ۱۰۰ استفاده شده است از نوع ال سی دی می باشد که از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می کند اندازه این صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ می باشد که برابر با ۱۰۷ سانتی متر مربع همی باشد نمایشهای IPS LCD جزو صفحه نمایش های معمولی بازار است و قیمت چندانی ندارد این صفحه نمایش ها در هنگام تعمیر قیمت کمی دارند و به راحتی می توان آنها را تعمیر کرد .

تا زمانی که دستگاه و برنامه های خود را به نصب خودکار به روزرسانی تنظیم نکنید ، باید به صورت دستی نسخه های به روز شده در دسترس را برای برنامه های خود بررسی و نصب کنید. البته میتوانید از هدفونها برای گوش دادن به موسیقی ذخیره شده در دستگاهیا رادیو FM استفاده کنید و همچنین میتوانید آنها را به هر دستگاه دیگری مانند تلفن هوشمند یا تبلت متصل کنید. هدفونهای این گوشی نیز البته ترکیب رنگی مشابه را ارائه خواهند داد. بیایید دوربین گوشی سامسونگ A03 را تجزیه و تحلیل کنیم تا دریابیم که آیا این گوشی عکس ها و فیلم های مناسبی می گیرد یا خیر! خب گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گوشی های سری Note می باشد که ویژگی های بسیار بالا به بازار عرضه می شود. خوشبختانه به لطف مصرف پایین گوشی، دوام شارژ نوکیا 5710 آنقدر بالاست که نگرانی بابت شارژدهی نداشته باشید. عملکرد باتری آن هم نسبتاً خوب بوده و حدوداً یک روز و نیم بدون هیچ مشکلی دوام میآورد. این گوشی همچنین به یک دوربین VGA و یک باتری 1450 میلی آمپر ساعتی مجهز است که قادر است 20 روز در حالت استندبای دوام بیاورد. همچنین دوربین این گوشی هم رزولوشن VGA داشته و باتری آن 1450 میلی آمپر ساعتی و قابل تعویض خواهد بود.

این گوشی راهاندازی برنامهها را بهطور سریع انجام داده و چند ثانیه بیشتر طول نمیکشد. سونی طول عمر باتری را در گوشی Sony Xperia 1 III بهبود بخشیده است و در تستهای ما طول عمر باتری در مقایسه با مدلهای قبل بهتر بود. در قسمت بدنه این گوشی از پلاستیک استفاده شده است این پلاستیک از نوع فشرده می باشد که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد از این پلاستیک در قسمت پشت گوشی هم استفاده شده است اندازه این گوشی نوکیا ایکس ۱۰۰ در طول ۱۷۱ میلیمتر و در عرض ۷۹ میلیمتر و در ضخامت هم ۹ میلیمتر می باشد وزن از کلی گوشی هم ۲۱۷ گرم می باشد. دوربین هایی که در این گوشی نوکیا استفاده شده است چهارگانه می باشد که در قسمت پشت گوشی و در باکس دایره ای قرار گرفتهاند اولین دوربین در این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی می باشد که در داخل خود از لنز واید بهره میبرد این دوربین می تواند فوکوس خودکار و تشخیص فاز را هم انجام دهد دوربین بعدی از نوع فوق عریض می باشد که حسگر آن ۵ مگاپیکسلی است دوربین سوم از حسگر ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که لنزی که در داخل آن استفاده شده است از نوع ماکرو می باشد دوربین آخر در نوکیا ایکس 100 هم ۲ مگاپیکسلی میباشد .

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری