نرم افزار CRM چیست؟ مزایا و ویژگی‌های آن چیست؟-نرم افزار CRM

این CRM دیوارهای ارتباط بینِ ‌واحدی را از میان برداشته و باعث ایجاد تعامل بیشتر در سازمان می‌شود. برای مثال وقتی واحد بازاریابی یک لید را تایید و به واحد فروش ارجاع می‌دهد. تیم‌ فروش برای اطلاع از وضعیت پرونده آن لید نیازی به انجام کار اضافه ندارد. در ثانیه همه چیز در اختیارشان است و تمام داده‌های مورد نیاز در سیستم حاضرند. پیش بینی می شود با توجه به افزایش رقابت در کسب و کار ها، روند استفاده از نرم افزار CRM افزایش می یابد. کارکنان هم می‌توانند با قابلیت شخصی‌سازی که نرم‌ افزار در اختیارشان قرار می‌دهد، تمام فعالیت‌های روزانه خود را در سازمان مشاهده کنند و با یک برنامه‌ریزی دقیق به هماهنگی‌ایی موثر با دیگر بخش‌های سازمان دست پیدا کنند.

خبرگزاری کار ایران

شما می توانید همه چیز را در یک نرم افزار مشاهده کنید – یک داشبورد ساده و قابل تنظیم که می تواند تاریخ ، وضعیت سفارشات آنها ، هرگونه خدمات برجسته مشتری و سایر موارد را به شما بگوید. برای فردی که دارای کسب و کار است یادگیری این نرم افزار باعث تسلط بیشتر و دید وسیع تر نسبت به تمام مراحل کسب و کارش میباشد. همچنین جذب نیروهای جدید و مشتریان بالقوه ای که میتوانند با استراتژی مخصوص به مشتریان بالفعل تبدیل شود و هر مشتری نرخ خرید تکرار شونده ی بیشتری داشته باشد. مشتریان به روش های متنوعی اعم از تلفن، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… با شما ارتباط برقرای می کنند. سوال می پرسند، سفارشات شان را پی گیری می کنند یا در مورد یک مشکل صحبت می کنند.

این نرم افزار همانگونه که از نام آن برمی آید به شرکت ها در مدیریت روابط با مشتری خود کمک می کند. این مدیریت ارتباط با مشتری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و مدیریت خدمات پس از فروش می شود. به بیان دیگر این ابزار شرکت ها را قادر می سازد تا تمامی فعالیت های مرتبط با مشتریان را از لحظه شروع تا ارائه خدمات برنامه ریزی کرده و از انجام آنها اطمینان حاصل نمایند. در واقع یکی از اصلی ترین تفاوت های نرم افزار سهند (نرم افزار سهند) با نرم افزار فروش در همین است که در این نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان بسیار پیش از صدور فاکتور و از لحظه شروع انجام شده و نرم افزارهای crm چیست پیگیری می شود. شرکت آینده نگاران (آیکو) به دلیل نیاز های تخصصی IT کشور تاسیس شد که از سال 1380 تجربه فروش در زمینه نرم افزار CRM در ایران را نیز دارد. شرکت آینده نگاران (آیکو) با استفاده از پرسنل متخصص خود در قسمت های امنیت شبکه، اداری، فروش بهتر، جذب مشتری، جلب رضایت مشتری، پیشرفت، پشتیبانی و خدمات بعد از فروش، زمینه های تخصصی و… خدمات عالی و حرفه ای ارائه می دهند.

در حال حاضر گوگل ایران را تحریم کرده و تبلیغ مستقیم در گوگل برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست. در نظر داشته باشید که با تبلیغ در گوگل، فرصتی استثنایی در اختیار شما خواهد بود تا بدون صرف وقت و هزینۀ زیادی بتوانید کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید. چرا که اکثر کاربران ایرانی، تفاوتی بین تبلیغات و نتایج طبیعی قائل نیستند.

تنظیم و ارسال صورت معاملات فصلی

نرم افزار CRM چیست؟ مزایا و ویژگی‌های آن چیست؟-نرم افزار CRM بعد از نصب نرم افزار دائما” باید با پرسنل جلسات منظمی داشته باشید تا پاسخگوی تمام سوالات آنها در زمینه های مختلفی همچون شکایات مشتریان ، مواجهه با سوالات خاص مشتریان و… باشید. پیاده‌سازی فرهنگ CRM خود می‌تواند به اندازه‌ی پیاده‌سازی نرم‌افزار چالش‌برانگیز باشد. دانستن دلیل پیاده سازی سی‌آرام و حیاتی بودن استفاده از این راه‌حل جدید توسط هر بخش بسیار مهم است. کاتالوگ اولیه و لیست قیمت نرم افزار در سایت این شرکت در دسترس شما است. بسته به نیاز خود و امکانات مدنظر می توانید یکی از پکیج ها را انتخاب و هزینه آن را آنلاین پرداخت نمایید تا برای شما فعال شود. این نرم افزار محیطی در اختیار مشتریانتان قرار می دهد که بتوانند پیش فاکتورها و فاکتورهای خود را مشاهد نمایند.

  • این فناوری اکنون در تمامی کمپانی‌های بزرگ جهان و ایران مورد استفاده قرار گرفته است.
  • تنها چیزی که به آن نیاز دارید، اینترنت پرسرعت است تا داشبورد شما را بارگذاری کند.
  • شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری…
  • نرم افزار آرمان امکان ثبت اطلاعات تماس مشتریان و گزارش گیری از آن ها را برای کاربران فراهم میکند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری