لیست قیمت روز گوشی های سامسونگ

مانند گوگل، سونی هم شاید اعتقاد دارد که استفاده از دوربین دوگانه تأثیر چندانی در کیفیت نهایی عکس ندارد، اما در چنین صورتی سونی باید از لحاظ مشخصههای نرمافزاری بهبودهایی را صورت دهد تا بتواند در این عرصه به بازیکن سایت funmobile شاخصی بدل شود. است. همچنین طبق بررسیهای انجام شده، کیفیت صدای گوشی برای کاربران اهمیت دارد؛ بنابراین Nokia X۱۰۰ دارای صدای فراگیر OZO است. سخن گفتن از بهترین گوشی شیائومی نیاز به به روز بودن دارد؛ چرا که شرکت شیائومی خیلی سریع مدلهای جدید را عرضه می کند. در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی و تبلت او وصل شده و ایراد نرمافزاری دستگاه را رفع میکند. دارد و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم سامسونگ قصد دارد مشخصات فنی Z Flip 4 را تغییر دهد. شرکت سونی در فواصل مختلف نسخه های جدیدی از آپدیت موبایل سونی ارائه می کند و به کاربران این گوشی ها نیز پیشنهاد می دهد که با توجه به مشخصات فنی گوشی خود از آخرین آپدیت سازگار با آن استفاده نمایند. کافی است به راحتی مشخصات محصولات متنوع از برندهای مختلف را ببینید و با مقایسه لیست قیمت گوشی های نوکیا قدیمی و جدید با دیگر برندها و مشاهده قیمتهای بهروز، با توجه به نیاز خود مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

میزان فضای ذخیرهسازی نیز 256 و یا 512 گیگابایت است که البته فقدان شیار کارت حافظه در اینجا کمی کار را سخت کرده و در هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید. در اینجا فقط باید به جای Buddy از نامی که برای گوشی خود در تنظیمات آن انتخاب کردهاید، استفاده کنید. سیستمعاملی که نوکیا آن دوران روی برخی از گوشیهای خود پیادهسازی میکرد، سیمبین (Symbian) بود. ابزاری که جای دوربین، پخشکننده و ضبط کننده صدا، دفتر یادداشت، کتاب، کامپیوتر و حتی برخی از آدمهای اطراف ما را گرفته است! این یعنی ممکن است گوشی شما در برخی مناطق، سفر یا حتی مهاجرت، با مشکل مواجه شده و نتواند که از سیم کارت و اپراتور موردنظر پشتیبانی کند. مدل ۵۷۰۰ قابلیت استفاده از شبکههای ۳G را نیز داشت. قابلیت استفاده از شبکهی ۳G و اتصال وایفای و دوربین ۲ مگاپیکسلی گوشی، از آن مجموعهای کامل ساخته بود.

نوکیا تلاش کرد تا یک گوشی کامل مختص بازی دوستان که همچنین از سیستم عامل سیمبین نیز بهرهمند باشد، تولید کند: نوکیا N-Gage. در ادامهی تنظیمات بخش لاک اسکرین میتوانید در بخش Clock style شکل و شمایل ساعت لاک اسکرین را تغییر دهید و یا در بخش Notification مشخص کنید که نوتیفیکیشنها در صفحه لاک اسکرین به طور کامل نمایش داده شوند یا در حد علامت و نماد. اکنون نیز با گذشت بیش از یکسال، قیمت این مدل تا حد زیادی پایین آمده و میتوان با مناسبترین قیمت آن را تهیه کرد. این محصول شیائومی از یک فریم آلومینیومی بهره برده و پنل آن هم پشت شیشهای است. گفتنی است که این گوشی با تمامی قابلیتهایی که دارد، یک گوشی پرچمدار است.

قابلیتهایی مانند دوربین عکاسی، امکان استفاده از کارت حافظه، امکان اتصال به اینترنت، استفاده از شبکههای اجتماعی، امکانات وایفای (Wi-Fi) و GPS باعث شده است که علاقهمندان به گوشیهای نوکیا بتوانند راحتتر خرید کنند. زیرا تنوع در ساخت به همراه کیفیت بالای آن، باعث میشد تا خرید گوشی نوکیا همیشه یکی از گزینههای ما باشد. شما نیز میتوانید برای خرید گوشیهای این برند با بررسی مدلهای مختلف آن، یکی را خریداری کنید و از کیفیت لذت ببرید. نام اکسپریا (Xperia) از واژه (experience) الهام گرفته شدهاست و اولین بار در گوشی سونی اریکسون اکسپریا اکس۱ استفاده شده است. به دلیل حضور تراشه اسنپ دراگون 810 کوالکام موبایل سونی Xperia Z5 ساختار تشکیل دهنده ی قدرتمندی دارد. تولید سال ۲۰۰۳ نوکیا، مدل N-Gage به دلیل عدم توانایی کافی در ارائهی تجربهی خوب در زمینهی بازی به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت که حتی به عنوان یک گوشی نیز با طراحی خاصی که داشت مورد قبول نبود.

کافی است لیست قیمت گوشی های ساده نوکیا را در اعتبارکالا مشاهده کنید تا قیمت مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا در تمام مسیر خرید انواع گوشی نوکیا قدیمی و جدید در کنار کاربران عزیز خواهد بود. اعتبارکالا لیست قیمت انواع گوشی های نوکیا قدیمی و ساده را برای این افراد تهیه کرده است. انواع گوشی نوکیا قدیمی برای همه ما خاطرهانگیز است. تنوع در مدل های گوشی نوکیا و قیمتهای مناسب این برند، باعث شد تا طیف وسیعی از سلیقهها را پوشش دهد و در هر خانهای یک گوشی موبایل نوکیا پیدا شود. خرید گوشی موبایل نوکیا با توجه به معرفی گوشیهای هوشمند جدید این برند، میتواند یکی از گزینههای کاربران باشد. شرکت نوکیا از گوشی جدید خود با نام گلکسی M۲۱s رونمایی کرد. در بحث نمایشگر سامسونگ A51 نسبت به نوکیا 7.2 برتری دارد. این روزها گوشی های جدید نوکیا با نمایشگر لمسی و سیستمعامل اندروید وارد بازار میشوند. بهترین گوشی های جدید نوکیا نیز در زمره گوشیهای اقتصادی و ارزان بازار قرار میگیرند. البته باید گفت تمام تکنولوژی های موبایل اگر از قطعات بهتر و با کیفیت تر ساخته شوند؛ می توان آنها را از مدل های مدرن گوشی های موبایل دانست.

کیفیت تاچ ال سی دی هواوی خوب است و همچنین باتری های هواوی نیز از دوام قابل قبولی برخودار می باشند. از این رو بهتر است تا قبل از خرید متناسب با بودجه ی خود مناسب ترین پردازنده را برای گوشی خود انتخاب نمایید. برای این کار باید هدف خود را از خرید مشخص نمایید. لنز دوم از نوع تلهفوتو پریسکوپ با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، فناوریهای PDAF و OIS و زوم 5x اپتیکال است. دوربین اصلی گوشی شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. بنابراین میتوانید تا عمق 1.5 متر از این گوشی در آب استفاده کنید. قبل از شروع سیر پیشرفت گوشیهای هوشمند، انواع گوشی نوکیا با طراحی و تنوع بسیاری، مشهور و همهپسند بود.

با شکست مایکروسافت در عرصه رقابت گوشی موبایل، شرکت نوکیا به شرکت HMD واگذار شد. نوکیا بعد از شکست سنگین خود در دنیای فروش گوشی موبایل، تا چندین سال سهم بسیار کمی در این حوزه داشت. نوکیا با عرضه مدلهای مختلف گوشیهای موبایل، بسیار پرفروش و پرطرفدار بود. اضافه کردن قابلیتهای جدید، سنسورهای متنوع، دوربین عکاسی مرغوب، کیفیت ساخت و استحکام بدنه، در کنار قیمت مناسب و مقرونبهصرفه نشان میدهد که نوکیا تصمیم دارد مجددا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد. اسنپدراگون ۴۸۰ گوشی X۱۰۰ Noki از ۶ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه طراحی شده که همچنین گوشی نوکیا، اندروید ۱۱ نصب شده است و ظرفیت نهایی گوشی نوکیا G ۵ سرعت دانلود داده را به حداکثر ۱ گیگابیت در ثانیه ارائه میدهد. این گوشی از لحاظ سخت افزاری تقریباً با مدل پی 40 پرو یکسان است اما یک دوربین پنجگانه فوق العاده قدرتمند، این دو را از هم متمایز میکند.

باتری اکسپریا وان مانند باتریهای گلکسی اس 10 و هوآوی پی 30 پرو قدرتمند نیست ولی وقتی کیفیت صفحهنمایش و تکنولوژی به کار رفته در آن را در نظر میگیرید، بسیار قابل توجه است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت 4K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. لنز کارل زایس به همراه فلش LED، در مدل N90 دوربین ۲ مگاپیکسلی و در مدلهای N93 دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با ۳۰ فریم در ثانیه گنجانده شده بود. در ویدئوی این صفحه، دو لنز ۱۲ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ را کنار هم قرار دادیم و دوربین گوشیها را در شرایط متفاوت مقایسه کردیم. در این مقایسه سنسور 108 مگاپیکسلی گوشی میانرده بهترست یا لنز 12 مگاپیکسلی در کلاس قاتل پرچمدار؟ همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد. این تلفن همراه از دوربین پشت با کیفیت دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و یک دوربین در جلوی گوشی با کیفیت ۴۴ مگاپیکسل بهره میبرد. کاربران عزیز باید درنظر داشته باشند که دقت در انتخاب فروشگاه اینترنتی گوشی نوکیا بسیار اهمیت دارد چون فروشگاه اینترنتی معتبر موظف است کیفیت کالا، گارانتی معتبر، روش پرداخت امن و ارسال سریع و مناسب را تضمین کند.

باتری این مدل مقرون به صرفه برای کاربران تا دو روز با شارژ دهی ۱۸ وات مورد استفاده قرار میگیرد. این صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED واقعا تحسین برانگیز است و در میان بهترین صفحه نمایشهای موجود در گوشیهای همراه قرار میگیرد. باتری گوشی سونی 2760 میلیآمپر ساعت بوده و با شارژر 18 وات فست شارژ همراه میشود. شارژ بی سیم وجود ندارد، اما با یک باتری مناسب، سامسونگ میگوید که 2 روز از آن استفاده خواهید کرد. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم میکند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید.

این گوشی خیلی از مسیر موفقیت فاصله داشت چون طراحی عجیب آن طرفداران خاصی را به خود جلب نکرد. چون ویژگیهای این گوشیها بههمراه قیمت رقابتی انواع گوشی نوکیا در مقایسه با برندهای دیگر، انتخاب مناسبی برای افرادی است که میخواهند دوباره استفاده از برند نوکیا را تجربه کنند. البته نکته مهمی که نباید فراموش کنیم این است که هنوز هم خرید گوشی نوکیا ساده انتخاب بسیاری از افراد است چون این گوشیها بسیار مناسب سالمندان و کسانی است که علاقهای به گوشیهای هوشمند ندارند، یا اینکه میخواهند در کنار گوشیهای هوشمند خود از مزایای گوشی ساده نوکیا نیز بهرهمند شوند. شاید یکی از مهمترین ویژگیهای یک گوشی ساخت کمپانی نوکیا مقاومت بسیار بالای بدنه باشد؛ طراحی زیبا در کنار بدنه مقاوم از بهترین مشخصات موبایلهای نوکیا محسوب میشوند. نمایشگر بسیار خوب، دوربین سلفی فوقالعاده که تا 30x زوم در اختیار کاربر میگذارد و البته باتری قدرتمند آن که امکان استفاده طولانیمدت از این گوشی را امکانپذیر میکند، تنها بخشی از مشخصات گوشی S20 FE 5G است. در این گوشی نه خبری از پردازنده قدرتمند است و نه قابلیتهای مدرن. هر دو مدل دارای یک بخش قابل چرخش در انتهای خود بودند که این بخش مجموعهای بود از یک صفحه کلید اعداد و حروف، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و کلیدهای اختصاصی کنترل موزیک.

همچنین در پشت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. اندرویدی که روی گوشی های نوکیا پیادهسازی شده اندروید خام است که مستقیم از گوگل گرفته میشود. دقت کنید اولین بوت پس از نصب رام جدید کمی زمانش طولانی تر خواهد بود. علاوه بر اینها گوشی نوکیا ۷۷۱۰ اولین گوشی در دنیا بود که قابلیت استفاده به عنوان سیستم ناوبری ماهوارهای را داشت که البته دریافت کنندهی امواج ماهوارهای را باید جداگانه برای این گوشی تهیه میکردید. کلیدهای ناوبری قرار گرفته بر روی بدنهی گوشی تمام آن چیزی بود که در اختیار شما قرار داشت و مطمئنا این کلیدها برای یک گوشی و خصوصا برای نوشتن پیام ناامید کننده بودند. نوکیا علاوهبر این مدل، گزینههای دیگری مانند نوکیا 105 (2019) و نوکیا 160 (2018) را در اختیار شما قرار میدهد.

نتایج تستهای این موبایل هم بسیار خوب است و نشان میدهد که شما میتوانید با خیال راحت برای مدت زیادی با موبایل خود کار کنید بدون نیاز به شارژر. تنها در شرایطی که تعمیر زمانبر بوده یا نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی داشته باشد گوشی از شما تحویل گرفته شده و پس از رفع مشکل مجدد در محل دلخواه به شما بازگردانده می شود. البته این موضوع میتواند باعث سردرگم شدن طرفداران نیز شود، اما اگر شناخت نسبی به هرکدام از سریهای سامسونگ داشته باشید، میتوانید با دید بازتری انتخاب خود را انجام دهید. خرید گوشی موبایل نوکیا هنوز هم برای طرفداران وفادار این برند جذابیت دارد. نوکیا هنوز هم گوشیهای دارای صفحهکلید را روانه بازار میکند. مایکروسافت با عرضه گوشیهایی با سیستمعامل ویندوز تلاش کرد تا نوکیا را به میدان رقابت برگرداند اما کاربران از این گوشیها نیز استقبال زیادی نکردند. جالب است بدانید که در ازای پولی که میپردازید، امکانات جالبی مانند پشتیبانی از فناوری HDR روی نمایشگر، شارژر بیسیم، بدنه ضد آب و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. گفته شده گوشی X۱۰۰ Nokia برای سرگرمی ساخته شده که صفحه نمایش آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری