نمایندگی موبایل نوکیا

نوکیا جی ۲۰ به عنوان گوشی اقتصادی از یک نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD استفاده کرده و با حالت ناچ قطرهای کمترین فضای ممکن را به دوربین سلفی اختصاص داده است. به همین دلیل عمق رنگها، کیفیت و کنتراست آنها در این نمایشگر بسیار بالاست. این دو گوشی هواوی در سال 2012 معرفی شدند، هدف از تولید این پرچمداران توسط هواوی ایجاد انقلابی در طول عمر باتری ها با کیفیت بی نظیر بود. همچنین، شما به دنبال یک باتری قوی با عملکرد مناسب هستید، این گوشی حتی ممکن است یک مبارزه سخت برای رقبا نباشد و دلیل آن تصویر برند سامسونگ است. این گوشی از یک اسپیکر مونو در پایین بدنه خود استفاده میکند و پورت ۳.۵ میلیمتری هم در آن قرار گرفته است.

نوکیا جی ۲۰ در دو نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی عرضه شده است و برای افزایش حافظه نوکیا جی ۲۰ میتوانید از کارت حافظه microSDXC نیز استفاده کنید. در واقع تنها وجه تمایز این دو باتری در اینست که مدل اف ای به اندازهی ۵۰۰ میلیآمپر ظرفیت کمتری دارد. این ظرفیت باتری برای افرادی که همیشه وقت ندارند گوشی خود را در طول یک روز کاری طولانی شارژ کنند، خوب عمل میکند. Mi Mix Fold با اسنپدراگون 888 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و ” لنز مایع ” جدید ساخته شده که به عنوان لنز تله فوتو و ماکرو عمل می کند. طی تستهایی که از این مدل به عمل آمد در حالت عدم استفاده، حدود 10 روز فقط 40 درصد باتری کاهش یافت. ترمیم عدم کار کردن تاچ در مرکز تعمیرات گوشی نوکیا. گوشیهای هوشمند که تبدیل به ابزاری ضروری برای هر شخص شدهاند، روز به روز در حال پیشرفت و به روزرسانی هستند و شرکتهای قدیمیتر مثل نوکیا برای اینکه از قافله جا نمانند، دست به کار شدند. در این مقاله به مقایسه مدلهای محبوب سری ای سامسونگ پرداختیم و سعی کردیم به این سوال پر تکرار شما کاربران ۱۹کالا در خصوص گوشی های سامسونگ سری a پاسخ دهیم.

گوشیهای هوشمند نوکیا با بدنه مستحکم و طراحی ظاهری جذاب میتوانند یکی از بهترین گزینههای خرید کاربران بهشمار آیند. دوربین گوشی سونی اکسپریا وان یکی از طبیعیترین رنگهایی را تولید میکند که من در یک گوشی دیدهام و بُرد داینامیک آن نیز بسیار خوب است. گوشی نوکیا با توجه به امکانات خارقالعاده و منحصربهفردی که ارائه میدهد، بدون شک ارزش خرید را داراست. آیا گوشی های نوکیا به لحاظ امکانات میتوانند با گوشیهای شیائومی و ریلمی رقابت کنند؟ قیمت هر محصول رابطهی مستقیمی با جذب کاربر دارد، سونی اسپریا پرو آی برچسب قیمتی گزافی دارد که شاید خریداران را دچار تردید کند و آنطور که مد نظر است نتواند نظر کاربران را به خود جلب کند، هرچند امکانات فوقالعادهای هم برای این مدل در نظر گرفته شده است.

گرچه از اپلیکیشن دوربین انتظار زیادی نمیرود، ولی دوربین سهگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی رضایت خاطر شما را جلب میکند. قبل از بررسی احتمالات دیگر، از سلامت شارژر و پریز برقی که شارژر را به آن متصل کردهاید، مطمئن شوید و پس از آن اقدام به تعمیر یا تعویض باتری گوشی سامسونگ خود، کنید. گوشی خود را خاموش کنید. گوشی z flip 3 با یک طراحی بسیار خاص و لوکس عرضه شده است. در داخل این تراشه هم یک سیستم مودم X51 5G وجود دارد که همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ میتوانید از آن استفاده کنید. برای فعالسازی این ویژگی باید از طریق نرم افزار کامپیوتر Inzone Hub اقدام کنید.

برای رفع مشکل داغ شدن گوشی سونی Z2 خود، برنامههای مخرب را پاک کنید. به همین علت اگر میخواهید از هدستهای قدیمی استفاده کنید نیاز به مبدل خواهید داشت. اما در برخی مواقع نیز ممکن است این اتفاق رخ نداده و نیاز به آپدیت گوشی sony به صورت دستی باشد. سامسونگ گوشی های خود را در سه سری پایین رده،میان رده و بالارده تقسیم کرده است تا بتواند تمامی کاربران را از برندهای دیگر بی نیاز کند. علت این کار این بود که افرادی که به زبان چینی تسلط نداشتند تلفظ شیائومی برایشان سخت بود ولی تلفظ «می» برای افراد مختلف در سراسر جهان راحت تر است و از آن جایی که شیائومی بیشتر محصولات خود را از طریق سایت به فروش می رساند، ساده بودن این دامنه اینترنتی کار را برای خریداران راحت تر می کند. گوشی نوکیا g10 ابعاد مناسبی (معادل 9.2×16×164.9 میلیمتر) دارد و با وزن 194 گرمیاش، یک گوشی خوشدست و سبک محسوب میشود که از کار کردن با آن خسته نمیشوید. دوربین سلفی گوشی نوکیا g20 نیز 8 مگاپیکسلی است و برای برقراری تماس تصویری و گرفتن عکس سلفی برای شبکههای اجتماعی کار شما را راه میاندازد.

HMD در کنار این محصول از دو گوشی نوکیا ۸۲۱۰ (مبتنی بر گوشی کلاسیک نوکیا ۸۲۱۰ عرضه شده در سال ۱۹۹۹) و یک گوشی تاشوی معمولی به نام نوکیا ۲۶۶۰ هم رونمایی کرده است. اگر به طور مداوم از نوکیا g20 استفاده کنید، مخصوصاً برای برنامههای پرمصرف، باتری خالی میشود، اما در صورت استفاده معمولی از نوکیا g20 ، شما یک روز کامل را با این باتری پشت سر میگذارید. با اینکه سرعت شارژدهی معمولی بوده، اما با توجه به مصرف بهینهای که دارد کار شما را راه میاندازد. با توجه به تنوع مدلهای گوشی نوکیا، انتخاب مدلی خاص کار دشواری محسوب میشود.

چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمیشود. خط تولید گوشیهای اکسپریا که چندین سال پیش بهترین گوشیهای بازار را عرضه میکرد، مدتیست کاربران خود را از دست داده و میدان را به رقیبان واگذار کرده است، اما امسال با معرفی غول جدید پرچمدار خود یعنی اکسپریا پرو آی نشان داده قصد بازگشتی قدرتمند به بازار را دارد. سپس ساعتها در چندین بازی Slay the Spire و Call of Duty وقت گذراندم، به صورت پراکنده در اینترنت گشتم، سپس در حالی که برای آزمایش دوربین نوکیا جی 20 عکاسی می کردم، به موزیک هم گوش میدادم. در نهایت باید به معرفی تبلت ۸ اینچی نوکیا T10 هم اشاره کنیم که مدل وایفای ۳/۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۵۹ یورو راهی بازار میشود. در واقع بسیاری از مدلهای معرفی شده در این مقاله، گواهی IP67 را دارند که آنها را در حد یک پرچمدار مقاوم میسازد. در واقع موبایلهای سامسونگ تا حد زیادی برای دانلود انواع و اقسام برنامهها، فایلها، موزیک و …

بنابراین اگر اهل گیم و تماشای مدیا هستید بهترست با صرف هزینه بیشتر مدل بهتری را خریداری کنید، ولی اگر هدف شما از خرید گوشی انجام کارهای روزمره است با در نظر گرفتن قیمت گوشی نوکیا جی 20 خرید این مدل توصیه میشود. تفاوتی ندارد که برند موبایل خریداری شده شما چه باشد؛ این اپلیکیشن ها هستند که معمولا روی گوشی های مخصوص بازار چین نصب شده اند و اغلب فقط در همان کشور و سرورهای محلی کار می کنند. حاشیه کم اطراف آن و همچنین حالت قرارگیری دوربین سلفی نیز باعث القای حس خوبی هنگام کار کردن با گوشی میشود. ، گوشی هوآوی P40، گوشی هوآوی P40 Lite، گوشی هوآوی P30 Pro، گوشی هوآوی P30، گوشی هوآوی P30 Lite، گوشی هوآوی P20 Pro، گوشی هوآوی P20 و گوشی هوآوی P20 Lite است. اما چیزی که P30 Pro را متفاوتتر از بقیه پرچمداران جلوه میدهد، دوربین چهارگانه قرار گرفته در قسمت پشتی آن است. نوکیا g20 در قسمت سخت افزار از شرکت معروف مدیاتک برای قدرت خود کمک گرفته است. نوکیا برای تأمین انرژی گوشی اقتصادی خود از یک باتری 5050 میلیآمپری کمک گرفته که با فست شارژ 10 واتی نیز همراه است. گوشی های هوشمند جدید نوکیا در عین ظرافت، دارای مقاومت بالایی بوده و بهراحتی آسیب نمیبینند.

مدل دقیق چیپست به کار رفته در این تبلت Unisoc T606 است که دارای یک پردازنده مرکزی یا همان CPU سایت funmobile هشت هستهای است. این گوشی دارای دوربین با لنز سهگانه، قابلیت تشخیص چهره و چیپست 8 هستهای است. نرم افزار اندرویدی گوشی نوکیا جی 20 بسیار ساده بوده و طراحی چشمگیری دارد و دوربین اصلی هم مناسب است، شما میتوانید همهی این قابلیتها را در ازای یک قیمت معقول 200 دلاری بدست آورید، اما ناگفته هم نماند که چیپست گوشی نوکیا g20 کند است و صفحه نمایش آن هم وضوح پایینی دارد. مثل سایر گوشیهای نوکیا، رنگها واقعی نمایش داده میشوند که میتوان آن را بعنوان یک نقطه قوت در نظر گرفت. البته این شرکت برای رسیدن به چنین موفقیتی مسیری طولانی را در پیش دارد؛ اما با مدیریت صحیح و تصمیماتی مناسب میتوان روزی شاهد بازگشت نوکیا به قله تولید گوشیهای همراه بود. همچنین میتوانید اکانت گوگل خود را از گوشی حذف کنید.

متأسفانه مدت زمانی که گوشی کاملاً شارژ میشود کمی طولانیست و در واقع حدود سه ساعت طول میکشد تا از 0٪ به 100٪ برسد. با نگاه انداختن به قیمت روز گوشی هواوی متوجه میشوید که قیمت این سری از گوشی های هواوی کمی بالاتر از سری Y است و همانطور که در بالاتر خدمتتان عرض کردیم دلیل این اختلاف قیمت، بهکارگیری سختافزار قدرتمند در این سری است. با خرید گوشی موبایل نوکیا میتوانید از کیفیت بالای دوربین این محصول استفاده کرده و لذت واقعی فیلمبرداری را تجربه کنید. همچنین این گوشی فاقد فناوریها و قابلیتهای نوین دنیای موبایل است و سعی شده به قابلیتهای پایه و اساسی گوشیهای هوشمند اکتفا شود. در آخر به جدیدترین مدل گوشی نوکیا میپردازیم. از جدیدترین آیفونها گرفته تا گوشیهای هوشمند اندرویدی کاربر پسند، مجموعهای از جدیدترین تلفن های همراه را برای خرید در لیست ابزار با بهترین قیمت بازار ایران در اختیار دارید. ما جدیدترین گوشی های سامسونگ را به محض رونمایی در بین محصولات خودمان قرار می دهیم و بررسی گوشی های سامسونگ هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری می پردازیم تا شما با خواندن آن ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید کاربران بیش از هر چیز بخواهند در مورد دوربینهای یک گوشی 150 دلاری بدانند.

طراحی زیبا و سادهی نوکیا g20 متشکل از فریم و پنل پشتی پلاستیکی است که طرح راه راهی که در پنل پشتی استفاده شده باعث شده نه تنها nokia g20 از دست شما لیز نخورد، بلکه هیچ ردی از اثر انگشت روی آن به جا نماند که یک مزیت محسوب میشود. با توجه به تمام نکاتی که ذکر شد گوشی نوکیا میتواند گزینه بسیار خوبی برای خرید محسوب شود. به طور کلی در رابطه با قیمت گوشی نوکیا باید گفت که سیاست این شرکت مبنی بر تولید مدلهای اقتصادیست و تقریباً تمام گوشیهای نوکیا دارای برچسب قیمتی پایینی هستند. بر پایه این توافق، نوکیا حق امتیاز خود از فروش هر گوشی یا تبلت برند نوکیا را از شرکت اچدیام دریافت خواهد کرد که هر دو نام تجاری و حقوق مالکیت معنوی را پوشش میدهد. در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را در لیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند. از لحاظ سخت افزاری نیز اگر اختلالی در ساختار هارد وجود داشته باشد، نمایندگی مجاز سونی کارایی هارد را براساس پارامترهای استاندارد تعمیر می کند. حالت ناچ استایل قطرهای گوشی g10 نوکیا نیز سعی کرده فضای کمی را به دوربین سلفی اختصاص بدهد و تا جای ممکن نمایشگری یکپارچه به کاربرانش هدیه دهد.

انواع مدلهای گوشی نوکیا به لحاظ امکانات و قیمت میتوانند بهراحتی با برندهای جدید و موفقی همچون شیائومی و ریلمی رقابت کنند. سایر کاربران میتوانند پروسه بک آپ گرفتن از گوشی اندروید با ایمیل گوگل خود را بهراحتی انجام دهند. برخی از این محصولات تنها برای یک بازار خاص در نظر گرفته شده اند؛ مثل گوشی تاشو W2019 شرکت کره ای سامسونگ که فقط در بازار چین عرضه شده و حتی شهروندان کره ای نیز قادر به خریداری آن نیستند. کدام مدل گوشی های نوکیا را خریداری کنیم؟ لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، مجموعه دوربینهای گوشی g20 را کامل میکنند که دست شما را برای عکاسی تا حدی باز میگذارد و در حد یک گوشی اقتصادی، راضی کننده است. نوکیا جی ۱۰ با توجه به مشخصات سختافزاری و برچسب قیمتی که ارائه میدهد، توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و حجم فروش مناسبی را نیز برای خود رقم زند. طبق این قرارداد حق استفاده از نام تجاری نوکیا به مدت ۱۰ سال برای تلفنهای همراه به مایکروسافت واگذار شد. با وجود اینکه طراحی نوکیا جی ۱۰ نسبتاً ساده است، اما زیبا به نظر میرسد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری