نمایندگی موبایل سونی

نوکیا G21 بیش از همه گوشیهای این لیست حالت کلاسیک دارد و سالها است که اندروید را با تغییرات کمتر در اختیار سایت funmobile شما قرار میدهد. نمیتوان این موضوع را انکار کرد که بسیاری از کاربران، صرفا به دنبال یک گوشی هوشمند ساده هستند تا نیازهایشان را برطرف کرده و بدون نیاز به هزینه زیاد، بتوانند چندین سال از آن استفاده کنند. بسیاری از گوشیهای گرانتر از این گوشی هنوز همان نرخ تازهسازی ۰ هرتزی را دارند. اما اغلب سبب میشود که رنگها عجیب و غریب دیده شده و جنب و جوش بیش از اندازهای را شاهد باشیم. عکس های اولترا واید گرفته شده با دوربین ۸ مگاپیکسلی نوا ۹ عالی نیستن و فقط میشه گفت که قابل قبولن. صداقت تحسین برانگیز این گوشی جایی مشخص میشود که سعی نمیکند از دور خودش را با بدنه شیشهای یا فلزی عالی نشان دهد. عکس برداری با لنز ۱۳ مگاپیکسلی نشان میدهد که این گوشی قادر به ثبت جزئیات نیست.

در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. بنابراین نمایندگی گوشی شیائومی، پل ارتباطی کاربر با شرکت شیائومی است که خدمات پس از فروش مناسبی دارد. ناتینگ، مهمترین نقطه قوت این پوسته را ضریب اطمینان بالای آن دانسته و اعلام کرده که کاربران با پوسته ای سبک طرف خواهند بود که فاقد هرگونه نرم افزار یا ابزار اضافی خواهد بود. در فراهم کرده میدان دید هم یک سبک زوم خاص را به همراه دارد. در استفاده روزمره از این گوشی، خواهید دید که کندی محسوسی در آن وجود ندارد، اما به محض اینکه چند تب را برای مرور در وب باز میکنید، مکثهای جزئی را خواهید دید. در حالت کلی توصیه می کنیم که اگر بودجه کافی ای برای تهیه این گوشی را دارید، برای خرید آن شک نکنید. اگر شما هم دنبال بهترین گوشی سامسونگ سری a هستید تا انتها با ما همراه باشید. شما نیز میتوانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. با سامانه مدیریت حساب کاربری در نمایندگی رسمی سامسونگ کلیه مراحل خرید تا تحویل کالا را نظارت کنید. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجهای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی میکنند.

گوشیهای مبتنی بر LCD که قیمت بالاتری دارند هم کمی بهتر عمل میکنند. در صورت نیاز میتوانید از تنظیمات کنترل تعادل رنگ سفید آن را داشته و کمی وضعیت را بهبود باشید. آنچه که غالبا پنهان مانده این است که سامسونگ تنها بهترین پرچمدارها را نمیسازد، بلکه برخی از بهترین گوشی های اندروید نیز توسط این کمپانی ساخته میشوند و با کمی جستوجو میتوان تقریبا با هر بودجهای، یک گوشی سامسونگ مناسب خریداری کرد. خب همه ما می دانیم که سامسونگ جزوه آن دسته از برند های می باشد که کیفیت محصولات آن مثال زدنی هستند و قیمتی که برای این گوشی ها در نظر گرفته می شود با کمترین حاشیه سود می باشند . احتمالاً تا الان دیگر حدس زدید که منظور ما کدام مدل است. ما گوشی گلکسی A32 را گوشی خوش قیمت میدانیم که درعینحال میتواند امکانات خوب و قابل قبولی را به کاربران ارائه دهد. به نظر شما نوکیا در آیندهای نزدیک میتواند خطری برای برندهای بزرگی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی باشد؟ این امر مستلزم شناخت بازار و دنبالهروی از روشی است که همه برندهای معتبر آن را در پیش گرفتهاند. این امتیاز به قدری پایین است که حتی به امتیاز ۳۲۸ شیائومی ردمی نوت ۷ هم نمیرسد.

این گوشی امتیاز تک هستهای ۳۱۲ را در Geekbench ثبت میکند. امتیاز محاسباتی تراشه هم ۵۱۶ ثبت شده است. این گوشی مجهز به تراشه پردازنده اسنپدراگون 778G است و از باتری 4300 میلیآمپر ساعتی تغذیه میکند که با شارژر 67 واتی به سرعت شارژ میشود. در طراحی نوکیا 6.2 از اسنپدراگون 636 استفاده شده است که این تراشه 14 نانومتری از 8 هسته پردازشی 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo 260 ، ساخته شده است و از پردازنده گرافیکی Adreno 509 نیزبهره میگیرد. در بازار موبایل، معمولا دستگاههایی که به تراشه های کوالکام مجهز میشوند، نسبت به گوشیهایی که از چیپ های مدیاتک یا برندهای دیگر بهره میبرند، قیمتی بالاتر دارند؛ اما شیائومی در این موارد هم تلاش کرده قیمت تمامشده را پایینتر از دیگر برندها نگهدارد. آنقدر که تنوع در سری های مختلف گوشی شیائومی بالاست، در سایر برندها نیست. گوشی نوکیا XR20، گوشی Nokia 8.3 5G، گوشی Nokia 7.2 این 3 گوشی موبایل به همراه مدل های دیگری که در لیست آوردهایم، جزء بهترین گوشیهای نوکیا هستند که در این مقاله به معرفی و بررسی آن ها پرداخته ایم. ابتدا باید یک لیست از قیمت انواع گوشی سامسونگ تهیه کرده و بعد از بررسی آن مشخصات گوشیها را مقایسه کنید.

بهترین گوشی های هواوی موضوعی بود که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم. این دقیقا همان استراتژی است که سامسونگ هنگام رقابت با اپل دنبال میکرد. اسپیکرهای استریو این گوشی 30% بلندتر هستند و تفاوت آن با نسلهای قبلی قابل درک است؛ بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با اسپیکرهای قدرتمند و عالی هستید، این گوشی بهترین انتخاب برای شماست. نوکیا در سالهای اخیر سعی کرده است که این موضوع را بیشتر درک کرده و گوشیهایی را روانه بازار کند که کاربران سادهتر به دنبال هستند. عمق رنگ هم شباهت زیادی به sRGB دارد و فاقد سرزندگی خاصی است که از پنلهای اولد انتظار داریم. آیفون ایکس اس مکس و سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را هم داریم که به نظر میرسد چنین ترفند مشابهی را به همراه دارند. نگران نباشید مطمئناً در میان سری گلکسی S، گلکسی A، گلکسی M و گلکسی نوت مدل منتخب خود را خواهید یافت. این گوشی همه کاره در عکاسی، چندان در القای حس گران قیمت بودن به مخاطب موفق عمل نمیکند. وقتی که تعداد زیادی از گوشیهای بازار چنین قابلیتی ندارند، نوکیا G11 از این نظر کاملا موفق عمل کرده است. عملکرد خوب و روان، طراحی ممتاز و دوربین اصلی با کیفیت بالای آن عاملی است که این گوشی را در دسته بهترینهای نوکیا قرار دادهایم و با قیمت خوبی روانه بازار شده است.

ارتقا یافته است)، چندین دوربین قوی ، و طرح ساندویچی شیشه و آلومینیوم ممتاز برخوردار است. این دستگاهها با رم ۱ گیگابایتی یا ۲ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی عرضه شدهاند که قابل ارتقا با کارت MicroSD است. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است. تنها دو دوربین با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی داریم که دریچه دیافراگم f/1.8 دارند و در بهینهسازی بهتر تصاویر کمک میکنند. اما سامسونگ کار را برای شما آسان کرد در ابتدا شما لازم دارید تا دو مسئله را مشخص کنید اول اینکه چه انتظاراتی از گوشی موبایل خود دارید و دوم اینکه چه بودجه ای برای خرید در نظر گرفته اید.

تمام این لنزها دارای طول و دیافراگم یکسان هستند، چرا که کمپانی سازنده از همان ابتدا میخواست نوکیا ۹ در بازار قادر به عکسبرداری با خروجی عالی باشد. گوشیهای سامسونگ سری A دارای دوربینهای خوب تا عالی هستند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به سری های مختلفش متفاوته سری هایی که سامسونگ برای گوشی هاش نام گذاری کرده به سری های galaxy M ،galaxy J ،galaxy A ،galaxy S ،galaxy Note تقسیم می شوند. به عنوان مثال، وقتی نوبت به باتری میرسد، Mi 10 5G یک باتری 4780 میلی آمپری دارد که پایه شارژ سیمی 30 واتی و شارژ از راه دور 30 واتی را پشتیبانی میکند. این گوشیهای جدید ۳ سال پشتیبانی نرمافزاری خواهند داشت، اما از نظر مشخصات فنی سطح متوسطی دارند. برای اضافه کردن یه اثر انگشت جدید، نیازه که حدود ۱۰ بار انگشت خودتون رو روی صفحه نمایش قرار بدین تا سنسور این دستگاه هر دفعه بخشی از اون رو ثبت کنه. تا زمانی که یا 12 به صورت رسمی رونمایی شد ای 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت شناخته شده بود. اکسپریا ال 2 از نمایشگر 5.5 اینچی HD ساده ای برخوردار بوده و در بخش عقب آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در بخش سلفی یک حسگر 8 مگاپیکسلی تعبیه شد.

گوشی از سه لنز در پشت خود استفاده میکند که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی یک لنز ۲ مگاپیکسلی عمق است. بهره میبرند. این نمایشگرها دارای یک بریدگی قطره مانند بوده که دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نوکیا ۹ از لحظهای که شایعات زیادی پیرامون بدنه پشتی آن وجود داشت، کنجکاوی زیادی را در بین طرفداران برانگیخت. البته امکان اتصال گوشی شیائومی به لپتاپ نیز از این طریق وجود دارد. صفحه نمایش هم یکی از آنها است و فاصله زیادی با پنلهای با کیفیت گوشیهای گرانتر دارد. خرید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ با انتخاب مدل آن بهاتمام نمیرسد و باید بهترین گارانتی گوشی سامسونگ را نیز داشته باشید. پیش از MIUI 12 کاربران برای اسکن کرد کد ها یا اسناد QR باید یکی از برنامه ی های مخصوص آن را بر روی گوشی خود نصب می کردند تا به واسطه ی آن عملیات اسکن کردن صورت گیرد، اما حالا در رابط های کاربری امکان اسکن مستقیم ایجاد شده و کاربران برای استفاده از قابلیت اسکنر خودکار کافی است به تنظیمات گوشی یا Control Center بروند در آن جا اسکنر را انتخاب کرده و عملیات اسکن را به راحتی انجام دهند.

برنامه اضافی روی سیستم عامل نصب نشده است و المانهای رابط کاربری اضافی و بحث برانگیز را هم نخواهیم داشت. اگرچه، این روزها اکثر سازندگان به این موارد توجه کرده و سعی میکنند که رابط کاربری ساده و فلت تری را در اختیار کاربران خود قرار دهند. هنگامی که اپل واچ را روی مچ خود میبندید، علاوه بر مشاهده زمان، ارسال و دریافت پیام، تماس تلفنی و گوشساعتهای هوشمند سامسونگ با رابط کاربری One UI و مبتنی بر سیستمعامل تایزن طراحی شدهاند، گلکسی واچ با تلفنهای هوشمند اندروید و آیاواس سازگار است( بر خلاف اپل واچ که فقط با iOS سازگار است)؛ این ساعت هوشمند علاوه بر نمایش زمان، ارسال و دریافت پیام و تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی، ۳۹ تمرین ورزشی را روی مچ دست شما ردیابی میکند. گلکسی آلفا دستگاهی با کیفیت بوده و اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که یک قاب فلزی مستحکم دارد، اگرچه ظاهر فیزیکی آن شبیه مدلهای قبلی مانند گلکسی S5 است. دلیل اصلی که شما باید به سراغ نوکیا ۹ بهعنوان بهترین گوشی نوکیا بروید، دوربینها هستند. چه یک گوشی رده بالا مانند اس ۲۱ را خریداری کرده یا به سراغ گوشیهای پایینرده این شرکت بروید، مطمئنا یک گوشی زیبا و ارزشمند خواهید داشت.

این لنز تله می­تواند تا دو برابر بزرگنمایی با کیفیت بسیار بالا انجام دهد. نوکیا بهروزرسانیهای امنیتی سه ساله و بهروزرسانی سیستمعامل را برای دو سال در اختیار شما میگذارد. با این حال، در سال ۲۰۲۲، حتی پنلهای نمایشگر نسبتا ارزان هم میتوانند خوب باشند. چرا گوشیهای شیائومی ارزان هستند؟ فقط نمایشگرهای گوشیهایی گران تر از شیائومی ۱۲ رزولوشن بالاتر از این دارند. با توجه به اینکه گوشیهای سامسونگ با نمایشگرهای قوی، رم بالا، پردازنده قدرتمند و البته باتری بسیار خوب عرضه میشوند، میتوان اغلب مدلهای این برند را مناسب بازیهای مختلف دانست. البته توجه کنید که با توجه به بازار فروش، ممکن است سامسونگ شارژر 15 واتی را در جعبهی این گوشی قرار ندهد. این امکانات با توجه به رابط کاربری نهچندان خوب MIUI شیائومی، قابل توجه است. نمونه بهترین گوشی نوکیا از سیستم ارتباطی سنتی 4G استفاده میکند و در حد و اندازه خودش میتواند امکانات مناسبی را برایتان فراهم کند. این شرکت فنلاندی که طرفداران قدیمی بسیاری دارد، بر عرضه گوشیهای اندرویدی با قیمت، امکانات و طراحی مناسب تکیه دارد. برندهای بسیاری گوشی ساده تولید میکنند. در ۸ آوریل امسال، این تولید کننده فنلاندی به مناسبت معرفی تلفنهای هوشمند جدید خود، تغییر در الگوی نامگذاری آنها را اعلام کرد.

این سیستم نامگذاری جدید، فرمول جدیدی نیست و نوکیا همچنان محصولات خود را بر مبنای میزان پیشرفته بودن و قیمت آنها نامگذاری میکند. برای نصب نرم افزارهای جدید، طبیعتا بسیاری از افراد از فروشگاه اختصاصی پلی استور گوگل استفاده می کنند؛ ولی باید بگوییم که نسخه چین گوشی های شیائومی فاقد Google Play Store بوده و در عوض، نرم افزاری به نام Mi Market روی آن ها نصب شده که طبیعتا چنین نرم افزاری حداقل برای کاربران ایرانی، اصلا کاربردی نخواهد نداشت. عکس برداری با بهترین گوشی نوکیا در سطح خوب قرار دارد، اما روی بسیاری از گزینههای فان آن نباید حساب باز کنید. نوکیا ۹ نشان میدهد که آینده برای این برند درخشان است و باز هم میتواند بعد از سالها، به روجهای اوج خودش بازگردد. گوشی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز و ساختاری متفاوت در کنار قیمت رقابتی جای خود را در میان کاربران باز کرده است. به جای آن، نوکیا به معرفی ۶ مدل گوشی جدید با نامهای C10، C20، G10، G20، X10 و X20 پرداخت. در ادامه به معرفی بهترینهای این خط تولید میپردازیم.

توانایی اکسپورت گرفتن از عکسها در فرمت خام وجود دارد و میتوانید عکسهای نهایی را خودتان ادیت کرده و نسخه بهینه سازی شده از آنها را ذخیره کنید. نوکیا ۹ توانایی بالایی در گرفتن بهترین عکسها دارد و مهارت شما در عکس برداری هم کمک میکند که این کیفیت تا حد امکان بیشتر شود. این صفحه نمایش از وضوح ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است که مطابق با QHD عنوان میشود. اما با این حال، پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 27 وات و بیسیم 20 وات تاحدودی این نقیصه را جبران کرده و در صورتی که با کمبود شارژ مواجه شدید به سرعت میتوانید باتری را دوباره پر کنید. Chromecast یک دستگاه استریم است که به تلویزیون متصل می شود و این امکان را فراهم میکند تا صفحه نمایش خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. از طریق بخش نمودار قیمت گوشی Huawei موردنظر میتوانید وضعیت کلی قیمت آن را مشاهده کنید؛ همچنین باید برای پیشبینی قیمت کالا در آینده، نوسانات قیمت ارز را نیز مدنظر قرار دهید. را وارد کنید و بلافاصله دکمه لوگوی گوشی را فشار دهید. 10. گوشی را خاموش و با گرفتن دکمه کاهش صدا، آن را به سیستم خود متصل کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری