معرفی و بررسی تکنولوژی های شارژ گوشی | funmobile

از طرف دیگر ، باید بیان کنیم که تقریباً همه سازندگان عمده مجله خبری موبایل فان های هوشمند سخت تلاش می کنند تا ویژگی های مفید جدیدی را به صنعت گوشی های هوشمند وارد کنند. البته ، ما می فهمیم که رقابت شدید است و آنها سعی می کنند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و قطعا این امر باعث پیشرفت بهتر محصولات در آینده خواهد شد. توسعه فناوری باتری لیتیوم راکد مانده است، کاربرد و قیمت “گرافن” ، که به عنوان نجات دهنده فناوری باتری شناخته می شود ، خیلی ایده آل نیستند. بنابراین تولیدکنندگان مجبور شده اند ویژگی جایگزین این فناوری‌ها کنند و در حال حاضر ، شارژ سریع سیمی تا ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی سیم تا ۵۰ واتی موجود است. بزرگترین اهمیت تراشه معماری ARM ساخته شده توسط فرایند تراشه ۵ نانومتری است که به جهانیان نشان دهد که هنوز فضای پیشرفت در فناوری با عملکرد قوی تر و غنی تر وجود دارد.

  • با استفاده از قابلیت کنترل ذهنی، استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌تواند با سرعت بسیار بهتری صورت بگیرد.
  • این فناوری همچنین قرار است در آینده امکان دانلود و آپلود افکار مختلف بر روی این دستگاه‌ها را هم ممکن کند.
  • پوشش شیشه ای گوشی های هوشمند بسیار آسیب پذیر است، همچنین یکی از گرانترین قطعات هنگام تعمیر دستگاه است.
  • دستگاه‌های پسیو NFC شامل برچسب‌ها و انتقال‌دهنده‌های کوچک می‌شن و قادرن اطلاعات رو به سایر دستگاه‌های NFC ارسال کنن.
به همين دليل، احتمالا با روي آوردن شرکت‌هاي بزرگ‌تر به اين تکنولوژي فاصله چنداني نخواهيم داشت. این درگاه اتصال، نخستین بار با آیفون ۵ معرفی شد و از آن زمان در محصول‌های دیگری مانند «آی پد» و نیز لوازم جانبی شامل «صفحه کلید» و «ماوس اپل» و «ایرپاد»ها موجود بوده است. اگر در خرید گوشی OnePlus 11 مردد هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این جا قصد داریم به برخی قابلیت های مهم گوشی وان پلاس 11 اشاره کنیم که می‌توانند هر کاربری را به خرید آن ترغیب کنند.

رکورد جدید نرخ بیکاری و رشد اقتصادی ایران

درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است. در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد.

در ادامه به بررسی مشکلات ناشی‌از سلطه هوش مصنوعی در این عصر مدرن خواهیم پرداخت. NFC مخفف عبارت Near Field Communication به معنای ارتباط در محدوده نزدیک هستش که راهی برای ارتباط بین تلفن‌های همراه، تبلت، لپ‌تاپ و بقیه دستگاه‌ها در فاصله‌های کوتاه به حساب میاد. این سامانه از سیگنال‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی برای خوندن و نوشتن اطلاعات بدون تماس بین اشیا استفاده می‌کنه.

راهنمای مشتریان

تمامی امکانات مربوط به پخش صدا در گوشی ها موجود می باشد تا جایی که شرکت اپل از کم شدن تعداد خرید آیپاد توسط مردم خبر داده است . اگرچه در حال حاضر تا به واقعیت رسیدن این تراشه‌ها راه زیادی باقی مانده است اما به احتمال فراوان در طی سال‌های آینده شاهد عرضه آن‌ها به عنوان یک محصول تجاری خواهیم بود. چرا که مدتی است چند کمپانی بزرگ دنیا کار تحقیق و پژوهش بر روی این تراشه‌ها را آغاز کرده‌اند. استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری