قیمت گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB آی تی بازار | funmobile

سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. این گوشی از اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و اندازه‌ی آن ۸.۳۰×۶۸×۱۵۴ ، و وزن آن ۱۶۹ گرم می‌باشد. گوشی اکسپریا ۱ IV بهترین عملکرد خود را در نورپردازی خوب سوژه یا صحنه انجام می‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی و دلپذیر برای اکثر عکس‌ها ایجاد می‌کند. برای مقایسه، S22 Ultra تمایل دارد در موقعیت‌های مشابه بیش از حد تند و تیز شود.

سونی اکسپریا وان مارک 2 (Sony Xperia 1 II)

مشکلات اینترنت در این شرایط اصلی ترین عامل دانلود نشدن فایل ها در گوشی های هوشمند به شمار میرن. برای آشنایی با راه حل های دانلود نکردن گوشی سونی ، به ادامه مطلب توجه کنین. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.

http://businesset.irاین گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است.

گوشی موبایل سونی Xperia go دو سیم کارت ظرفیت 4 گیگابایت

فرایند تعمیر موبایل تو این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه ها انجام میشه. این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن. قیمت گوشی سونی اکسپریا 8 حدودا 410 پوند خواهد بود و در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

  • یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد.
  • وقتی مدتی از گوشی استفاده نمی کنید، صفحه نمایش به صورت خودکار خاموش می شود.
  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.
  • از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد.
  • البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید.

برای این منظور باید نمجله خبری موبایل فان افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 5 II

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری