معرفی و آموزش کوینکس CoinEx : صرافی ارز دیجیتال جایگزین بایننس ثبت نام در کوینکس

معرفی و آموزش کوینکس CoinEx : صرافی ارز دیجیتال جایگزین بایننس ثبت نام در کوینکس

در حقیقت نمی‌توان در این صرافی از کارت‌هایی اعتباری مثل مسترکارت استفاده کرد. بنابراین کاربر باید در ابتدا رمزارز را در سایر پلتفرم‌ها خریداری کرده و سپس به صرافی کوینکس انتقال دهد. در حال حاضر کارمزد و یا همان فی معاملات در صرافی کوینکس 0.12% (دوازده صدم درصد) از حجم معاملات است. یعنی به ازای هر 10$ از شما 0.012$ (حدود 1 سنت) دریافت میکند. معاملات مارجین به شما امکان می دهد با دارایی اندک سرمایه گذاری های بزرگی انجام دهید.

«Google Authenticator» یک سرویس احراز هویت بر اساس گذرواژه‌های یک‌بار مصرف یا «TOTP» است. شما می‌توانید رمزهای یک بار مصرف را که تنها چند ثانیه معتبر هستند از این اپ به دست بیاورید. در زبانه حساب یا قسمت تنظیمات حساب گزینه رفرال رو مشاهده میکنید. اگه بر روی این گزینه کلیک کنید صفحه ای که در عکس زیر هست رو مشاهده میکنید.

انتقال VM ها به کوبرنتیز ( Kubernetes )

لوریج همان اهرم یا وامی است که برای جفت ارزهای مارجین در دسترس است و جلوی هر ارز از X3 الی X10 درج می‌شود. این یعنی موجودی حساب ما، بسته به عدد درج شده جلوی جفت ارز، به طور مثال ضربدر 3 یا 10 می‌شود. ارزی که به عنوان وام دریافت می‌کنید، ارز استقراضی نامیده می‌شود. این ارز برای ترید مارجین نزد شما به امانت گذاشته می‌شود و بعد از ترید باید به صرافی برگردانید. همانطور که معامله‌ی مارجین سودهای شما را چند برابر می‌کند، می‌تواند در زمانی که بازار علیه شما حرکت می‌کند، ضررهای شما را نیز افزایش می‌دهد.

  • نرخ کلی کارمزد برای معاملات در این صرافی حداکثر ۰.۲ درصد برآورد می‌شود که در محدوده میانگین کارمزدهای جهانی قرار می‌گیرد.
  • بدلیل اینکه، در بازار فیوچرز رمز ارز مورد معامله در تاریخ مشخص که در قرارداد ذکر میشود بین خریدار و فروشنده مبادله میشود و بصورت آنی نیست.
  • هر دو صرافی بایننس و کوینکس برای محافظت از دارایی کاربران به سیستم‌های امنیتی در سطوح بالا مجهز هستند.
  • برای معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس ابتدا باید سرمایه خود را از حساب اسپات به حساب فیوچرزتان انتقال دهید.
  • این سایت همانطور که گفته شد تحریم نیست و میتوانید بدون فیلترشکن وارد شوید .
  • این صرافی حتی به برخی از مجموعه‌های داخل ایران درصدهایی را به عنوان سود برای معرفی کاربران جدید از حجم معاملات آنها اعلام می‌دارد.

همانند تصویر زیر، در بالای صفحه سمت چپ را کلیک کنید و بعد گزینه که روبروی است را بزنید. افزایش موجودی زمانی که قیمت بازار نزدیک قیمت لیکویید رسیده و شما مطمئنید که قرار است روند در جهت پیش بینی شما حرکت کند. سپس بلافاصله پوزیشن لانگ (خرید) باز کنید و 2 BTC را با قیمت 4000 USDT بخرید و 2000 USDT سود کسب کنید. پس از باز کردن یک پوزیشن (لانگ یا شورت)، پوزیشن مخالف ان را نیز باز کنید تا با حرکت قیمت سود خود را دریافت کنید. ابتدا از حساب اسپات خود به حساب مارجین انتقال وجه انجام دهید. تمام تلاش تیم ارائه محتوای آموزشی ارزشمند ،ترجمه متون تخصصی از منابع رسمی و همچنین نشر اخبار و مقالات بین المللی برای استفاده عموم است.

تایید دو مرحله ای حساب کوینکس

این پلتفرم ادعا می‌کند که تراکنش‌های برداشت را در مدت 15 تا 30 دقیقه (و گاها 5 تا 15 دقیقه) تکمیل می‌کند. صرافی کوینکس که کارش را در هنگ کنگ شروع کرد به یکی از مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال و ارائه دهنده خدمات مربوط به محصولات مختلف مبتنی بر بلاکچین است.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه داتیس نتورک می باشد.
  • در سایت رسمی این صرافی هیچ اشاره‌ای به تحریم کاربران ایرانی نشده است.
  • قسمت Withdrawal Address، آدرس کیف پولی که قصد انتقال به آن را دارید، وارد می‌کنید.
  • چنانچه در حال حاضر بایننس تحریم‌های جدیدی را ارائه کرده که کاربران مجبور به احراز هویت هستند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری