مالتینا خرید از آمازون به سادگی از آمریکا خرید کنید-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر شارژر دچار اختلال و مشکل شود، دیگر لپ تاپ قادر به روشن شدن نخواهد بود. با رعایت نکاتی که ذکر شد شما یک کابل شارژر سالم برای طولانی مدت خواهید داشت. اما به هردلیلی دچار آسیب شد می­‌توانید با تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجدد از آن استفاده کنید. اگر بعد از تعویض کابل باز هم جریان را به خوبی منتقل نکرد بهتر است نمونه جدیدی را جایگزین کنید تا آسیبی به لپ تاپ شما وارد نشود.

این یعنی شما برای نیرو بخشیدن به یک لپ تاپ باید آن را به پریز برق متصل کنید. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

هارد دیسک SSD موبایل یک ترابایتی شیائومی معرفی شد

مالتینا خرید از آمازون به سادگی از آمریکا خرید کنید-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در ادامه با ما همراه باشید تا با مفاهیم و روش های دانلود از این شارژر لپ تاپ ها سیستم آشنا شوید. نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. در واقع پورت های USB تبدیل به چندین پورت دیگر می شوند و در یک داک استیشن قرار می گیرند .

  • اگر ولتاژی که بر روی شارژر لپ تاپ شما نوشته شده است و ولتاژی که با مولتی متر مشاهده کردید، هیچ گونه تفاوتی نداشت، نشان می دهد که شارژر لپ تاپ شما هیچ گونه مشکلی ندارد.
  • واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است.
  • معمولا افرادی دنبال این دسته از لپ تاپ ها هستند که نیاز به سخت افزار قوی و کار با نرم افزار های سنگین ندارند .
  • آن را در یک جای امن نگه دارید و از افتادن یا ضربه خوردن به آن جلوگیری کنید.
دیجی کالا فروشگاه معتبری است که می‌توانید مدل‌های مختلف شارژر لپ تاپ لنوو را با اطمینان از اصل بودن آن‌ها ببینید و پس از انتخاب مناسب‌ترین گزینه با چند کلیک سفارش دهید. خرابی شارژر لپ تاپ، روند شارژ شدن باتری را مختل می کند و این مسئله می تواند باعث بروز مشکلاتی در تصویر لپ تاپ و دیگر عملکردهای این دستگاه شود. برای آنکه هیچگاه با مشکل خرابی شارژر لپ تاپ دل مواجه نشوید، باید نکاتی را همیشه به خاطر داشته باشید. یکی از ساده ترین موارد تعمیر شارژر لپ تاپ، زمانیه که کابل برق دچار مشکل میشه. خب در این حالت، هیچ اقدام تعمیراتی خاصی نیاز نیست و کافیه فقط کابل رو تعویض کنید.

اگر به نظر نمی‌رسد که پاک کردن «درایور ACPI» به شما کمکی نمی‌کند، در آن صورت، برای حذف اولین درایور برجسته‌شده به نام «Microsoft AC Adapter» باید تمام مراحل ذکر شده در بالا را تکرار کنید و شاید این به شما کمک کند. در هر صورت، هنگامی که شارژر شروع به ایجاد صدا کرد، ممکن است دیگر برای تعمیر خیلی دیر شده باشد. با این حال، راهی برای عیب یابی مشکل وجود دارد تا علت ایجاد نویز را مشخص کرده و آن را برطرف کنید. این سخت افزار مقدار جریان زیادی تولید می‌کند که معمولاً صدای وزوز کمی بلند ایجاد می‌کند. اطمینان حاصل کنید که شارژر باتری به تنظیمات مناسب با سرعت عادی (12 آمپر) سوئیچ شده است.

توییتر شماره و کشور ایران را از لیست ساخت اکانت جدید حذف کرد

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری